XXL Nutrition

Een Vraagje?

ten sosa

Novice
Waardering
0
Hallo,

ik had een vraagje ik wil graag droog trainen maar aan de andere kant wil ik wel wat grote spieren creeren dus massa maar hoe moet ik dat nou combineren? kan iemand mij der bij helpen een trainingschema er bij zou fantastisch zijn

alvast bedankt,

Massa kweken en droog blijven doe je door goed en gezond te eten, niet te weinig, maar iets teveel.

En een schema; genoeg voorbeelden; fullbody, split, UB/LB, etc.

Dan hebben we meer info nodig. Hoeveel weeg je nu en hoe groot ben je?
Want als je vel over been bent, moet je je voorlopig geen zorgen maken over droog blijven:p

dus je wil niet een tijd 'mollig'' zijn om erna te gaan cutten?

sja gewoon net boven je onderhoud gaan zitten lijkt mij en veel eiwitten innemen?

Jij hebt geen trainingschema nodig voor redelijk droog blijven en toch massa winnen, maar een voedingschema. Gewoon keihard aan het ijzer.
Wat jij moet doen is gewoon 3x per week cardio, matig-intensief. En ga dan 100 tot 200kcal boven onderhoud zitten. Als je endo bent dan zou ik niet hoger gaan dan 100kcal. Ben je ecto kan je zeker wel hoger dan 200kcal. Dus we moeten ff wat meer van je lichaam weten willlen we echt goed antwoord kunnen geven.

• Topic Starter Topic Starter
ik ben 1.96 en weeg rond ongeveer 72 kilo dus ben al zelf een beetje droog

ik ben 1.96 en weeg rond ongeveer 72 kilo dus ben al zelf een beetje droog

EEN METER EN 96CM?!?!?! En 72kg?!

Opbouwen begot!

Ik ben helemaal geen voorstander van BMI omdat ik het een waardeloze graadmeter vind, maar in deze is 't mss toch wel handig. Een gezond iemand zit met zijn BMI tussen 20 en 25. Jij zit op 18,7.

Eten alsof je leven ervan afhangt, probeer eerst maar 's 20kg aan te zetten.

En de cardio zou ik ook weglaten, concentreer je maar op krachttraining.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven