Fitness Seller

eens een kuur altijd altijd een kuur?

in. ook al ben ik sinds 3 weken off na 2 jaar blast en cruisen ....

Zelf ook van plan om de compounds links te laten liggen. Behalve deca en bepaalde orals. Hoe is je kracht op alleen test?

Op 1000 mg. per week gaat mijn kracht door het plafond, mits ik in een kcal. overschot zit. Ik eet echter alleen het hele jaar vrijwel op of onder onderhoud (3500 kcal.). Ik verlies vrijwel geen kracht tijdens een cruise. Als ik cut met een hoge dosering test, blijft mijn kracht hetzelfde, ondanks een kcal.-tekort.

Orals neem ik niet meer. Ik voel me tijdens een epistane cycle zo moe als een dode hond en je lever is je er ook niet dankbaar voor. Mijn bloedwaarden waren na 6 weken 60 mg. epistane er erger aan toe dan tijdens een cut op 1000 mg. test-e met 1 cap aro ED. Mijn cholesterol-waarden waren slecht, en ik voelde me over het algemeen minder goed. Ook had ik veel last van gewrichtspijn. Deca heb ik nooit geprobeerd, omdat ik er niet wil uitzien als een opgeblazen ballon.

Mijn ervaringen zijn prima met test- mast en bold, qua kracht, maar ook qua gezondheid en mijn mentale en fysieke gesteldheid.

Bold en mast zijn trouwens voor mij wel echte feel-good-compounds. Op 1000 mg. test-e voel ik me overigens ook prima, maar mijn lekkerste cycle ooit was:

500 mg. test-e
800 mg. mast-e
1000 mg. bold-u.

Dit draaide ik tijdens de DBB contest van 2015, als ik het me goed herinner.

Yup, never change a winning team. Ik cut tegenwoordig met 750-1000 mg. test-e, met 1 cap aro ED. Vroeger deed ik dit met 300 test/800 bold en 800 mast.

Ik merk geen verschil met de gains op good old test, naast dat het goedkoper is. Al had ik bij bold wel meer vasculariteit, en kreeg je wel echt een bepaalde bold-look (lateral delts knallen eruit). De mast verhoogt gewoon je androgeen verhouding, maar die is al torenhoog op 1000 mg. test. Over estro-sides hoef je je op 1000 mg. geen zorgen te maken: de androgeen-oestrogeen balans slaat hier over naar androgeen, die je tepels ook weer beschermen.

Momenteel heb ik genoeg aan een bulk met 600 mg. test, en cruisen met 200 mg. test. Ik hoef geen 100+ meer te wegen, maar ga voor een year-round redelijk leane look.
Dus alleen test - thats it. Niets meer, niets minder.

Neem je aro preventief ? of ben je gevoelig voor gyno ?

Terug
Naar boven