Fitness Seller

EA Sports MMA

ach ze willen ook hun graantje meepikken met de ufc hype

Ik moet eerlijk zeggen dat wat ik van EA sports MMA heb gezien alles behalve indruk op me heeft gemaakt. Ik ben benieuwd hoe het speelt, maar ik ben bang dat ze de strijd met UFC Undisputed wel gaan verliezen. EA komt naar mijn mening ook te laat. De echte die hard MMA fans zullen het spel wel halen, maar de mainstream MMA fan speelt gewoon UFC en zal EA sports' spel dus links laten liggen ben ik bang.

• Topic Starter Topic Starter
ach ze willen ook hun graantje meepikken met de ufc hype

Ja. Wel apart overigens, UFC is eerst naar EA Sports gegaan om te praten over de UFC game, maar daar wilde EA Sports niet aan beginnen omdat ze UFC en MMA in het algemeen geen sport vonden. Daarna kwam de UFC game uit van THQ, had fantastische verkoopcijfers en enkele maanden daarna kwam EA Sports met het nieuws dat ze ook een MMA game gingen maken.

Het enige voordeel wat ze hebben tegenover UFC is dat ze verschillende vechtomgevingen hebben (ring/kooi) en verschillende instelbare regels (soccer kicks etc.).

Undisputed is volgens mij niet te overtreffen door dit mma spel, wat ik in het filmpje zag vond ik niet echt boeiend.

Het enige voordeel wat ze hebben tegenover UFC is dat ze verschillende vechtomgevingen hebben (ring/kooi) en verschillende instelbare regels (soccer kicks etc.).

klopt maar als het spel niet fatsoenlijk speelt dan heb je ook weinig aan het feit dat je met coole vechters, in een ring met soccer kicks kunt vechten.

Laatst bewerkt:
Haha dit zit er oh zo houterig uit. :roflol:

Terug
Naar boven