AndroidHealthClinic

Een beginner

Rudy d

Novice
Waardering
0
Hey

Effe voorstellen: Ik ben Rudy, 24 jaar, 83 kilo en 1,85 lang.

Ik heb al een jaar lang in mijn hoofd om aan de anabole te gaan. Voorheen al wat andere dingen gebruikt, zoals rpm en gewoon eiwitten enz. Nu wil ik gaan voor het wat betere werk en wil weer een paar kilo erbij krijgen.

Laatst sprak ik iemand en die zei dat een goede beginnerskuur IMO is en dat 10 weken lang en dan 500 mg test per week. Wat is jullie mening hierover?

Verder ben ik erg benieuwd van de bijwerkingen bij deze kuur.

Groetjes Rudy

Welkom Trouwens,

goede eerste kuur imo, miss wat winny er bij de laatse paar weken.

Ik zou zeggen: verdiep je eerst wat meer in BB voordat je aan Juicen denkt.
83 kg bij 1.85 M is nou niet bepaald een goede basis (weet natuurlijk niet je bf, maar dit zal geen 5% zijn). Maar misschien zijn er mensen die hier anders over denken.

Dit is idd bro een standaard en slimme keuze om 10wkn test te gaan! nakuur niet vergeten e

• Topic Starter Topic Starter
Weten jullie misschien ook iets over de bijwerkingen hiervan? Zijn deze minimaal?

ik wens je heel veel succes met je training en op dit forum!!

dat verschilt van persoon tot persoon WEL wat IK weet is dat er 1 symptoom hetzelfde is...

je krijgt HORSEPOWERRRRRRRRRRRRR en neen niet die creatine

waddup , welkom

• Topic Starter Topic Starter
Wat me trouwens doet twijfelen is dat de een zegt dat het zo slecht is voor je en de ander zegt weer dat het reuze meevalt. Ik heb (uiteraard) al veel informatie gezocht op internet en vraag me af of je inderdaad na zo'n (licht) kuurtje bijvoorbeeld sneller kaal wordt enz.

nee dat is DHT gerelateerd.
lees de stickies ff goed door,en kom maar terug met je vragen.Dan kom je iig niet beslagen ten ijs....of was het nou wel beslagen,nou ja kijk maar

Ik zal mijn muil maar houden over zijn stats he ;-)

Terug
Naar boven