sniperx
Huge Freak
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 67kg
- Vetpercentage
- 10%
[Link niet meer beschikbaar]
Wordt lid en steun deze groep!
Wordt lid en steun deze groep!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik vind pedofielen niet grappig het is hartstikke erg wat die lui doen. ik snap dat jullie de leeftijd hebben om daar grapjes over te maken maar wat schiet je hier nou mee op
PEDOBEER, niet pedofielen. Ik ben 100% anti pedofielen, ik vind ze ook verschrikkelijk. PEDOBEER, zoek maar eens op DBB, zoveel over te vinden.ik vind pedofielen niet grappig het is hartstikke erg wat die lui doen. ik snap dat jullie de leeftijd hebben om daar grapjes over te maken maar wat schiet je hier nou mee op

sniperx is volgens mij zelf ooit misbruikt door een pedofiel en omdat af te reageren maakt hij er grapjes over.![]()
PEDOBEER, niet pedofielen. Ik ben 100% anti pedofielen, ik vind ze ook verschrikkelijk. PEDOBEER, zoek maar eens op DBB, zoveel over te vinden.

Die 2 pfffffffff, kunnen jullie niet even afspreken samen en buiten gaan spelen, zoals ik dat deed toen ik jullie leeftijd was. Begin nu wel moe te worden van de ''forum lolletjes'' tussen jullie 2.