MuscleMeat

Een hoog BF maakt onzeker

Tja gewoon wat dikker lijkt me niet erg, maar als ik echt vet zou zijn zou ik me helemaal kapot schamen.

He,

Dit is een gewaagde stelling, want het lijkt mij dat het per persoon verschillend is hoe men omgaat met een hoog BF.
Nu ben ik aan het afvallen en begin me weer wat zekerder te worden. Ik kan echt niet wachten tot ik weer mijn ideale BF heb bereikt.
Met een hoog BF voel ik me hartstikke onzeker, en ik probeer dan ook alle sociale situaties te vermijden, want ik schaam me gewoon voor mezelf. Ik kan gewoon niet leven met een hoog BF.

Is het normaal dat ik me zekerder begin te voelen nu ik zak in mijn Body Fat?

Wie voelt zich ook heel vervelend met een hoofd BF?

En zou je hier een trauma aan over kunnen houden, wat jouw nadelig (of juist voordelig) beïnvloed wanneer je weer slank bent?

Idd, ik heb het ook wel en verlang ook tot m'n bf terug wat normalere proporties aanneemt. Maar dat je je onzeker voelt komt toch alleen maar omdat je het belangrijk vind wat andere mensen over je denken, en dat ze mss iets negatiefs zouden kunnen denken over je hoog bf, dus komt het door je eigen zwakheid.

• Topic Starter Topic Starter
Maar is het niet realistisch zo te denken? Men kan immers zo echt over je denken en ik interpreteer dit op de manier waarop men naar mij kijkt (onder andere)

Mij kan het allemaal niet schelen.

Met een sniperx lichaampje zal ik me zelfs nog goed in men vel kunne voelen.

Maar is het niet realistisch zo te denken? Men kan immers zo echt over je denken en ik interpreteer dit op de manier waarop men naar mij kijkt (onder andere)

Ja maar kan het jou nou schelen wat ze denken. Jij hebt ook vast wel gedachten over andere mensen maar dat boeit toch ook geen ****?

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar kan het jou nou schelen wat ze denken. Jij hebt ook vast wel gedachten over andere mensen maar dat boeit toch ook geen ****?
Tja, ik weet donders goed dat jij jezelf tekort doet door zo te denken. Daar heb je helemaal gelijk in, maar toch kan ik me er heel moeilijk van afzetten. Ik trek me echt veel te veel van andere mensen aan. Waarom doe ik dat eigenlijk???

Tja, ik weet donders goed dat jij jezelf tekort doet door zo te denken. Daar heb je helemaal gelijk in, maar toch kan ik me er heel moeilijk van afzetten. Ik trek me echt veel te veel van andere mensen aan. Waarom doe ik dat eigenlijk???

Omdat je hun mening belangrijker vindt dan die van jezelf. Focus je op andere dingen, ga letten op je ademhaling of die rustig is enzo.

Dit is een El Smurfo topic. Net zoveel kleuren maar hier zit zelfs ook nog lila en licht roze bij.

Ja, ik heb die oprechte subcultuur gezien op boten in Amsterdam.

moet wel zeggen als ik lager in bf zit doe ik wel makkelijker me shirt aus, maar onzeker maakt een hogere bf zeker niet

Heb een goed metabolisme momenteel , maar probeer toch ook steeds onder de 15 procent te blijven . Zwaar bulken zal ik wellicht nooit doen ivm zwemmen .

Ik heb nooit een hoog BF% gehad, maar een vriend heeft een bf van 25+ en die loopt rustig met zijn blote 'biertonnetje' door de drukste straten.
Hij zit er totaal niet mee en wil ook niet afvallen. Althans er geen moeite voor doen.

Bij mij is het eigenlijk anders om, mede doordat ik nog niet zo heel lang train. Cut nu zo'n 3 maanden, en ben aardig afgevallen. Zit nu op 14%, maar ik begin me steeds kleiner te voelen ;___; Wil weer groeien. Ik wil namelijk nooit meer zo zijn zoals ik vroeger was (kleine angst dus om nog verder te gaan, aangezien ik nog weinig massa heb)

Zit dus liever in de bulk.

Who cares, ze kunnen toch pizza aan huis leveren ook. Geld onder de deur schuiven en wachten tot de pizzakoerier er vandoor is.

Terug
Naar boven