AndroidHealthClinic

Eerste cycle (test e 500mg)

0.6 kan prima voor test. Ik zet nu in de cruise zelfs test met een insuline naald in mijn schouder.

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Klinkt goed, scheelt dan inderdaad weer eens prikken. Moet dan wel in 1x 2ml pinnen, is dit goed te doen met een 3ml spuit?

Ja hoor, kan prima. Of 375mg e5d kan ook. Dan heb je tegen het eind ook die 3e vial (bijna) leeg.

Ik pak 0,6x25 voor benen en schouders.

Aan diegenen die mij prive berichten sturen of van plan zijn er mij te sturen, doe aub de moeite niet, ik hoef je shit niet. En die 0.7x30, die ramde je er helemaal tot het einde in dan, neem ik aan? 0.6 lijkt me best wel klein, moet je niet enorm hard duwen dan? Welke spuiten gebruikte je?

ik stak de naald er idd volledig in, ging perfect. 0.7x40 vond ik iets te lang om in mijn been te steken. Ik gebruikte spuiten van 5ml want zette elke 5 dagen 5ml :p
0.6 viel wel mee hoor, ik had test-primo dus dat zijn geen heel dikke oliën. Heb gehoord dat sommige stoffen/merken misschien iets dikker/stroperiger zijn zodat dit moeizamer gaat maar heb hier geen last van gehad.

Je kan ook e5d 1,5ml injecteren. 375 e5d = 525 ew

• Topic Starter Topic Starter
Dus al bij al kan ik die aro gewoon laten vallen? En indien ik gyno opmerk gewoon met nolva beginnen?

375 e5d lijkt me geweldig! Kan ik mijn bij mijn laatste inject dan ook meteen het laatste restje er extra bijdoen, of zou ik dat toch maar beter laten?

Ja, die aro heb je niet nodig.
Nolva bij de hand houden als je last krijgt van gyno.
Dat laatste restje gaat je echt niks extra geven, alleen maar minder stabiele waardes.

duidelijk

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven