bedankt voor advies
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik blijf er wel gewoon vanaf dan. die paar x dat ik bij een voetbal wedstrijd een joint opsteek. kan ook wel zonder dan. normaal rook ik t thuis ook niet. ik dacht zonder alcohol is zo saai, als je op bv een feest staat. en als een joint niet schadelijk is, voel ik me toch wat lekkerder op een feest. dan maar 2 maanden helemaal niks nuttigen.
2,5jaar train ik. 3-4 per week. ong 80 - 90 minuten per keer.
1.70m
70kg
0ng 10%bf
BP: 1 x 70
SQ: 1 x 110
DL: 1 x 100
Ik ga dit weekend een orale kuur beginnen van Oxyguno. Daarbij gebruik ik lever protection, eiwitten en vitamines. Ik weet dat ik daarbij niet alcohol mag drinken. Omdat het gebruik ervan niet goed voor de lever is. dus ik ga totaal geen drank drinken. Dus de vraag: Is het schadelijk om tijdens die kuur van een maand, in het weekend een paar joints te roken. Op zn hoogst 2-3 joints in de week. Bv op een feest, of voetbalwedstrijd. i.p.v. drank te drinken. bedankt alvast
ik snap al helemaal neit wat je met een pro hormoon moet
pro hormonen zijn veel schadelijker dan as denk daar maar is goed over na
en over die jointjes.... als je kuurt kan je beter geen alchohol, joints etc etc gebruiken
ik zou zowiezo af blijve van de pro hormonen
Flapdrol, kies gewoon één van de twee: Trainen of feesten.
Niet gaan kuren en ondertussen recreatief drugs gebruiken.
Ga eerst eens fatsoenlijk eten en trainen. Bouw eerst een basis.
+1
man het word toch echt te gek, heb nu al 2 gasten hier gezien die op het punt staan zwaar te gaan kuren zonder enige ervaring of kennis, en dat met stats van 70kg BW en benchpress 1rm nog niet eens in de buurt van 80.
damn lui who the **** are you all kidding.
over liever lui dan moe gesproken.
tja, als je zou willen zou je mafkezen hier de gekste kuren in zich zelf laten drukken...hmm, misschien kan dat wel s boeiende logs opleveren-)
labratjes-)