AndroidHealthClinic

Een nieuwkomer met een grote vraag!

Je leest hier al wel een tijdje maar geen tijd gehad om de regels te lezen?

Bronnen vragen zijn verboden .
En als je ook net zoveel moeite had gedaan om zelf wat op te zoeken gedaan als het typen van je eerste post hier zou je kunnen vinden dat een oral only k*t is en wat er wordt aangeraden als eerste kuur.

met oral pak je geen 6-7 kg waar je tevreden mee gaat zij . beste droge spiermassa gans maak je met winstrol em dat is tot wel 3 a 4 kg als je alles perfect doet en her slaat allemaal prachtig aan in je lichaam. of je neemt dianabol en ben je zo aan de 8kg vocht wiinst en een hoop vet. de andere orals die voor een beginner geshikt is is anavar en turinabol en je winst is nog minder. dus of ga prik zetten of stel geen giga eisen van een oral kuurtje

Als je grote mannen dingen wilt doen, moet je ook als een vent je angst voor speldenprikjes kunnen overwinnen. :o

Dart die naald gewoon u been in jo...

op 70kg kan je toch nog makkelijk 6kg massa er bij winnen. Zeker na nog maar 2 jaar trainen

Ga naar school

Oral only moet je niet doen, imo moet je oral sowieso niet doen.

500 test kuurtje.

en als je echt zo bang bent voor dat naaldje (serieus wat hebben mensen toch met n naald dat zooo eng is?)
dan laat je je toch door iemand anders in je reet prikken met je oogjes dicht? -_-

maar als je echt zo graag dbol neemt.. veel plezier dan deze zomer in je waterpak.

ps: waarom doe je je benen niet apart op 1 dag?

Hallo leden van dutchbodybuilding,

Ik ben hier nieuw had speciaal een account gemaakt om wat vragen te stellen aan mensen met ervaring, ik ken de forum al een tijdje maar registreerde nooit.

ik wil een kg of 6/7 massa pakken, train al een jaar of 2 en me voeding en kracht is in orde. Train 5 keer in de week met een splitschema 2 spiergroep per dag.

Het liefst gewoon oraal ( ik heb angst van naalden ) maar weet nu niet wat, ik heb heel veel gelezen over dianabol only kuur. Wat denken jullie? Ik ben verslaafd aan bodybuilding en ik zie gewoon bodybuilding als een " toekomst " ik wil groter en groter worden en daarom grijp ik nu naar de AAS omdat ik in de toekomst ( als ik gezond, en wel blijf ) nog verder zal gaan.

Nou is me vraag eigenlijk simpel, wat zouden jullie mij aanraden? hoelang en wat ik het beste doe. Graag zou ik wat tips willen van de mensen die hier ervaring hebben. Graag eerlijk zijn.

Mvg,

Ik scheet zelf ook 13 kleuren voor de naald maar het stelt echt geen drol voor. Na de 3e keer keek ik er zelfs naar uit :D

Summer is comming!!

Hoe kan je hier naar uitkijken man. 2 injecties gedaan tot nu toe , heb nu in totaal 4 dagen moeten hinkelen in 2 weken :o

Oh ik heb er geen last meer van. Ik voel wel een beetje pijn op de 2e dag maar daarna is het over. In mn eerste cycle / prikken had ik er idd wel 4-5 dagen last van. Het ligt ook aan waar je prikt, hoeveel je prikt en de dikte van de naald enz.

Hoe dan ook, vanavond weer, ZIN AN!

Oh ik heb er geen last meer van. Ik voel wel een beetje pijn op de 2e dag maar daarna is het over. In mn eerste cycle / prikken had ik er idd wel 4-5 dagen last van. Het ligt ook aan waar je prikt, hoeveel je prikt en de dikte van de naald enz.

Hoe dan ook, vanavond weer, ZIN AN!

Ja hopelijk gaat 't gauw weg. Heb nu zelfs een irritante pijn in m'n onderste ruggewervel, volgensmij zit die olie rond een zenuw en straalt dat door naar m'n rug ofzo.

Terug
Naar boven