XXL Nutrition

een goede testobooster

testo boosters zijn brol. Er zijn natuurlijk wel enkele goede en dat zijn tevens ook direkt de bekende supplementenn het is alleen maar zo dat testobooster eigenlijk alleen maar merkbaar werken bij 30 plussers. Verder is ZMA uitstekend voor dit doeleinde.

testo boosters zijn brol. Er zijn natuurlijk wel enkele goede en dat zijn tevens ook direkt de bekende supplementenn het is alleen maar zo dat testobooster eigenlijk alleen maar merkbaar werken bij 30 plussers. Verder is ZMA uitstekend voor dit doeleinde.

Haha, nu noem je net een product op dat niet werkt.

Pubmed en ergogenics.
Als genoeg onderzoeken bevestigen dat het werkt dan heb je prijs ipv op reclame verder te gaan.
Mensen die niet geloven in test booster moeten maar eens tegoei inlezen.

Ik heb gehoord dat ergogenics niet perdefenitie gelijk heeft. Tip: blijf sceptisch. Ecdysteron gebruik ik zelf ook maar het is best duur maar ik heb het gevoel dat het werkt voor mij. Ik vindt het niet erg om hier geld aan uit te geven maar volgens mij is het geen directe test booster. Het zou wel de aanmaak van rode bloedcellen stimuleren en nog een legio aan andere dingen. Maar er is nog niet concreet bewezen dus als je moet kiezen met je centen dan zou ik er goed bij nadenken voor je het koopt.

Bioforge deed 0,0 bij mij , weggegooid geld imo.

Aa op de Amerikaanse boards (logs) staat geen enkel slecht woord over Bioforge.
T-Bol ben ik nu mee bezig, zit nu ong. op de helft van mijn cycle.
Tot nu toe 2,2kg gewonnen maar hou er rekening mee dat mijn eigen productie van testosteron zwak is, dus ik doe er sowieso wat voordeel mee..

Grtz

Ik heb gehoord dat ergogenics niet perdefenitie gelijk heeft. Tip: blijf sceptisch. Ecdysteron gebruik ik zelf ook maar het is best duur maar ik heb het gevoel dat het werkt voor mij. Ik vindt het niet erg om hier geld aan uit te geven maar volgens mij is het geen directe test booster. Het zou wel de aanmaak van rode bloedcellen stimuleren en nog een legio aan andere dingen. Maar er is nog niet concreet bewezen dus als je moet kiezen met je centen dan zou ik er goed bij nadenken voor je het koopt.

Daarom dat ik zeg ergogenics en pubmed.Niet op 1 onderzoek verder gaan,maar zien dan meerdere het bevestigen.
Trouwens meerdere onderzoeken van ergo komen van pubmed.
Via google science kan je ook onderzoeken vinden.

Daarom dat ik zeg ergogenics en pubmed.Niet op 1 onderzoek verder gaan,maar zien dan meerdere het bevestigen.
Trouwens meerdere onderzoeken van ergo komen van pubmed.
Via google science kan je ook onderzoeken vinden.
+1, ik spreek je ook niet tegen, je hebt helemaal gelijk.

Pubmed en ergogenics.
Als genoeg onderzoeken bevestigen dat het werkt dan heb je prijs ipv op reclame verder te gaan.
Mensen die niet geloven in test booster moeten maar eens tegoei inlezen.

Er zijn inderdaad genoeg producten die stoffen bevatten die testosteron ook echt verhogen. Vraag alleen blijft of een testosteron verhoging van 20-40% ook resulteert in significante spiergroei.

Mag ik je vragen welk product je gebruikt? Kans in namelijk aanzienlijk dat er zeer slechte kwaliteit in is verwerkt.

Er zijn inderdaad genoeg producten die stoffen bevatten die testosteron ook echt verhogen. Vraag alleen blijft of een testosteron verhoging van 20-40% ook resulteert in significante spiergroei.

Mag ik je vragen welk product je gebruikt? Kans in namelijk aanzienlijk dat er zeer slechte kwaliteit in is verwerkt.

Als het 40% is zeker.Er zijn ook producten die anabool werken.

Ik heb ze bij creanite weg, dat is wel redelijk betrouwbaar volgens mij.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik die site voor geen meter vertrouw. Vraag eens of ze een onafhankelijke labtest tegen een standaard kunnen overleggen. Neem geen genoegen met een CoA (Certificate of Analyse). 99% kans dat ze dit niet kunnen en dus ook zelf niet weten wat ze verkopen.

Een member van een ander forum die laatst bij een ander product (Tribulus Alatus) om een labtest vroeg werd nogal grof behandeld door deze shop. Waarom zou je als shop niet willen bewijzen dat je ook verkoopt dat je beloofd? Inderdaad, als je dat niet kunt!

Laatst bewerkt:
livejasmin.com

probeer ZMA of endostym

Terug
Naar boven