nutri
Novice
- Waardering
- 0
Het is mijn eerst post, dus moest er iets verkeerd instaan...
Ik ben een 6 maand bezig met BB, ik heb dan ook al veel uurtjes versleten in dit forum. Heb heel veel geleerd en ben veel te weten gekomen.
Ik ben begonnen op een gewicht van 86kg BF 26% nu (6maand later) 75kg BF 14%. Ik weet ondertussen dat spieren aankomen en vet verbranden niet samen gaat. Maar ik zou graag wel spier aankomen en geen vet.
Daar ik in vier ploegen werk heb ik geen regelmatig voedingsschema
Maaltijd 1
eiwit shake + 300 ml magere melk + brinta
Maaltijd 2 (2 a 3 uur tussen elke maaltijd)
250gr magere yoghurt + stuk fruit
Maaltijd 3
75gr zilvervliesrijst met kipfilet of tonijn en met annanas en tomaat
Maaltijd 4
100 gr shelletjes kalekoen filet
Maaltijd 5
Vlees steak of ander vlees met groenten (zonder aardappelen of andere koolhydraten)
Maaltijd 6
stuk fruit met 50 gr noten
Maaltijd 7 (voor het slapen gaan)
500 gr kwark
Ik train zoveel als ik kan, direct na de training kreatine
Dag 1
Schouwders + Biceps
dag 2
Borst + Triceps
dag 3
1h cardio + Buik
Dag 4
Benen + Rug
Dag 5
Biceps + Triceps
dag 6 en 7 rust (sportschool gesloten in het weekend tijdens het verlof)
Voor elke training 5 min fietsen en na elke training 10km fietsen
Ik begin nu wel resultaat te hebben maar het buikje blijft toch een beetje. Bovenste buikspieren beginnen zichtbaar te worden, maar de onderste ...
dus elke ochtend eerst eiwit en enkel na de training creatine. Op niet trainingsdagen enkel shake s'morgens. Is dit goed zo of moet er het een en het ander veranderd worden. Ik probeer ook enkel voor mijn training de koolhydraten in te nemen, daarna beperk ik ze zoveel mogelijk. Dus nu zou ik terug graag wat bijkomen maar enkel spier. graag zou ik mijn 6 pack zichtbaar krijgen.
Alvast bedankt aan iedereen die mij helpt
Ik ben een 6 maand bezig met BB, ik heb dan ook al veel uurtjes versleten in dit forum. Heb heel veel geleerd en ben veel te weten gekomen.
Ik ben begonnen op een gewicht van 86kg BF 26% nu (6maand later) 75kg BF 14%. Ik weet ondertussen dat spieren aankomen en vet verbranden niet samen gaat. Maar ik zou graag wel spier aankomen en geen vet.
Daar ik in vier ploegen werk heb ik geen regelmatig voedingsschema
Maaltijd 1
eiwit shake + 300 ml magere melk + brinta
Maaltijd 2 (2 a 3 uur tussen elke maaltijd)
250gr magere yoghurt + stuk fruit
Maaltijd 3
75gr zilvervliesrijst met kipfilet of tonijn en met annanas en tomaat
Maaltijd 4
100 gr shelletjes kalekoen filet
Maaltijd 5
Vlees steak of ander vlees met groenten (zonder aardappelen of andere koolhydraten)
Maaltijd 6
stuk fruit met 50 gr noten
Maaltijd 7 (voor het slapen gaan)
500 gr kwark
Ik train zoveel als ik kan, direct na de training kreatine
Dag 1
Schouwders + Biceps
dag 2
Borst + Triceps
dag 3
1h cardio + Buik
Dag 4
Benen + Rug
Dag 5
Biceps + Triceps
dag 6 en 7 rust (sportschool gesloten in het weekend tijdens het verlof)
Voor elke training 5 min fietsen en na elke training 10km fietsen
Ik begin nu wel resultaat te hebben maar het buikje blijft toch een beetje. Bovenste buikspieren beginnen zichtbaar te worden, maar de onderste ...
dus elke ochtend eerst eiwit en enkel na de training creatine. Op niet trainingsdagen enkel shake s'morgens. Is dit goed zo of moet er het een en het ander veranderd worden. Ik probeer ook enkel voor mijn training de koolhydraten in te nemen, daarna beperk ik ze zoveel mogelijk. Dus nu zou ik terug graag wat bijkomen maar enkel spier. graag zou ik mijn 6 pack zichtbaar krijgen.
Alvast bedankt aan iedereen die mij helpt

ja, ik weet het) maar een andere manier weet ik niet echt. Dus wat ik nu ga doen is dan nog een beetje meer cutten (met de zomer in vooruitzicht) mijn buikomtrek is nu 83 cm (ik kwam van 126cm) een serieuze vooruitgang denk ik toch.