MuscleMeat

Eerste cutkuur.

Rhino5314

Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Beste bodybuilders,

Ik ben nieuw op dit forum dus laat ik even wat van mezelf weten.
Ik Kickboks op hoog niveau en ik heb in mijn verleden 3 keer gekuurd waarvan elke kuur gebulkt met o.a Sust Deca Dianabol enzo.
Nu ben ik een beetje vetjes geworden en wil ik een goede cutkuur hebben.
Ik zat te denken aan

700mg Sustanon. 350mg om de 3 dagen. voor 10 tot 12 weken?
Tren E 400mg elke week?
Laatste 4 weken 50mg Winstrol.
Bij me kuur wou ik Femara 1 pil per dag of om de dag pakken omdat ik geen vocht kan gebruiken ivm me sport.
Nakuur met nolvadex en clomid? is dit wel goed ivm dat ik femara al in me kuur pak?
+ evt clen bij me winstrol pakken.

Ik heb geen ervaring met cut kuren dus ik hoor graag jullie meningen.
En ik weet dat ik beter de kortwerkende ethers kan pakken maar heb een naaldenfobie :p dus het is altijd ff zweten voor me.

Ruim 1gr AAS per week, ik vind het too much voor 'n cut kuur, onnodig. Zet gewoon 6 weken test prop met tren of winny.

• Topic Starter Topic Starter
Ik mag niet te veel zakken in me gewicht GetXXL vandaar me voorkeur voor de AAS.
Excuses dat ik er niet bij had gezet.

Laatst bewerkt:
Je wilt geen vocht maar gaat toch zo hoog met je sust?

Ik zou gewoon een beetje test (250 e5d bv) met eventueel primo erbij.
Daarnaast een verbrander. Clen, T3, eca, of een combo. Pick your poison.

Okee maar ik had al redelijk research gedaan en ben tot een conclusie gekomen dat Test e in vele gevallen meer vocht vasthoudt dan Susto. Kan ik dan niet beter me Sust verlagen (aangezien ik al aardig wat heb liggen van organon).
En clenbuterol tijdens de hele kuur? Dat kan gewoon? Thnx voor je reactie

Okee maar ik had al redelijk research gedaan en ben tot een conclusie gekomen dat Test e in vele gevallen meer vocht vasthoudt dan Susto. Kan ik dan niet beter me Sust verlagen (aangezien ik al aardig wat heb liggen van organon).