Fitness Seller

Eastwood Opnieuw Op Het Witte Doek

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­De Amerikaanse acteur/regisseur Clint Eastwood (77) gaat opnieuw acteren. Het is zijn eerste rol sinds zijn vertolking van een bokstrainer in "Million dollar baby" uit 2004.

De film heet "Gran torino" en komt in december uit,meldt het vakblad Variety. Warner Bros verspreidt de film. Over het scenario is nog niets bekend.

In november komt ook "The changeling" uit in de VS, een prent die Eastwood regisseerde en waar o.a. Angelina Jolie in meespeelt. Eastwood kreeg 2 Oscars voor beste regie voor "Unforgiven" en "Million dollar baby".

130-159~Clint-Eastwood-Posters.jpg - 126765

:eyebrow:

Clint Eastwood is een van mijn favoriete acteurs maar hij moet nu stoppen vind ik tenzij hij nog leukere films weet te maken dat zijn oldies als Unforgiven en the good the bad and the ugly.

Clint is een held. Ben benieuwd naar de film!

ben ook benieuwd naar zijn film
'Million Dollar Baby' was trouwens goede film met hem :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Clint Eastwood is een van mijn favoriete acteurs maar hij moet nu stoppen vind ik tenzij hij nog leukere films weet te maken dat zijn oldies als Unforgiven en the good the bad and the ugly.

Ik vind niet dat hij moet stoppen, hij is sowieso erg selectief in zijn werk de laatste jaren.

clint rulz..
the good the bad & the ugly zalige flims ;)
of een fistful of dollars etc

onze cowboy :D

goed nieuws, een film met Clint kan gewoon niet slecht worden :)

• Topic Starter Topic Starter
Op Imdb gaat het gerucht dat dit een 6de Dirty Harry film zou zijn. Ik geloof er niet zoveel van! (zie ook eerder gepost filmpje)

die film wil ik ook wel zien !

Terug
Naar boven