- Waardering
- 138
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
testo boosters zijn brol. Er zijn natuurlijk wel enkele goede en dat zijn tevens ook direkt de bekende supplementenn het is alleen maar zo dat testobooster eigenlijk alleen maar merkbaar werken bij 30 plussers. Verder is ZMA uitstekend voor dit doeleinde.
Kijk eens naar Bioforge en T-Bol, 2 goede test-boosters
Ik heb gehoord dat ergogenics niet perdefenitie gelijk heeft. Tip: blijf sceptisch. Ecdysteron gebruik ik zelf ook maar het is best duur maar ik heb het gevoel dat het werkt voor mij. Ik vindt het niet erg om hier geld aan uit te geven maar volgens mij is het geen directe test booster. Het zou wel de aanmaak van rode bloedcellen stimuleren en nog een legio aan andere dingen. Maar er is nog niet concreet bewezen dus als je moet kiezen met je centen dan zou ik er goed bij nadenken voor je het koopt.
+1, ik spreek je ook niet tegen, je hebt helemaal gelijk.Daarom dat ik zeg ergogenics en pubmed.Niet op 1 onderzoek verder gaan,maar zien dan meerdere het bevestigen.
Trouwens meerdere onderzoeken van ergo komen van pubmed.
Via google science kan je ook onderzoeken vinden.
Pubmed en ergogenics.
Als genoeg onderzoeken bevestigen dat het werkt dan heb je prijs ipv op reclame verder te gaan.
Mensen die niet geloven in test booster moeten maar eens tegoei inlezen.
Mag ik je vragen welk product je gebruikt? Kans in namelijk aanzienlijk dat er zeer slechte kwaliteit in is verwerkt.Ik heb gehoord dat ergogenics niet perdefenitie gelijk heeft. Tip: blijf sceptisch. Ecdysteron gebruik ik zelf ook maar het is best duur maar ik heb het gevoel dat het werkt voor mij. Ik vindt het niet erg om hier geld aan uit te geven maar volgens mij is het geen directe test booster. Het zou wel de aanmaak van rode bloedcellen stimuleren en nog een legio aan andere dingen. Maar er is nog niet concreet bewezen dus als je moet kiezen met je centen dan zou ik er goed bij nadenken voor je het koopt.
Er zijn inderdaad genoeg producten die stoffen bevatten die testosteron ook echt verhogen. Vraag alleen blijft of een testosteron verhoging van 20-40% ook resulteert in significante spiergroei.
Mag ik je vragen welk product je gebruikt? Kans in namelijk aanzienlijk dat er zeer slechte kwaliteit in is verwerkt.
Mag ik je vragen welk product je gebruikt? Kans in namelijk aanzienlijk dat er zeer slechte kwaliteit in is verwerkt.
Ik heb ze bij creanite weg, dat is wel redelijk betrouwbaar volgens mij.