AndroidHealthClinic

Een paar vraagjes

STB

Novice
Waardering
0
Lengte
1m75
Massa
61kg
Vetpercentage
19%
Hey,

Ik ben al ongeveer 3-4 maand bezig met fitnessen en zie al vrij veel vooruitgang. Ik ga nu beginnen met 3 maal (of 4 maal) per week cardio te gaandoen omdat ik vind dat mijn vet% te hoog ligt wat 19% is. Ik heb 11.59kg vet in mijn lijf waarvan 49.41 geen vet is. Hoe snel zal mijn vet% naar beneden gaan als ik 3 dagen per week 45min+ cardio doe(fietsen of lopen) + spieren train?
Ik ben vanaf gisteren ook gestop met frisdrank drinken, vettig eten,... ik heb nu altijd wat honger is dit goed of slecht?

Alvast bedankt ;)

Lees stickies maar goed door. Aangezien jouw stats, denk ik dat jij kan makkelijk wat spiermassa bijkomen en je vet % omlaag brengen, mits jij goede training- EN voedingsschemaopstelt. Persoonlijk zie ik geen nut om voor jou met dat gewicht te gaan cutten, waarschijnlijk is je vet % meting ook verkeerd gegaan.

Als je maar 11.59kg vet hebt, hoe kan je dan op 19% zitten? En idd de stickies lezen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de twee reacties, ik zal de stickies eens gaan lezen

Ik zou gewoon lekker doorgaan met je KT-trainingen. En als je veel trek hebt zou ik zeker niet stoppen met eten, maar je eten veranderen. In de sticky's staat inderdaad veel informatie, ook over voeding.
Waarschijnlijk hoef je niet eens bijzonder veel cardio te doen wanneer jij gewoon bepaalde voeding verandert.

Terug
Naar boven