XXL Nutrition

Een leerling van me neemt steroïden.

Wat ik niet snap @yasmine:
Je stelt een vraag, waar ik heel naïef op antwoord. Kennelijk gelden in België dezelfde meldcode en bijbehorend stappenplan als in Nederland en in een opvolgende reactie laat je zien dat die reeds gevolgd zijn...

Wat zou je dan daarbovenop nog willen als leerkracht? Dan is het bekend bij de juiste personen, waaronder de ouders en zorgcoördinator. Dezen hebben beslisrecht hoe nu verder.

Wat ik niet snap @yasmine:
Je stelt een vraag, waar ik heel naïef op antwoord. Kennelijk gelden in België dezelfde meldcode en bijbehorend stappenplan als in Nederland en in een opvolgende reactie laat je zien dat die reeds gevolgd zijn...

Wat zou je dan daarbovenop nog willen als leerkracht? Dan is het bekend bij de juiste personen, waaronder de ouders en zorgcoördinator. Dezen hebben beslisrecht hoe nu verder.
Aandacht.

Ik snap niet dat @yasmine dit op een openbaar gedeelte van het forum post. Een gedeelte waar een tiener al googlend met vragen over AAS-gebruik terecht zou kunnen komen.

Dat je met vrij weinig info iemand kan traceren of doxxen is een les die je liever nu leert dan als mensen kwaad in de zin hebben.

Hey, weer een Yasmine nep verhaal.
Jammer dat ik het nu pas zie.

• Tear
Waarderingen: vntl
Sorry, een recente rel. Kan nog altijd opflakkeren!

Terug
Naar boven