XXL Nutrition

een nieuwe start,maar hoe?

dylzno

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m72
Massa
85kg
Vetpercentage
17%
heey,

ik ben al een tijdje op het forum aan het rondkijken en om eerlijk te zijn hier een beetje aan het liegen maar niet tegen jullie meer tegen mezelf om een beter gevoel te krijgen .

waarheid: ik heb nog steeds niets bereikt

ik fitness al 1 jaar +/- een paar maanden heb ik het echt ECHT goed gedaan,maar omdat ik al mijn vrienden aan het verliezen was en ik geen sociaal contact meer had ( studeerde ver weg dus was altijd laat thuis +1 uur fietsen + 2 uur fitness per dag )ben ik hard geminderd . toen ik begon was mijn BF 28% en momenteel sta ik op 19-20% .moet wel zeggen dat ik in deze tijd wat spieren heb opgebouwd en je toch ondanks het vet goed ziet dat ik al een tijdje fitness

maar nu wil ik dus opnieuw beginnen

deze keer MET aangepast voeding- en training schema

ik had al aan fatburn(lid die een succesvol dieet is ondergaan) meer informatie gevraagd over het CKD-dieet na me in te lezen kwam ik tot de conclusie dat dit niet mogelijk is voor mij.

reden (BELANGRIJK): ik ben sinds 4 weken beginnen werken in een restaurant die goed op weg is naar zijn eerste ster . ik werk meestal van +/- 10.00 tot 17.00 en van 18.30 tot 23.30 niet echt veel tijd om te fitnessen dus want tijdens de pauze moet ik me omkleden,aankleden,eten en soms rij ik nog over en weer naar huis, maar anders blijf ik gewoon bij me baas in de zetel zitten :cool:

momenteel sta ik nog op proef te draaien en werk ik alleen vrijdag ,zaterdag,zondag maar vanaf november begin ik full time en zal ik alleen maandag en dinsdag vrijaf hebben

nu had ik ook al opgezocht naar starting strenght van mark rippetoe maar hierbij heb je dus 5 dagen vrij nodig (3 trainingen en 2 rust)

dus dit zal ook al niet gaan? of is er toch een manier?

DUS hoe welk training schema kan ik het best volgen NU en NA NOVEMBER?

en hoe kan ik mijn voeding schema maken ?want tijden de werkuren KAN IK NIETS ETEN alleen maar proeven van slechte ,vettige maar wel heerlijke sausen ,stukken vlees ,soepen,cremes,desserts die ik hoor te maken

HELP!!! ik weet niet wat te doen

nu had ik ook al opgezocht naar starting strenght van mark rippetoe maar hierbij heb je dus 5 dagen vrij nodig (3 trainingen en 2 rust)

dus dit zal ook al niet gaan? of is er toch een manier?

Rusten betekent gewoon niet trainen ipv heel de dag in bed liggen.

UB/LB split op maandag en dinsdag ?

Verder wat cardio of wat intervalletjes voordat je 's ochtends naar het werk gaat ? (of je doet het enkel op dieet)

Eten kan voor 10 uur, tussen 17:00 en 18:30 en na 23:30 Tussendoor is er vast wel ruimte voor een shake.

• Topic Starter Topic Starter
Rusten betekent gewoon niet trainen ipv heel de dag in bed liggen.

had ik ook al wel door :rolleyes:

maar ik bedoel dat ik alleen de mogelijkheid krijg of maandag,dinsdag, woensdag,en meestal donderdag te trainen en dan krijg ik die 2 dagen rust er niet tussen als ik 3 dagen train

en vanaf november zal er alleen maandag en dinsdag tijd zijn om te trainen

UB/LB split op maandag en dinsdag ?

Verder wat cardio of wat intervalletjes voordat je 's ochtends naar het werk gaat ? (of je doet het enkel op dieet)
Eten kan voor 10 uur, tussen 17:00 en 18:30 en na 23:30 Tussendoor is er vast wel ruimte voor een shake

bedankt hier kan ik misschien wel op verder bouwen!

denk je dat er nog genoeg mogelijkheden zijn om progressie te maken met maar 2 dagen?

het voelt net aan alsof ik moet kiezen tussen mijn job of fitness

• Topic Starter Topic Starter
.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven