Fitness Seller

Echt of nep. Unique Pharma, Testosterone Enanthate

Bezoekers in dit topic

brooks

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Echt of nep?

Alvast bedankt.

Bijlagen

• 06A5C3E4-C47F-4315-9CBD-78F280939C82.jpeg
    06A5C3E4-C47F-4315-9CBD-78F280939C82.jpeg
    106,1 KB · Weergaven: 919
  • 0CC7F5AD-2EEE-48C7-98C2-6C2ECED43AA9.jpeg
    0CC7F5AD-2EEE-48C7-98C2-6C2ECED43AA9.jpeg
    78,9 KB · Weergaven: 363
  • BDBECBD0-B2BD-4DFC-AA53-C577B10CA07C.jpeg
    BDBECBD0-B2BD-4DFC-AA53-C577B10CA07C.jpeg
    88,3 KB · Weergaven: 402
Het probleem is voornamelijk dat er hier van die strenge regels zijn rondom alles wat met aas te maken heeft .. Vroeger dat weet de oude garde ook , kon je veel meer inhoudelijk discussiëren over middelen en merken .. sinds je hier bijna niks meer mag is de oude garde zuinig in het beschermen van het kleine aas gedeelte wat nog wel mag .. zo'n vraag waar je antwoorden zelf van kan vinden komt niet echt over of de newbie vandaag de dag zijn best doet om zich te verdiepen voor die naar middelen grijpt ..

Misschien is het goed om dan eens met iom de mods te overwegen of de regels verruimd mogen worden? Als het op buitenlandse fora kan, waarom hier niet?
Ik snap dat je als forum geen AAS gebruik wil stimuleren, maar door er inhoudelijk weinig over te mogen zeggen valt er ook weinig over te leren. En dat zorgt weer voor minder weloverwogen keuzes..
Sowieso zie je toch dat AAS steeds meer uit de taboesfeer komen. Voor het forum lijkt het mij een verbetering als er opener over gesproken mag worden. :thumbup:

Het gaat er het forum ik om dat leden een merk gaan afzeiken. (ervaringen)

al met al is het voor een beginner van belang dat ie onderzoek doet vooraf. 25j geleden was er veel en veel minder over te vinden dan nu. Nu is er meer info en doet men zelf geen onderzoek, je ziet dit toch ook in topics buiten E&N. Vroeger was niet alles beter, maar je was wel zelfstandiger.

Echt en Nep is nu visuele beoordeling en eigenlijk mag je alleen antwoorden met Echt, of Nep. Kom je weer op wat ik eerder zei dat Ugl amper nagemaakt wordt, dus is het meer logisch om deze sectie voor PG te behouden. Je weet zonder labtesten nog niet wat er werkelijk in zit, dat is het risico bij Ugl. TS is nu in elk geval goed geholpen en hier laat ik het bij.

Laatst bewerkt:
Back
Naar boven