AndroidHealthClinic

Eerste echte volledige kuur

Capoeirist

Competitive Bodybuilder
20 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
117kg
Vetpercentage
16%
Na een geflopte kuur met 250mg testo/200mg deca per week voor 2 a 3 weken en toen moeten stoppen ivm auto ongeval, ga ik nu na 4 , 4 1/2 jaar weer eens kuren.

Heb volgende in gedachte :

test enth week 1-2 (500mg/wk)
test enth week 3-10 (250mg/wk)
boldenone week 1-10 (300mg/wk)
nolvadex week 12-13-14 (40-20-20mg/dag)
Proviron 2-13 (25mg-50mg) (beginnen met 25, kijken hoe dat gaat)

Ik moest van MrJ de stats erbij zetten..

1.90 / 99kg ongeveer / 15% vet ongeveer

Train sinds eind 17e begin 18e levensjaar , 1 jaar niks gedaan tussen door en 1 1/2 jaar gehad dat ik er 3 keer 3 maanden uit heb gelegen ivm operatie's aan mijn hoofd.

Ik ben een ontzettend vocht monster , vorige kuur na 3 weken was ik michelin mannetje.. dat in achterhoofd houdend ivm proviron en kijken dat ik minder brood eet, meer pasta/rijst etc.. en proberen zo zout loos mogelijk te eten. (toen was ik onervaren, veel runderrookvlees etc wat altijd gezouten is, boter op brood, weinig drinken, etc.)

Wat kan je nog meer doen om vocht te beperken ?

En hoe zien jullie de doseringen in de kuur ?

En ja houd log bij en voor en na foto's..

(eet schema tijdens kuur per dag)

20+ boterhammen met kipfilet / natural appelstroop
3 a 4 eieren (denk 4 )
1 eiwit shake na trainen
10 lepels havermout
3 bananen
avond eten (varierend van aardappels tot rijst tot pasta)

op dit moment eet ik 3 eieren en 17 boterhammen en 2 bananen met 1 shake, 10 lepels havermout, avond eten etc.

Eten tijdens kuur zal nog wel wat meer worden verwacht ik.. ivm honger gevoel wat je niet kunt voorspellen

Laatst bewerkt:
Je weet hoe ik erover denk kerel. ;)

Zeker gezien je stats lijkt me dit niet verkeerd hoor:

Week 1-10: 500mg Test. Enth.
Week 1-10: 400mg Boldenone
Week 2-13: 25mg Proviron
Week 13-14: 40mg Nolva
Week 15-16: 20mg Nolva

Nu alleen nog een eventuele frontload of kickoff.

/edit: ;)

Laatst bewerkt:
mr j je bedoelt neem ik aan deca of eq want je zet nu 2x test enth neer op 500mg en op 400mg....
zou toch kickstart nemen met dbol 4weken op 30mg verder goed zoals mrj zegt grts

Bold. dus. :)

Sehn zei:
Na een geflopte kuur met 250mg testo/200mg deca per week voor 2 a 3 weken en toen moeten stoppen ivm auto ongeval, ga ik nu na 4 , 4 1/2 jaar weer eens kuren.

Heb volgende in gedachte :

test enth week 1-2 (500mg/wk)
test enth week 3-10 (250mg/wk)
boldenone week 1-10 (300mg/wk)
nolvadex week 12-13-14 (40-20-20mg/dag)
Proviron 2-13 (25mg-50mg) (beginnen met 25, kijken hoe dat gaat)

Mocht je voor een frontload gaan dan zou ik zowel de test als de boldenone frontloaden. Verder nakuur in week 13 beginnen zoals Mr.J al zei :)

Succes :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
ben nog wel benieuwd naar wat meer inbreng.

hoeveel zijn jullie nou gemiddeld voor zon kuurtje kwijt?

Voor een eerste echte kuur zou ik voor 500 testo enant. per week gaan. Dan kun je zien hoe je reageert en eventueel on latere kuren gaan stacken. Een frontload kan maar hoeft niet perse. Voor een beginner is het vaak beter om ff te kijken hoe je reageert ipv er meteen 2 gram testo in 2 weken in te pompen.
In jouw geval zou ik zeker een anti-oestrogeen pakken.
Persoonlijk zou ik gaan voor Aromasin of Arimidex of eventueel Femara. In jouw geval kun je met een lage dosis volstaan bijvoorbeeld 0.5 mg Arimidex eod. Een doosje Proviron met 20 x 25 mg doet zo'n 15 euro als je ze in Nederland koopt. Bij een kuur van 8 weken en 2 x 25 mg proviron per dag al snel zo'n 75 Euro aan Proviron. Dan zou ik ik gaan voor het mildere Aromasin, Arimidex of Femara en je bent nog voordeliger uit ook.

Succes

Waarom meteen 500 en niet met 250 beginnen en komende winter 500 ?

Omdat 250 te weinig is voor iemand met jouw stats kerel. :)

Ik denk dat het eerder verstandig is je voeding op orde te brengen, want dat lijkt me alvast niet zo

BIG-G zei:
Ik denk dat het eerder verstandig is je voeding op orde te brengen, want dat lijkt me alvast niet zo

Als je kritiek heb geef dan ook door wat er in jou ogen fout zit, zo heeft niemand er niks aan.

Eerste maaltijd is ei met 10 lepels havermout en banaan

Eet om de 2 1/2 uur, iedere maaltijd een ei, 5 boterhammen met 1 naturel appelstroop, 4 kipfilet/tonijn

Avond eten (pasta/rijst/kip/groente/aardappels/etc.)

Shake + boterhammen na het trainen.

Tussen doortjes zijn bananen en appels.

Dat is te weinig kcal en eiwitten.

heb je het totaal aantal kcals al eens berekend, je hoeveelheid eiwitten, koolhydraten en vetten per dag, dan zal je wel zien wat eraan scheelt.
Wat bedoel je met 4 kipfilet, tonijn, we weten toch niet hoeveel eiwit dat is.
Er moeten echt hoeveelheden bij

Terug
Naar boven