- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 16%
Na een geflopte kuur met 250mg testo/200mg deca per week voor 2 a 3 weken en toen moeten stoppen ivm auto ongeval, ga ik nu na 4 , 4 1/2 jaar weer eens kuren.
Heb volgende in gedachte :
test enth week 1-2 (500mg/wk)
test enth week 3-10 (250mg/wk)
boldenone week 1-10 (300mg/wk)
nolvadex week 12-13-14 (40-20-20mg/dag)
Proviron 2-13 (25mg-50mg) (beginnen met 25, kijken hoe dat gaat)
Ik moest van MrJ de stats erbij zetten..
1.90 / 99kg ongeveer / 15% vet ongeveer
Train sinds eind 17e begin 18e levensjaar , 1 jaar niks gedaan tussen door en 1 1/2 jaar gehad dat ik er 3 keer 3 maanden uit heb gelegen ivm operatie's aan mijn hoofd.
Ik ben een ontzettend vocht monster , vorige kuur na 3 weken was ik michelin mannetje.. dat in achterhoofd houdend ivm proviron en kijken dat ik minder brood eet, meer pasta/rijst etc.. en proberen zo zout loos mogelijk te eten. (toen was ik onervaren, veel runderrookvlees etc wat altijd gezouten is, boter op brood, weinig drinken, etc.)
Wat kan je nog meer doen om vocht te beperken ?
En hoe zien jullie de doseringen in de kuur ?
En ja houd log bij en voor en na foto's..
(eet schema tijdens kuur per dag)
20+ boterhammen met kipfilet / natural appelstroop
3 a 4 eieren (denk 4 )
1 eiwit shake na trainen
10 lepels havermout
3 bananen
avond eten (varierend van aardappels tot rijst tot pasta)
op dit moment eet ik 3 eieren en 17 boterhammen en 2 bananen met 1 shake, 10 lepels havermout, avond eten etc.
Eten tijdens kuur zal nog wel wat meer worden verwacht ik.. ivm honger gevoel wat je niet kunt voorspellen
Heb volgende in gedachte :
test enth week 1-2 (500mg/wk)
test enth week 3-10 (250mg/wk)
boldenone week 1-10 (300mg/wk)
nolvadex week 12-13-14 (40-20-20mg/dag)
Proviron 2-13 (25mg-50mg) (beginnen met 25, kijken hoe dat gaat)
Ik moest van MrJ de stats erbij zetten..
1.90 / 99kg ongeveer / 15% vet ongeveer
Train sinds eind 17e begin 18e levensjaar , 1 jaar niks gedaan tussen door en 1 1/2 jaar gehad dat ik er 3 keer 3 maanden uit heb gelegen ivm operatie's aan mijn hoofd.
Ik ben een ontzettend vocht monster , vorige kuur na 3 weken was ik michelin mannetje.. dat in achterhoofd houdend ivm proviron en kijken dat ik minder brood eet, meer pasta/rijst etc.. en proberen zo zout loos mogelijk te eten. (toen was ik onervaren, veel runderrookvlees etc wat altijd gezouten is, boter op brood, weinig drinken, etc.)
Wat kan je nog meer doen om vocht te beperken ?
En hoe zien jullie de doseringen in de kuur ?
En ja houd log bij en voor en na foto's..
(eet schema tijdens kuur per dag)
20+ boterhammen met kipfilet / natural appelstroop
3 a 4 eieren (denk 4 )
1 eiwit shake na trainen
10 lepels havermout
3 bananen
avond eten (varierend van aardappels tot rijst tot pasta)
op dit moment eet ik 3 eieren en 17 boterhammen en 2 bananen met 1 shake, 10 lepels havermout, avond eten etc.
Eten tijdens kuur zal nog wel wat meer worden verwacht ik.. ivm honger gevoel wat je niet kunt voorspellen
Laatst bewerkt: