Fitness Seller

Een SWF installeren als screensaver?

Simpel doel opslaan als ( bij voorkeur op het bureaublad )
dan op het bureaublad rechtermuisknop> eigenschappen> bureaublad en dan plaatje selecteren van het bureablad en klaar is kees!

hij vraagt een screensaver, geen achtergrond ;)

ik maak em ff voor je dude...ff uploaden

here it is

[Link niet meer beschikbaar] (links klikken)

ff downloaden, dubbelklikken en hij staat in je lijst van screensavers :)

Ik heb een programmatje...Flash SCR Master ofzo heet het, kan je flash omzetten naar screensaver, dus swf --> scr. Moet alleen nog crack hebben, kan em maar 7 keer gebruiken :p

ReyMysterio zei:
Simpel doel opslaan als ( bij voorkeur op het bureaublad )
dan op het bureaublad rechtermuisknop> eigenschappen> bureaublad en dan plaatje selecteren van het bureablad en klaar is kees!

In dat geval doe je i.p.v bureaublad schermbeveiliging een kind kan de was doen!

gozer, dat gaat echt niet werken. Screensavers kunnen geen flash filmpjes zijn. je kan het ook niet op je bureaublad zetten. bureaublad kan alleen plaatjes aan..als het moet bewegen moet het .gif zijn.

The Rock zei:
here it is

[Link niet meer beschikbaar] (links klikken)

ff downloaden, dubbelklikken en hij staat in je lijst van screensavers :)
En wat als ik hem niet in het lijstje van screensavers heb staan? ???

The Rock zei:
gozer, dat gaat echt niet werken. Screensavers kunnen geen flash filmpjes zijn. je kan het ook niet op je bureaublad zetten. bureaublad kan alleen plaatjes aan..als het moet bewegen moet het .gif zijn.

Niet waar voor mijn designs in PhotoShop maak ik vrijwel alleen maar dingen met een animatie erin! Ik sla ze op op mijn bureaublad dus wat je vertelt is Bull een .gif krijgt alleen een ander symbooltje heb zelf ook meerdere animated screensavers op mn bureaublad staan!
Beetje jammer maarre uitgeluld!

• Topic Starter Topic Starter
Beetje jammer maarre uitgeluld
!

Kan dit godver es normaal uitgelegd?

Overtuig iemand met een glimlach en leg het uit, dan hebben er meerderen iets aan :mad:

Hertemans, download die yousendit-link es en probeer es wat uit..

screensaver :roflol:

Dat was toch voor 1995. Anders dachten mensen dat hun monitor zou doorbranden :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Brutez zei:
screensaver :roflol:

Dat was toch voor 1995. Anders dachten mensen dat hun monitor zou doorbranden :roflol:

Sjezus man als iemand dat nou leuk vindt om in de pauzes tussen gebruik van de PC door zo'n ding te hebben draaien, who cares???

DBC01 zei:
Sjezus man als iemand dat nou leuk vindt om in de pauzes tussen gebruik van de PC door zo'n ding te hebben draaien, who cares???

Wat is het nut ervan?? Meestal (als het goed is) ben je er niet als de screensaver aangaat. Dus je ziet hem ook niet. De enige reden is dus dat je aandacht wil.. maargoed ik heb weer genoeg gezegd hier denk ik :D

ReyMysterio zei:
Niet waar voor mijn designs in PhotoShop maak ik vrijwel alleen maar dingen met een animatie erin! Ik sla ze op op mijn bureaublad dus wat je vertelt is Bull een .gif krijgt alleen een ander symbooltje heb zelf ook meerdere animated screensavers op mn bureaublad staan!
Beetje jammer maarre uitgeluld!

goh, dat zei ik ook toen ik 12 was, het woordje uitgeluld. kom op zeg...kinderachtig mannetje. enneh..animaties maken in photoshop zonder een extern programma te gebruiken? vindt ik wel knap ;) maak es screenshots waarbij je deze flash animatie van DBC op je bureaublad opslaat, en em vervolgens als screensaver insteld. Hoe moet Windows nou weten dat er een flash animatie op het bureaublad staat en dat die in de screensaver lijst moet?

Hertje zei:
En wat als ik hem niet in het lijstje van screensavers heb staan? ???

Als je het bestand hebt gedownload moet je em dubbelklikken. dan gaat windows even laden en daarna is het weer als normaal. Als je dan rechtermuisknop op je bureaublad doet (je achtergrond) en je kiest voor eigenschappen kom je in een menutje. Daarna klik je op het tabje schermbeveiliging, en zie je een lijstje staan. Hij moet Dame heten. Hier bij mij werkt het perfect.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Anders moet je even rechtermuisknop doen op het bestandje en dan krijg je een lijstje met opties. Als het goed is staat daar "Testen" tussen, daar kan je op drukken. dan kan je zien of hij sowieso werkt. Als dit werkt, kan je weer met je rechtermuisknop op het bestandje drukken, en dan kiezen voor Installeren als dat er tussen staat.

Ik heb hem gewoon gedownload en op mn bureaublad opgeslagen (ik kan hem daar ook bekijken) Daarna idd bij screensaver gekeken maar hij staat er niet... :(

Jaa.... je bent een schat! :D

Hij werkt begrijp ik? :p

Jep! :D

En even voor Brutezman: Laat mij lekker kloten met screensavers. Heeft NIKS met aandacht te maken...

Terug
Naar boven