MuscleMeat

Eerst kuur

ik zou het wat lager doseren ander moet je de volgende keer nog hoger doseren om goede resultaten te halen.

DamneD zei:
Nou heb gehoord dat je de eerste kuur zo goed mogelijk moet benutten omdat je in een 2e kuur nooit zulke goeie gains haalt als in de eerste

juist omdat je tijdens je eerste kuur toch wel knalt hoef je niet hoog te doseren.

wees nou niet gierig en doseer niet te hoog, zo laat je ook wat spelingsruimte over voor je 2e kuur die je hoger moet doseren.

Loo zei:
juist omdat je tijdens je eerste kuur toch wel knalt hoef je niet hoog te doseren.

wees nou niet gierig en doseer niet te hoog, zo laat je ook wat spelingsruimte over voor je 2e kuur die je hoger moet doseren.

Loo kerel hoe kom je er bij dat je 2 kuur hoger moet gaan doseren?????doe je altijd de zelfde kuur of zo????je kunt toch ook iets anders nemen of niet.

En wat is hoog kerel?

DamneD zegt zelf de eerste kuur zo goed mogelijk moet benutten dat wilt zeggen in mijn ogen dat je goede stevige kuur moet nemen zo dat je ook groiet en niet alsof?

Ik doe liever 2 per jaar maar wel goed dan van die magere kurtjes hoor!!

ik zou deca op 200 zetten en 2 weken korter als test voor de rest mooi zo laten.

lekker knallen en 2de kuur sustanon 500 in de week en tren e 400 in de week.
pak je daar ook nog eens +/-10 kilo.

rafael25 zei:
Loo kerel hoe kom je er bij dat je 2 kuur hoger moet gaan doseren?????doe je altijd de zelfde kuur of zo????je kunt toch ook iets anders nemen of niet.

En wat is hoog kerel?

DamneD zegt zelf de eerste kuur zo goed mogelijk moet benutten dat wilt zeggen in mijn ogen dat je goede stevige kuur moet nemen zo dat je ook groiet en niet alsof?

Ik doe liever 2 per jaar maar wel goed dan van die magere kurtjes hoor!!

dat is alom bekend dat je hoger moet doseren om nog goeie gains te halen.
en met hoger doseren bedoel ik ook; andere zwaardere middelen nemen.

maargoed dit is een discussie die al 1000keer voorbij is gekomen, de een zegt; "als je het doet doe het goed", de ander zegt; "waarom je eerste kuur al meteen hoog doseren als je op lage doseringen ook al als een speer gaat"

mijn voorkeur gaat uit naar het tweede, ook met oogpunt op bijwerkingen.

Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar natural blijven, met als oogpunt op de bijwerkingen van Anabolen Steroïden.

17 jaar

is het slecht om alleen 40 mg d-boll te gebruiken?
dit is wel mijn eerste kuur en gebruik nu 2 weken.
ben nu wel 3 kilo aangekomen maar wat is het maximale wat ik er uit kan hale?

gr. atb

atb zei:
17 jaar

gr. atb

Atb, ten eerste is het wel zo netjes als je je eigen topic opent.
Ten tweede om met je 17e al met AAS te beginnen:rolleyes:

atb zei:
17 jaar

gr. atb

dit moet wel een geintje zijn (athans ik hoop het echt)

DamneD zei:
Kijk ik krijg heel veel reacties kunnen jullie mij ook vertellen waarom ik de frontload van d-boll moet laten zitten het enige nadeel is dat je lever de dupe is toch ??

Kuur ziet er goed uit, bread and butter. De dbol als kickstart niet langer dan 4 weken toepassen daarna kicken de injects in of frontloaden met test en de dbol vergeten.

atb zei:
17 jaar

gr. atb

Te erg

Terug
Naar boven