fiezefur
Huge Freak
- Waardering
- 1.884
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He,
Dit is een gewaagde stelling, want het lijkt mij dat het per persoon verschillend is hoe men omgaat met een hoog BF.
Nu ben ik aan het afvallen en begin me weer wat zekerder te worden. Ik kan echt niet wachten tot ik weer mijn ideale BF heb bereikt.
Met een hoog BF voel ik me hartstikke onzeker, en ik probeer dan ook alle sociale situaties te vermijden, want ik schaam me gewoon voor mezelf. Ik kan gewoon niet leven met een hoog BF.
Is het normaal dat ik me zekerder begin te voelen nu ik zak in mijn Body Fat?
Wie voelt zich ook heel vervelend met een hoofd BF?
En zou je hier een trauma aan over kunnen houden, wat jouw nadelig (of juist voordelig) beïnvloed wanneer je weer slank bent?
Maar is het niet realistisch zo te denken? Men kan immers zo echt over je denken en ik interpreteer dit op de manier waarop men naar mij kijkt (onder andere)
Tja, ik weet donders goed dat jij jezelf tekort doet door zo te denken. Daar heb je helemaal gelijk in, maar toch kan ik me er heel moeilijk van afzetten. Ik trek me echt veel te veel van andere mensen aan. Waarom doe ik dat eigenlijkJa maar kan het jou nou schelen wat ze denken. Jij hebt ook vast wel gedachten over andere mensen maar dat boeit toch ook geen ****?

Tja, ik weet donders goed dat jij jezelf tekort doet door zo te denken. Daar heb je helemaal gelijk in, maar toch kan ik me er heel moeilijk van afzetten. Ik trek me echt veel te veel van andere mensen aan. Waarom doe ik dat eigenlijk![]()
Ik ben oprechtDit is een El Smurfo topic. Net zoveel kleuren maar hier zit zelfs ook nog lila en licht roze bij.

Haha.Ja, ik heb die oprechte subcultuur gezien op boten in Amsterdam.