Fitness Seller

Een klassieker uit de oude doos (2003 dacht ik)

:roflol: dat die mensen in de auto, ook niet gewoon gas durven geven als hij voor de auto staat

Hem omver rijden? Waarom zou je dat doen? Je gaat toch niet in de cel zitten voor een ander + je auto crashen en nog in fout zijn ook.
nee ik zou gewoon de flikken bellen en that's it. Zat hij aan de drugs trouwens?

Wat een fl**ker , jammer dat er niet wat personen inzitten die hem wel zouden kunnen aanpakken.

Hem omver rijden? Waarom zou je dat doen? Je gaat toch niet in de cel zitten voor een ander + je auto crashen en nog in fout zijn ook.
nee ik zou gewoon de flikken bellen en that's it. Zat hij aan de drugs trouwens?

omver rijden niet maar je kan er ook gewoon omheen rijden, ze hadden genoeg kansen om weg te rijden.

omver rijden niet maar je kan er ook gewoon omheen rijden, ze hadden genoeg kansen om weg te rijden.
Oh zeker, als ik er omheen zou kunnen dan rij ik door. Ik stap ook nooit uit als iemand ruzie zoekt (al paar keer gebeurd). Als ik niet weg kan draai ik het raampje naar beneden en hang ik de arm even buiten, werkt ook wel eens. En anders is het plankgas.

Oh zeker, als ik er omheen zou kunnen dan rij ik door. Ik stap ook nooit uit als iemand ruzie zoekt (al paar keer gebeurd). Als ik niet weg kan draai ik het raampje naar beneden en hang ik de arm even buiten, werkt ook wel eens. En anders is het plankgas.

Tegenwoordig zou ik het ook niet meer riskeren voor uit te stappen . Als je het doet en je krijgt dan een mes tussen de ribben ...

Daarom moeten grote mannen ook altijd een Desert Eagle bij zich hebben, om stinkende insecten tegen te gaan...

Toevallig eens zo'n actie gezien. Kerel die uitstapte was een beer van een vent, helemaal gek in de kop. Andere bleef in de auto zitten en draaide zijn raam omlaag. Die kreeg me toch een paar kaakslagen, zakte helemaal in elkaar.

Zou je het raampje dicht laten dan is de kans groot dat je auto helemaal in elkaar wordt geschopt.

Nee ik stap altijd uit en dan blijft het altijd bij praten. Gasten merken meteen dat ik niet onder doe, maar wel rustig blijf.

gewoon uit principe man. gewoon voor het lekkere gevoel zo'n parasiet kapot rijden.

hier in nederland moet je dat sowieso doen, als ze em uberhaupt al pakken komt hij na een nachtje cel weer vrij. gewoon zelf oplossen dus.

Bumfight :roflol: Geniale shit idd.

Lol je zou toch denken dat ze die junk doodrijden.. :p

Terug
Naar boven