Fitness Seller

Een kuur beginnen (oxyguno)

Alle drugs worden voor een gedeelte afgebroken door de lever. Het verschilt per soort hoe hard jouw lever ervoor moet werken om het uit je lichaam te krijgen. Orals leggen een flinke druk op je lever dus hou het wat betreft soft drugs beperkt. Ik zou bijvoorbeeld die 2-3 joints niet op 1 avond op een feest roken. Maar gespreid over de week moet het geen kwaad kunnen.

Maar waarom wel kuren en niet stoppen met blowen. Regelmatig gebruik van wiet of hasj over een langere periode verlaagd de testosteron levels in je bloed. Drugs gebruiken en spiermassa kweken gaan niet echt goed samen.

Mag ik vragen wat oxyguno is ? Waarschijnlijk oxymetholone ?
Hoeveel plan je dagelijks te nemen, hoelang, nakuren, doel, stats ?

ik vind zoiezo dat je niet moet roken en drinken als je sport en zeker geen drugs.maar je dat vind ik

oxyguno is een prohormoon. Hoort hier niet thuis.

Ik denk dat de ts geen bal doorheeft van wat hij gaat doen.

gast als je het niet kan opbrengen te stoppen met blowen iig tijdens een kuur, why the **** ga je dan kuren?????

wat is je uitgangspunt? hoe lang train je en wat zijn je stats.

sjonge jonge, blijf dan ff voor die 2 maandjes van de f*cking joints af! is dat nou zo moeilijk??

ik snap al helemaal neit wat je met een pro hormoon moet???

pro hormonen zijn veel schadelijker dan as denk daar maar is goed over na

en over die jointjes.... als je kuurt kan je beter geen alchohol, joints etc etc gebruiken

ik zou zowiezo af blijve van de pro hormonen

• Topic Starter Topic Starter
......

Laatst bewerkt:
ik blijf er wel gewoon vanaf dan. die paar x dat ik bij een voetbal wedstrijd een joint opsteek. kan ook wel zonder dan. normaal rook ik t thuis ook niet. ik dacht zonder alcohol is zo saai, als je op bv een feest staat. en als een joint niet schadelijk is, voel ik me toch wat lekkerder op een feest. dan maar 2 maanden helemaal niks nuttigen.

wat zijn je stats en je lengte en trainingservaring?

ik blijf er wel gewoon vanaf dan. die paar x dat ik bij een voetbal wedstrijd een joint opsteek. kan ook wel zonder dan. normaal rook ik t thuis ook niet. ik dacht zonder alcohol is zo saai, als je op bv een feest staat. en als een joint niet schadelijk is, voel ik me toch wat lekkerder op een feest. dan maar 2 maanden helemaal niks nuttigen.

.......

Laatst bewerkt:
2,5jaar train ik. 3-4 per week. ong 80 - 90 minuten per keer.
1.70m
70kg
0ng 10%bf

BP: 1 x 70
SQ: 1 x 110
DL: 1 x 100

goed bedoeld advies: raak die prohormonen en anderzijds anabole steroiden de eerst komende jaren niet aan tot je zon 15-20kg meer vvm hebt.

Ik ga dit weekend een orale kuur beginnen van Oxyguno. Daarbij gebruik ik lever protection, eiwitten en vitamines. Ik weet dat ik daarbij niet alcohol mag drinken. Omdat het gebruik ervan niet goed voor de lever is. dus ik ga totaal geen drank drinken. Dus de vraag: Is het schadelijk om tijdens die kuur van een maand, in het weekend een paar joints te roken. Op zn hoogst 2-3 joints in de week. Bv op een feest, of voetbalwedstrijd. i.p.v. drank te drinken. bedankt alvast

Flapdrol, kies gewoon één van de twee: Trainen of feesten.

Niet gaan kuren en ondertussen recreatief drugs gebruiken.

Ga eerst eens fatsoenlijk eten en trainen. Bouw eerst een basis.

ik snap al helemaal neit wat je met een pro hormoon moet???

pro hormonen zijn veel schadelijker dan as denk daar maar is goed over na

en over die jointjes.... als je kuurt kan je beter geen alchohol, joints etc etc gebruiken

ik zou zowiezo af blijve van de pro hormonen

Ten eerste is het genoemde product geen pro-hormoon maar een Designer Steroid. En ten tweede is die uitspraak erg zwart-wit. Ik denk dat bijv. anadrol een stuk slechter voor je is dan die Oxyguno.

Flapdrol, kies gewoon één van de twee: Trainen of feesten.

Niet gaan kuren en ondertussen recreatief drugs gebruiken.

Ga eerst eens fatsoenlijk eten en trainen. Bouw eerst een basis.

+1

man het word toch echt te gek, heb nu al 2 gasten hier gezien die op het punt staan zwaar te gaan kuren zonder enige ervaring of kennis, en dat met stats van 70kg BW en benchpress 1rm nog niet eens in de buurt van 80.

damn lui who the **** are you all kidding.
over liever lui dan moe gesproken.

+1

man het word toch echt te gek, heb nu al 2 gasten hier gezien die op het punt staan zwaar te gaan kuren zonder enige ervaring of kennis, en dat met stats van 70kg BW en benchpress 1rm nog niet eens in de buurt van 80.

damn lui who the **** are you all kidding.
over liever lui dan moe gesproken.

en zelf ff lezen, ho maar.
wen dr maar aan..

tja, als je zou willen zou je mafkezen hier de gekste kuren in zich zelf laten drukken...hmm, misschien kan dat wel s boeiende logs opleveren-)
labratjes-)

Terug
Naar boven