JuggerNaut Ripped Bodybuilder Lid sinds 6 mei 2003 Berichten 3.356 Waardering 4 17 feb 2006 Topic Starter Topic Starter #21 Die maagden moeten toch ook een keer opraken vraag ik me dan af...
Balboa18 Competitive Bodybuilder Lid sinds 19 mei 2005 Berichten 2.425 Waardering 2 24 feb 2006 #22 whaha die kankermafkezen sporen egt niet allah akbar, fl**ker toch op! kvind het nou wel prachtig dat ze nou elkaar uitmoorden in irak.
whaha die kankermafkezen sporen egt niet allah akbar, fl**ker toch op! kvind het nou wel prachtig dat ze nou elkaar uitmoorden in irak.
DutchVince Ripped Bodybuilder Elite Member 20 jaar lid Lid sinds 18 jan 2005 Berichten 3.184 Waardering 8 2 mrt 2006 #23 Ik snap nu waarom hij jankt, ik had ff nodig om het te vertalen. Hij zegt: OMG ik heb zojuist per ongeluk mijn eigen vrienden opgeblazen, wat heb ik gedaan ?!?!
Ik snap nu waarom hij jankt, ik had ff nodig om het te vertalen. Hij zegt: OMG ik heb zojuist per ongeluk mijn eigen vrienden opgeblazen, wat heb ik gedaan ?!?!