XXL Nutrition

Dystrofie in de pols

IndianRush

Cool Novice
Waardering
0
Sinds 4 weken ben ik uitgeschakeld van het trainen wegens zenuwpijn. Heb Gabapectine gehad, morfine gehad.. niks helpt... nu is uit onderzoek gebleken dat het niet de welbekende tunnelsyndromen zijn die bij mij spelen, maar dat de mogelijkheid bestaat dat er sprake is van dystrofie. Bij snelle behandeling zou de prognose goed zijn, maar bij te grote belasting kan het weer terug keren. Weet iemand hoe ik na revalidatie weer zou kunnen trainen zonder de boel teveel te belasten????

• Topic Starter Topic Starter
Is er helemaal niemand die mij hiermee kan helpen?

Dystrofie is een te ingewikkeld ziektebeeld om hier op in te gaan denk ik. Ik denk dat het verstandigst is om onder begeleiding te trainen, als je hem niet wilt over belasten. Met begeleiding bedoel ik dan fysio, niet fitnessinstructeur.
Maar ik neem aan dat je tijdens de revalidatie ook al bij een fysio loopt, dus je zou het beter aan hem kunnen vragen. Denk niet dat ieman hier je ermee kan helpen.

Dystrofie is een te ingewikkeld ziektebeeld om hier op in te gaan denk ik. Ik denk dat het verstandigst is om onder begeleiding te trainen, als je hem niet wilt over belasten. Met begeleiding bedoel ik dan fysio, niet fitnessinstructeur.
Maar ik neem aan dat je tijdens de revalidatie ook al bij een fysio loopt, dus je zou het beter aan hem kunnen vragen. Denk niet dat ieman hier je ermee kan helpen.

getting sharper! :D

Er zijn hier wel een aantal mensen die wellicht professioneel met dergelijke zaken in aanraking zijn gekomen. Maar idd, je eigen arts blijft leidend. Jij kunt natuurlijk bepalen wanneer dat ophoudt, maar wees altijd voorzichtig met internetinformatie, zeker als het om dergelijke aandoeningen gaat!

getting sharper! :D
Er zijn hier wel een aantal mensen die wellicht professioneel met dergelijke zaken in aanraking zijn gekomen. Maar idd, je eigen arts blijft leidend. Jij kunt natuurlijk bepalen wanneer dat ophoudt, maar wees altijd voorzichtig met internetinformatie, zeker als het om dergelijke aandoeningen gaat!

Thnx man. Ga je nu de hele tijd mn posts volgens ofzo?;)

lijkt me meer een vraag voor je fysio of behandelend arts. ik ken een meisje en die is zelfs een tijdje in een rolstoel beland omdat men niet direct de goede diagnose had gesteld. inmiddels is ze er met goede behandelingen weer uit maar moet ze nog wel veel met krukken lopen.

Terug
Naar boven