AndroidHealthClinic

Eerste dode door rellen gevallen

Heeft toch niet met rascisme te maken, het zijn voornamelijk Noord Afrikanen die de daders daar in Frankrijk zijn.

Tjah... racistisch.
Tegenwoordig ben je racistisch als je durft te vernoemen dat de kl***zak die je auto vernield heeft niet blank is.
Hun huidskleur geeft hen gewoon nog meer rechten aangezien dat al wat wij tegen hen ook maar kunnen hebben dan wel racistisch van aard moét zijn (wij zijn immers blank en haten alle andere culturen).
Het is gewoon een feit dat ze voor vele problemen zorgen, wat leidt tot veralgemening en inderdaad ook racisme. Ze maken het niet enkel erger voor zichzelf, maar vooral voor de vele andere allochtonen, die wél de moeite om zich hier zoveel mogelijk naar onze normen te gedragen.
We hebben ook problemen met blanken... we hebben crapuul met hopen. Maar daarvoor hebben WIJ gevangenissen: zodat we ons eigen vuil kunnen opruimen.
Ik vind dat ze maar eens wat rapper zo'n allochtoon naar z'n eigen land zouden moeten laten vliegen ( en niet eerste klasse in een privé jet).
Och ja, het is allemaal ook al duizenden keren gezegd. Ik kan er niets meer aan toevoegen.

Ik blijf erbij: pas je aan of scheer je weg.

Ook allemaal van die achterstandsflapdrollen. Eigenlijk zouden ze die domme immigranten gewoon moeten weigeren. EQ + IQ test erop uitvoeren. Psychologische testen in het begin. Spreken ze de taal niet, dan moeten ze al helemaal ophoeren. Weg met dat lage volk daar. Niks aanpassen, blijf lekker in je eigen schijtland als je zonodig je eigen cultuur wil handhaven. "We zijn gewoon gelovigen". Schei toch uit. Hypocriet als de nacht, maar als er wat te rellen valt doen ze lekker mee.

Corazon zei:
Jongens ik had het over deze zin (hij geeft dus toe rascist te zijn)

Door alle gebeutenissen word je racist...hun eigen fout.

Deze nacht rellen in Antwerpen/Brussel/lokeren/st-niklaas en ja GENT.....en ik moet vriendelijk blijven???

Zij zijn de grootste racisten !!!!

grtz

benchMarc zei:
Ook allemaal van die achterstandsflapdrollen. Eigenlijk zouden ze die domme immigranten gewoon moeten weigeren. EQ + IQ test erop uitvoeren. Psychologische testen in het begin. Spreken ze de taal niet, dan moeten ze al helemaal ophoeren. Weg met dat lage volk daar. Niks aanpassen, blijf lekker in je eigen schijtland als je zonodig je eigen cultuur wil handhaven. "We zijn gewoon gelovigen". Schei toch uit. Hypocriet als de nacht, maar als er wat te rellen valt doen ze lekker mee.

hehe oeeeh benchie i love it when you get wild:D

Terug
Naar boven