Fitness Seller

eddycaminos kuur met alles

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp niet waar alle commotie vandaan komt rond die kuur van eddycaminos... Als je kijkt naar het aantal mg's dat hij aan anabolen pakt valt het best wel mee. Als hij zn bloedwerk doet en al wat ervaring heeft met kuren is dit echt niet het soort kuur die hem om zeep zal helpen

50 Dollar zei:
Ik heb zijn logje ook gevolgd en was benieuwd hoe het afgelopen was met hem. Maar ga ik daarvoor een topic openen? Iemand is volgens mij van de verkeerde kant hier...

En dan mag je me ook nog eens die wazige zijn van je uitleggen; arrogant ik . ben gewoon knap? Jij bent nog vager dan dat verhaaltje over die banaan van je!

:roflol:

Wat is dit voor vaag gelul allemaal hier?

misschien staat eddy wel op deze site; [Link niet meer beschikbaar]

en anders zet hem er ff op.

flex170578 zei:
Ik begrijp niet waar alle commotie vandaan komt rond die kuur van eddycaminos... Als je kijkt naar het aantal mg's dat hij aan anabolen pakt valt het best wel mee. Als hij zn bloedwerk doet en al wat ervaring heeft met kuren is dit echt niet het soort kuur die hem om zeep zal helpen
Het was zijn tweede kuur als ik ht goed gelezen heb.

Hij leeft nog steeds, heb zen vriendin vorige week nog even gesproken, gaat voor de rest goed met hem, traint wegens omstandigheden alleen wat minder, en heeft daardoor wel weer wat kilos verloren, maar verwacht dat hij binnenkort weer wat vaker in de sportschool verschijnt.

Patrick_ zei:
Hij leeft nog steeds, heb zen vriendin vorige week nog even gesproken, gaat voor de rest goed met hem, traint wegens omstandigheden alleen wat minder, en heeft daardoor wel weer wat kilos verloren, maar verwacht dat hij binnenkort weer wat vaker in de sportschool verschijnt.

Ik kijk nu al uit naar zijn log 'kuur met euh..nog een keer alles' :D

Zo de bananen zijn op, slotje. :thumbup:

Topicstarter mag proberen gebruik te maken van PM/mail/postduif.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven