Fitness Seller

echte masteron!

stiffmeister

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
hallo,

heb onlangs een paar vraagjes over mijn masteron gepost en men zei mij toen dat echte masteron zeeer moeilijk te krijgen is en dat de mijne waarschijnlijk ook niet echt was... wel nu, de mijne word gemaakt door:

n.v. syntex
louizalaan 250
bus 72
1050 brussel

op de bijsluiter staat vermeld bij eventuele klachten contact opnemen met syntex nv en lotnr vermelden, mijn maat heeft dit gedaan en heeft gisteren de resultaten gekregen en heeft ze mij zonet doorgemaild,
de betreffende lotnr zijn wel degelijk door hun gemaakt
dus zijn de mijne toch echt :D

of niet ???

• Topic Starter Topic Starter
o ja, bigcat

heb jij ook zulke interresante uitleg over de werking van masteron??

ALVAST BEDANKT

groetjes..

Als de jouwe echt zijn wil ik ze ook hebben........

net ff wat opgezocht...Masteron als merknaam wordt idd door Syntex Belgie geproduceerd...Syntex NV in andere landen brengt het onder n andere merknaam op de markt.

tenzij men bij syntex nv (belgie) ook nep maakt zijn de mijne dus lekker echt!!

ja, kan idd wel zijn....
heb doosjes met verschillende lotnrs....goed??
zal straks wat fotos nemen en ze proberen te posten

5 weken test prop en dan overgaan op 5 weken mast, zo was het he..
zal dan vlug weten of hij echt is

stiffmeister zei:
5 weken test prop en dan overgaan op 5 weken mast, zo was het he..
zal dan vlug weten of hij echt is

Moet je wel vaak spuiten met prop. (3 a 4x/week) als je dat geen probleem vindt kun je t wel doen.

prop is virormone 100mg, dacht aan eod

masteron (dromostanolonpropionaat syntex) is een steroid met krachtige anaboliserende en anti-oestrogene eigenschappen..

stiffmeister zei:
masteron (dromostanolonpropionaat syntex) is een steroid met krachtige anaboliserende en anti-oestrogene eigenschappen..

k had wel gelezen dat het zelf niet aromatiseert...niet dat het zelf n anti-oestrogene werking heeft.

Tegenwoordig is het niet heel erg moeilijk meer om het te krijgen maar dan heb je wel underground masteron...BD is werreldwijd te verkijgen en hebben een goede reputatie

4cc

Navy zei:
klopt het heeft zelf geen anti oestrogene werking..zelf heb ik de volgende masteron: Dromostan 5ml vials 50mg/ml van Xelox Pharma CO Inc Philippines.

greetz

het werkt niet aromatiserend maar wel anti oestro.. zal wel een schrijf foutje zijn ;)

Masteron ? Dat was toch die schreeuwend dure steroide voor het laatste pre-constest loodje ?

Waarom zou je dat als "amateur" nemen ???

5 ml 50 mg / ml is rond 30 euro's dacht ik en als er dan maar 50 om dat moet gezet worden valt dit nog goed mee he

Terug
Naar boven