MuscleMeat

Eerste cutkuur.

Rhino5314

Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Beste bodybuilders,

Ik ben nieuw op dit forum dus laat ik even wat van mezelf weten.
Ik Kickboks op hoog niveau en ik heb in mijn verleden 3 keer gekuurd waarvan elke kuur gebulkt met o.a Sust Deca Dianabol enzo.
Nu ben ik een beetje vetjes geworden en wil ik een goede cutkuur hebben.
Ik zat te denken aan

700mg Sustanon. 350mg om de 3 dagen. voor 10 tot 12 weken?
Tren E 400mg elke week?
Laatste 4 weken 50mg Winstrol.
Bij me kuur wou ik Femara 1 pil per dag of om de dag pakken omdat ik geen vocht kan gebruiken ivm me sport.
Nakuur met nolvadex en clomid? is dit wel goed ivm dat ik femara al in me kuur pak?
+ evt clen bij me winstrol pakken.

Ik heb geen ervaring met cut kuren dus ik hoor graag jullie meningen.
En ik weet dat ik beter de kortwerkende ethers kan pakken maar heb een naaldenfobie :p dus het is altijd ff zweten voor me.

Ruim 1gr AAS per week, ik vind het too much voor 'n cut kuur, onnodig. Zet gewoon 6 weken test prop met tren of winny.

• Topic Starter Topic Starter
Ik mag niet te veel zakken in me gewicht GetXXL vandaar me voorkeur voor de AAS.
Excuses dat ik er niet bij had gezet.

Laatst bewerkt:
Je wilt geen vocht maar gaat toch zo hoog met je sust?

Ik zou gewoon een beetje test (250 e5d bv) met eventueel primo erbij.
Daarnaast een verbrander. Clen, T3, eca, of een combo. Pick your poison.

Okee maar ik had al redelijk research gedaan en ben tot een conclusie gekomen dat Test e in vele gevallen meer vocht vasthoudt dan Susto. Kan ik dan niet beter me Sust verlagen (aangezien ik al aardig wat heb liggen van organon).
En clenbuterol tijdens de hele kuur? Dat kan gewoon? Thnx voor je reactie

Okee maar ik had al redelijk research gedaan en ben tot een conclusie gekomen dat Test e in vele gevallen meer vocht vasthoudt dan Susto. Kan ik dan niet beter me Sust verlagen (aangezien ik al aardig wat heb liggen van organon).
En clenbuterol tijdens de hele kuur? Dat kan gewoon? Thnx voor je reactie

Bwah ... test = test ... je houdt bij die hoeveelheden sowieso vocht vast.
Dus ja, halveer je sust dan zou ik zeggen.

Clen kan je beter cyclen. 2 weken on, 2 off oftewel 2 dagen on, 2 dagen off.
Het is maar net wat je verkiest. Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.
Maar 12weken is idd wel lang en clen is niet zo vriendelijk voor je lever. Dus ja,
je kan eventueel opteren om week om week te cyclen met eca.

ik zou idd sust verlagen. Tren lijkt me geen goed idee. Kun je in de knoei raken met je conditie. Vocht kun je ook regelen met je voeding (laag in kh en weinig zout) evt provi er bij. Plus wat rob zegt

Bwah ... test = test ... je houdt bij die hoeveelheden sowieso vocht vast.
Dus ja, halveer je sust dan zou ik zeggen.

Clen kan je beter cyclen. 2 weken on, 2 off oftewel 2 dagen on, 2 dagen off.
Het is maar net wat je verkiest. Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.
Maar 12weken is idd wel lang en clen is niet zo vriendelijk voor je lever. Dus ja,
je kan eventueel opteren om week om week te cyclen met eca.

Okee! Bedankt voor je info, maar de Tren kan ik er wel inhouden op 400mg dus? en sust op 400? + Cycle clen 2w op 2w af.? En Femara is geen probleem opzich toch? Heb ik in me vorige kuur ook gebruikt en was in 10 weken 13 kilo aangekomen waarvan 10 blijvend! Ik heb er opzich wel goede ervaringen mee. Zoals geen plofkop ( zelfs bij 700mg sust niet )

---------- Toegevoegd om 18:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

ik zou idd sust verlagen. Tren lijkt me geen goed idee. Kun je in de knoei raken met je conditie. Vocht kun je ook regelen met je voeding (laag in kh en weinig zout) evt provi er bij. Plus wat rob zegt

Bedankt voor je reactie! Dat heb ik idd ook gelezen maar conditie maakt me nu even niet uit omdat ik pas in aug naar thailand ga dus ik kan me nog wel voorbereiden daarop! En kwa eten zit ik wel echt goed! 350 gram eiwitten per dag en koolhydraten nooit uitgerekend maar daar zit ik niet hoog in. Vetten uit lijnzaadolie en noten(ongezout)

Die Tren lijkt me wat overkill erbij eigenlijk. Je wilt toch enkel behouden, niet meer gainen?
Ik zou die tren dan voor een later stadia behouden.

Die Tren lijkt me wat overkill erbij eigenlijk. Je wilt toch enkel behouden, niet meer gainen?
Ik zou die tren dan voor een later stadia behouden.

Okee thnx! Gainen gaat denk ik zowiezo niet met me 2600 kcal dieet.. of heb ik het mis. Ik laat die tren eruit! thnx

met test + tren kan je wel degelijk gainen met 2600kcal, misschien niet evenveel als met meer kcal, maar zeker wel wat.

Terug
Naar boven