Fitness Seller

Stelling Ecto but chicks all the time OR The Champ?

Peiling Peiling Ecto+All the chicks.......or a Champion?

• Totaal stemmers
    89

ItaStaLLion67

Ripped Bodybuilder
Waardering
242
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Nou?

Bij Optie 1 kun je gegarandeerd elke chick krijgen, maar je zult als een Ecto van 60kg. door het leven moeten.

Laatst bewerkt:
the champ, chicks komen vanzelf.

ik ben the champ of ecto's

Moeilijk, een champ zonder chicks is boring, ecto met chick is beter :p

2de optie :D

[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar], [Link niet meer beschikbaar], [Link niet meer beschikbaar], [Link niet meer beschikbaar], [Link niet meer beschikbaar]
???

Ik heb niet veel keus.... ecto 4 life :D

Alle chicks van de wereld gaat uiteindelijk ook vervelen. Net als alle andere dromen waarvan je wilt dat die uitkomen. Niets is zo deprimerend als het niet kunnen behalen van je dromen/idealen en het behaald hebben van je dromen/idealen. De weg er naar toe geeft juist de voldoening.

De beste worden natuurlijk.

Het gevoel van de beste ter wereld te zijn moet zoveel keer beter zijn dan die lekkere chicks dat je paalt

Mr. Oly. is waarschijnlijk, gezien mijn andere doelen in het leven, niet hetgeen wat ik ambieer...maar zoals JvR90 aangeeft is de weg richting die kant wel een voldane gebeuren.

Liever spierpijn dan hoofdpijn

• Topic Starter Topic Starter
De beste worden natuurlijk.

Het gevoel van de beste ter wereld te zijn moet zoveel keer beter zijn dan die lekkere chicks dat je paalt

Ik moet zeggen dat dit voor mij toch wel de moeilijkste beslissing in mijn leven zou zijn, na het wel of niet nemen van een huisdier op latere leeftijd.

Tip: Ruk je eerst 5x af voordat je beslist.

ultieme droom for sure

laat mij maar de champion zijn :D de chicks komen dan vanzelf wel en beetje moeite voor doen kan ook leuk zijn :D

Goede vraag.

Ik baal er wel van als ik zo'n dikke opgeblazen k*t kop heb van het bulken, terwijl dat bijv wel nodig is om een kampioen te worden.

kan echt niet kiezen haha

ik zou direkt Jennifer Aniston proberen :p

Terug
Naar boven