Marky
Monstrous Giant
- Waardering
- 333
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hem omver rijden? Waarom zou je dat doen? Je gaat toch niet in de cel zitten voor een ander + je auto crashen en nog in fout zijn ook.
nee ik zou gewoon de flikken bellen en that's it. Zat hij aan de drugs trouwens?
Oh zeker, als ik er omheen zou kunnen dan rij ik door. Ik stap ook nooit uit als iemand ruzie zoekt (al paar keer gebeurd). Als ik niet weg kan draai ik het raampje naar beneden en hang ik de arm even buiten, werkt ook wel eens. En anders is het plankgas.omver rijden niet maar je kan er ook gewoon omheen rijden, ze hadden genoeg kansen om weg te rijden.
Oh zeker, als ik er omheen zou kunnen dan rij ik door. Ik stap ook nooit uit als iemand ruzie zoekt (al paar keer gebeurd). Als ik niet weg kan draai ik het raampje naar beneden en hang ik de arm even buiten, werkt ook wel eens. En anders is het plankgas.
Toevallig eens zo'n actie gezien. Kerel die uitstapte was een beer van een vent, helemaal gek in de kop. Andere bleef in de auto zitten en draaide zijn raam omlaag. Die kreeg me toch een paar kaakslagen, zakte helemaal in elkaar.Oh zeker, als ik er omheen zou kunnen dan rij ik door. Ik stap ook nooit uit als iemand ruzie zoekt (al paar keer gebeurd). Als ik niet weg kan draai ik het raampje naar beneden en hang ik de arm even buiten, werkt ook wel eens. En anders is het plankgas.
Hem omver rijden? Waarom zou je dat doen? Je gaat toch niet in de cel zitten voor een ander + je auto crashen en nog in fout zijn ook.
nee ik zou gewoon de flikken bellen en that's it. Zat hij aan de drugs trouwens?