XXL Nutrition

Een SWF installeren als screensaver?

hehe ok dan..ga ik nu pitten :p

welterusten iedereen :cool:

jongens helemaal top die screensaver!

danheb k ook alleen nog ff een vraagje kep laatst het programma dvd extractor gedownload. dit is een programma waarmee je van muziek dvds een cd kan maken.. nou heb k dat dus geprobeerd mar dat programma vormt de bestanden om tot een ogg bestand ofzo...

hoe kan ik hier mp3 van maken?

bvd

Een dvd extractor die van dvd muziek maakt bestaat niet!
De problemen die je hebt is dat je het geluid zelf in moet passen en het programma is bedoeld om van een dvd rip een vcd te maken!
Dus niet voor MP3's dit zijn hoofdzakelijk .wma of .mp3 bestanden ff een goeie uitleg graag!

kees1985 zei:
jongens helemaal top die screensaver!

danheb k ook alleen nog ff een vraagje kep laatst het programma dvd extractor gedownload. dit is een programma waarmee je van muziek dvds een cd kan maken.. nou heb k dat dus geprobeerd mar dat programma vormt de bestanden om tot een ogg bestand ofzo...

hoe kan ik hier mp3 van maken?

bvd

Is volgens mij gewoon een progsel dat het geluid per scene op de dvd ripped. OGG bestanden kunnen met diverse gratis opensource programma's geconverteerd worden (zoek @ google.. ) En als die dvd maar uit één scene bestaat dan is het helemaal niet mogelijk op een automatische manier. Hoe weet die software nou precies wanneer een bepaald nummer ophout als er maar één scene is?

Voor de rest kan je het ook gewoon via een manier doen die iets omslachtiger is, namelijk een programma als winadr. Daarmee neem je rechtstreeks al het geluid op dat uit je boxen komt (of een ander afspeelapparaat zoals headset oid. )

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt The Rock.

Hertje durfde het eigenlijk niet te vragen en voor ik het wist stond ik 'em al te posten maar goed, je hebt dr een groot plezier mee gedaan, waarvoor thanks! :p

hehe ok dude, no problem :)

@ReyMysterio:

Wat bewijs je nou door een screenie van een gif plaatje geopend te laten zien in windows image viewer? we hadden het over deze flash animatie als screensaver door opslaan als te doen, en vervolgens zou hij volgens jou meteen in de lijst van screensavers staan ;)

Probeer het zelf maar!
Het plaatje zie je gewoon stil staan in de lijst ook als is het een .gif bestand je zult het zien als een .jpg bestand dus een single shot!
En over dat het meteen in de lijst als screensaver zou staan heb ik nooit gezegd!
Lees mn commentaar maar in 1 van mijn posts daar staat duidelijk sla hem op op je bureaublad en dan rm knop op het buraublad eigenschappen>bureaublad en later heb ik het verbeterd in eigenschappen>schermbeveiliging en moet je bladeren naar het bureablad waar het bestand staat!
En dan krijg je dus een afbeelding te zien die te zien is op mn screens zo duidelijk(er) :D

Ik weet niet welke Windows jij hebt, maar ik kan nergens bladeren in het tabje screensavers, alleen bij bureaublad. check m'n screenshot maar op de pagina waar ik het aan hertje uitleg, daar staat echt geen knop bladeren ofzo. en we hadden het ook niet over een gif, maar een flash (swf) bestand.

Terug
Naar boven