AndroidHealthClinic

economische bijdrage v migranten in duitsland in cijfers

.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Migranten lijkt me wel een eng genoeg categorie.
Wil je nog enger snijden?

In nederland is wilders wel begonnen met het openen van het debat en dat was simpelweg: allochtonen kosten ons teveel, dus weg ermee.

Het gaat hem dus niet enkel over straattuig ed.

Deze artikel laat uitschijnen dat migranten weldegelijk een baat hebben. Tzijn wel geen nederlandse data, toegegeven. Ben wel quasi zeker dat je het zo kan extrapoleren naar nederland en belgie.

.

Laatst bewerkt:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/07/wat_kost_een_allochtoon_0900.html

Pvvwilt weten hoeveel een allochtoon kost.

Het gaat hem niet enkel over kansloze arabs.

En ja, vermoedelijk zitten er ook westerse allochtonen in zn data en niet enkel niet-westerse allochtonen.

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

http://www.watkostdemassaimmigratie.nl/index.php/component/content/article?id=1

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

De Partij voor de Vrijheid wil weten wat de financiële gevolgen zijn van de voortgaande massa- immigratie. PVV- Kamerlid Sietse Fritsma heeft daarom aan het kabinet gevraagd hoeveel geld niet-westerse allochtonen de staat kosten en hoeveel ze opbrengen.

Lijkt me vrij duidelijk dat het gaat om alle allochtonen.

.

Laatst bewerkt:
Wilders gaf de aftrap: wat kost een allochtoon (in nederland).

Das allemaal moeilijk te becijferen dus zijn er engere categorien, vb migranten.

Nu, als migranten goed scoren, dan kan je dit quasi ook blindelings extrapoleren naar allochtonen.(gemiddeld genomen gebben ze immers meer werk en koopkracht, hebben een huis etc)

Kvind de discussie ook bijzonder stom, maar pvv aanhangers willen graag weten wat een allochtoon nu kost. En enigste relevante data die we hebben zijn cijfers van duitsland en het spreekt niet in hun voordeel.

.

Laatst bewerkt:
doe es rustig :p

Mijn maat is Janmaat! Mijn maat is Janmaat! Mijn maat is Janmaat!

mfw familie van Janmaat

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Enoch Powell called it!

We waren gewaarschuwd potverdomme, gewaarschuwd zeg ik je!

We didn't listen!

tumblr_n74lyrxzvk1sq2fiao3_500.gif

Terug
Naar boven