MuscleMeat

Eerste dode door rellen gevallen

Tijd voor het frans legioen dat met scherp gaat schieten

Zeer trieste zaak...

Wat een klootzakken, een onschuldige burger zo toetakelen.

hoe ziek kan je zijn man! :mad:
gaat echt nergens om tegenwoordig, als je in de weg loopt wordt je al dood gemaakt.

moet nu maar eens echt stoppen.

Verbaas me dat er nu pas een dode is gevallen. Deze onzin moet echt stoppen, enige methode is hard optreden en gericht schieten.

Het moet maar eens snel afgelopen zijn, wat een trieste zaak is dit zeg!

de franse overheid weet niet hoe zielig ze aan't worden zijn in de ogen van de ganse wereldbevolking. Ze kunnen niet eens toetreden, waar blijft de leger gvd ?

Nu zijn het mensenlevens, erger kan niet het is dus menens.
Geen genade, van mij mogen ze er nu met de grove middelen doorgaan.

inderdaad erg triest! zag net op nieuws commentaar van een relschopper die vindt dat de mensen daar als arabieren worden beschouwd ipv als fransen.
oh ja , rellen zijn nu ook in belgie in duitsland. wanneer zal in nederland die onzin beginnen?

Wat mij zo opvalt is dat Le Pen en het Front National zich zo rustig houden?

Dat rasisctisch stuk vreten lacht in zijn vuistje.
Reken maar dat dat stuk stront de rellen aangrijpt om zijn Front National te promoten. En reken maar dat er heel veel mensen in zijn gladde praatjes trappen :(

Als de eerste dode LePen was geweest dan was ik niet zo boos geweest op die immigranten :D

Ik vraag me af waarom ze het leger nog niet hebben ingeschakeld. Dood aan die achterlijke klootzakken. Ze beseffen niet eens dat ze door hun acties hun buurten nog meer de dieperik intrekken omdat ze bedrijven in brand steken en mensen (alsook potentiële investeerders/consumenten) wegjagen.
Zo ver zal het nog komen:
Dat vreemd gespuis komt hier oorlog zaaien en de boel verkankeren totdat de autochtone, blanke (nuja, er zijn ook gekleurde brave mensen, maar het zijn vaak diens kinderen die daar met molotow cocktails lopen te zwieren, dus die zullen niet licht vertrekken) mensen gewoon van miserie wegtrekken en zij (en ws ook wij) ons eigen land laten overnemen door geweten-en hersenloos vandalisme.

Kon ik maar iets doen. Zulke dingen doen mij dus nog meer twijfelen over het feit of ik al dan niet beter bij het leger of evt. special forces was geweest (of toch geprobeerd dan).
Het hele gebeuren maakt je danig agressief...

Gewoon het vreemdelingenlegioen op afsturen en afknallen die handel!!
Las net in krant dat ze gehandicapte vrouw in brand hebben gestoken...oplossing: openbare terechtstellingen met de strop zoals in de middeleeuwen en allemaal naar huis!!

Dan moeten de goede maar mee vertrekken met de slechte en het liefste dan nog op hun vliegtuig waar ze met teruggaan een lekker bommetje plaatsen.

Zoals je kan lezen ben ik echt pissed:mad: :mad: en zou ze het liefste zelf afknallen!!

Rellen zijn trouwens ook begonnen in charleroi, Brussel en Berlijn!!!

En dat de minister zegt dat het vuil is dat met de hogedrukreiniger moeten opkuisen heeft hij groot gelijk in.

Vroeger geen racist (kijk maar naar vorige posts)maar nu wil ik ze zelf te lijf gaan.

ALLEMAAL terug!!!:mad:

Leuk is wel dat deze immigranten jongeren klagen over de derde wereld omstandigheden waarin ze moeten leven. Maar daar kwamen ze toch orgineel vandaan, zo niet hun dan hun ouders. Dus, misschien, misschien zijn de omstandigheden in Europa wel helemaal niet zoveel beter dan in Noord Afrika, Algarije in dit geval voornamelijk. Nou ik zou zeggen, als het hier niet zo bevalt, remigreer terug en vertel je bevindingen aan al je bijkans ongeletterde en dus kansloze neefjes en nichtjes die de hele dag aan je hoofd zeuren of hun familie in Europa ze ook een paspoort wil bezorgen.

wimmeke26 zei:
grtz aan alle echte Belgen en Nederlanders.

Ja ehh , groeten terug :rolleyes:

OT :
Dit zat er al aan te komen, het valt me tegen dat ze het leger nog niet ingezet hebben. Al is het alleen maar om te laten zien dat Frankrijk dit soort acties niet tolereert.

Prachtig er is hier zelfs iemand rascist geworden door een nieuwsbericht :rolleyes:

Terug
Naar boven