Eatandgain
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 81kg
thanks
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo leden van dutchbodybuilding,
Ik ben hier nieuw had speciaal een account gemaakt om wat vragen te stellen aan mensen met ervaring, ik ken de forum al een tijdje maar registreerde nooit.
ik wil een kg of 6/7 massa pakken, train al een jaar of 2 en me voeding en kracht is in orde. Train 5 keer in de week met een splitschema 2 spiergroep per dag.
Het liefst gewoon oraal ( ik heb angst van naalden ) maar weet nu niet wat, ik heb heel veel gelezen over dianabol only kuur. Wat denken jullie? Ik ben verslaafd aan bodybuilding en ik zie gewoon bodybuilding als een " toekomst " ik wil groter en groter worden en daarom grijp ik nu naar de AAS omdat ik in de toekomst ( als ik gezond, en wel blijf ) nog verder zal gaan.
Nou is me vraag eigenlijk simpel, wat zouden jullie mij aanraden? hoelang en wat ik het beste doe. Graag zou ik wat tips willen van de mensen die hier ervaring hebben. Graag eerlijk zijn.
Mvg,

Ik scheet zelf ook 13 kleuren voor de naald maar het stelt echt geen drol voor. Na de 3e keer keek ik er zelfs naar uit
Addict....haha had ik ook![]()
Ik scheet zelf ook 13 kleuren voor de naald maar het stelt echt geen drol voor. Na de 3e keer keek ik er zelfs naar uit![]()

Ik scheet zelf ook 13 kleuren voor de naald maar het stelt echt geen drol voor. Na de 3e keer keek ik er zelfs naar uit![]()

Hoe kan je hier naar uitkijken man. 2 injecties gedaan tot nu toe , heb nu in totaal 4 dagen moeten hinkelen in 2 weken![]()
Oh ik heb er geen last meer van. Ik voel wel een beetje pijn op de 2e dag maar daarna is het over. In mn eerste cycle / prikken had ik er idd wel 4-5 dagen last van. Het ligt ook aan waar je prikt, hoeveel je prikt en de dikte van de naald enz.
Hoe dan ook, vanavond weer, ZIN AN!