AndroidHealthClinic

dvd relentless Ron-Coleman probleem

Ano_1986_2

Competitive Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
41
Hallo,

Ik heb net via torrent de Relentless dvd box binnen van Ronnie Coleman.
Verschillende mapjes waaronder foto's van de olympia, dan een mapje met preview foto's, dan een apart klein filmpje waarin hij zeer slordige barbell rowings doet, maar de echtelijke film zeg disc1 in een mapje en disc2 ander mapje willen niet afspelen.

Ze staan in .avi vorm

En als je klikt, opent hij dus mediaplayer maar enkel Media Guide, en doet hij in principe niets. Wanneer ik hem met DIVX probeer te openen zegt hij of de bestandsnaam wel juist zou zijn?

Weet iemand wat ik kan doen of wat er juist is, mss hebben mensen al hetzelfde probleem ondervonden met hun download. Hij is wel volledig foutloos gedownload en voltooid.

thx!

• Topic Starter Topic Starter
Ik kan het bestand dus zelfs niet verwijderen van men computer, ik kan geen eigenschappen vragen, ik kan er dus niets maar niets mee doen, kan het niet verslepen of niets.

Heeft nog iemand die problemen meegemaakt.

Kbedoel het zijn wel bestanden van 1en meer GB!

Alle rest gaat, behalve de film zelf.

• Topic Starter Topic Starter
Het is deze dat ik gedownload heb!

En het probleem is, ik kan hem niet meer verwijderen! Het is alsof die twee filmdocumenten niet bestaan, echt raar, maar ik kan hem op geen enkele manier verwijderen, dus momenteel staat er 3GB teveel op m'n computer waar ik niets mee kan doen.

Iemand idee?

Terug
Naar boven