MuscleMeat

Eerst kuur

DamneD

Novice
Waardering
0
:cool: 21 jaar 86 kg 9% bf 1.85m

Week 1-5 35 mg d-boll
Week 1-10 500mg test enth. + 400 mg deca
Week 13-16 nolva

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Beetje zwaar voor de 1e keer. Waarom wil je meteen zo zwaar, kan altijd nog.
Maar ben je er al aan toe? 86kg bij 185, volgens mij kun je er nog veel meer uithalen.
Maar je moet het zelf weten.

Ik zou gaan voor:
week 1-10 500mg test
of week 1-10 250mg test + week 1-8 200mg deca

beide eventueel met een kickstart van 5 weekjes 35mg dboll.

• Topic Starter Topic Starter
Nou heb gehoord dat je de eerste kuur zo goed mogelijk moet benutten omdat je in een 2e kuur nooit zulke goeie gains haalt als in de eerste

Niks mis mee, misschien de deca maar 8 weken.....klaar!!!

En toen ik begon met trainen ongeveer 3 jaar terug woog ik 65 kg zal vast niet het maximale zijn maar is toch een hoop dacht ik zelf

zou die deca op 200 mg doen en testo 500 mg daar ben ik nu mee bezig haal goeie gains moet wel zeggen pak er een goed voedingsschemabij want je 1e kuur heb je maar 1e keer ;)

250mg test e en 200mg deca of 500mg test only of eventueel 500mg test met een kickstart van d-bol etc.

Leef je uit, maar ga niet meteen te hoog.

Als je goed zwaar wilt gaan in je eerste kuur vind ik:

wk 1-10 500mg test e
wk 1- 9 400mg deca

zwaar genoeg. Daar hoef je nog echt geen dbol aan toe te voegen.

Suat zei:

wk 1-10 500mg test e
wk 1- 9 400mg deca

Das zkr zwaar genoeg ,meesten waaonder ik hebben da als 2e kuur ( heb er wel winstrol bij) ksluit me aan bij suat

Suat zei:

wk 1-10 500mg test e
wk 1- 9 400mg deca

Idd , lekkere kuur laat gewoon die dbol eruit !!

Kijk ik krijg heel veel reacties kunnen jullie mij ook vertellen waarom ik de frontload van d-boll moet laten zitten het enige nadeel is dat je lever de dupe is toch ??

gewoon 500test en 400 deca voor 10 weken en dan heb je die d-bol niet nodig. dit was ook mijn eerste kuur en hij was zalig :p

daarmee is de 10kg winst wel mee te halen ?

gemakkelijk

ikke 20 zei:
gewoon 500test en 400 deca voor 10 weken en dan heb je die d-bol niet nodig. dit was ook mijn eerste kuur en hij was zalig :p

Das nie zo slim, met 250test en 200deca had je waarschijnlijk hetzelfde behaald.

maar toch is het nog steeds niet duidelijk waarom ik die d-boll achterwege moet laten.
overal lees ik dat je je eerste kuur zo goed mogelijk moet benutten ,ik ben ook niet van plan om veel meer te gaan kuren heb gewoon zoiets van 1 keer gewoon goed en knallen en dan zien we over een half jaar of een jaar wel weer verder :cool:

DamneD zei:
maar toch is het nog steeds niet duidelijk waarom ik die d-boll achterwege moet laten.
overal lees ik dat je je eerste kuur zo goed mogelijk moet benutten ,ik ben ook niet van plan om veel meer te gaan kuren heb gewoon zoiets van 1 keer gewoon goed en knallen en dan zien we over een half jaar of een jaar wel weer verder :cool:

Ja maar je zal je maximum zonder die dbol ook wel halen hoor . Uiteindelijk zal je genetische grens de groei stoppen en met 10 tot 12 kg zal je ze bereiken . En die haal je zonder dbol ook !

Had ook gehoord en gelezen dat je tussen het einde van je kuur en begin van je nakuur week 10-13 winstrol tabs kan slikken om de terugklap beetje te verminderen dat je niet ineens stopt hoe zit het daarmee dan ???

zou die deca op 200 mg doen en testo 500 mg daar ben ik nu mee bezig haal goeie gains moet wel zeggen pak er een goed voedingsschemabij want je 1e kuur heb je maar 1e keer

bravo2, I'm on a loss...neem je die deca en testo nou oraal in, of injecteer je die?
spuiten of slikken?

greetz,
navi

Terug
Naar boven