XXL Nutrition

Een kuur beginnen (oxyguno)

pcies, misschien komen r nog interessante feitjes en nieuwtjes boven water op die manier :D

pcies, misschien komen r nog interessante feitjes en nieuwtjes boven water op die manier :D

zoals welke dosering dboll zorgt voor instant leverfalen?
hey man je moet gewoon lekker die test laten varen, neem gewoon ff dboll.
kickstart maar ff met hmmm nou niet te hard beginnen hoor, doe maar 200mg per dag.

kickstart maar ff met hmmm nou niet te hard beginnen hoor, doe maar 200mg per dag.

200mg dbol is vragen om een dode lever

je bedoelt 20

Er is geen enkel geval van accuut leverfalen bekend bij dianabol. Er gaan verhalen rond van mensen die in de jaren 80 1 gram dianabol per dag namen.

200mg is veel te veel voor relatief gematigd gebruik(alhoewel taiboxa van steroid.com op 250mg/dag zat dacht ik). 30-50mg is al meer dan genoeg.

Er is geen enkel geval van accuut leverfalen bekend bij dianabol. Er gaan verhalen rond van mensen die in de jaren 80 1 gram dianabol per dag namen.

200mg is veel te veel voor relatief gematigd gebruik. 30-50mg is al meer dan genoeg.

lees dan eerst even de vorige pag.
robert en ik grapte wat over onbewuste guinea pigs waardoor dit spontaan in me op kwam, als geintje.
ik bedoel, je denkt toch niet dat ik die jongens echt kwaad wil doen met dat soort voorstellen?:p ben normaal best lief.

Terug
Naar boven