XXL Nutrition

eerste keer test-tren kickstart nodig + Q's

iletya

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m92
Massa
97kg
Vetpercentage
11%
Eerste keer tren + test

twijfel tussen 500-400 of 250-400 (las laatst n log waarbij iemand best heel goed ging op 500-400 al zouden de meeste mensen zeggen minder test..)

Is 'n kickstart nodig zoja? Wat zou t beste zijn?

vervanger voor nolvadex? (de een zegt wel nolvadex de ander juist niet)

Jezus is het zo moeilijk om paar pagina's Door te lezen.. genoeg voorbeeld kuurtjes.

• Topic Starter Topic Starter
Jezus is het zo moeilijk om paar pagina's Door te lezen.. genoeg voorbeeld kuurtjes.

Is het zo moeilijk een thread te negeren als je het antwoord niet hebt? :)
Ik stel 'n vraag die sommige mensen waarschijnlijk kunnen beantwoorden en als jij deze persoon niet bent of als jij eenzelfde vraag niet/er niet over wil discussiëren dan zie ik het punt van je aanwezigheid niet.

Uiteraard zijn serieuze antwoorden nog steeds welkom.

Hoeveelheid test ligt aan het doel van de kuur imo. Wil je cutten of bulken?
Kickstart is nooit nodig. Is wel fijn om gelijk "effect" te merken tho.
m.b.t. nakuren zou ik lekker arofixen pakken (nolva & aromasin dus)

Hoeveelheid test ligt aan het doel van de kuur imo. Wil je cutten of bulken?
Kickstart is nooit nodig. Is wel fijn om gelijk "effect" te merken tho.
m.b.t. nakuren zou ik lekker arofixen pakken (nolva & aromasin dus)

hoi dankje voor je reactie stel ik zeer op prijs.
Het doel van de kuur is om te bulken (okt-nov-dec) probeer mn kuur op tijd samen te stellen zodat alles op tijd in orde is zonder gedoe achteraf

Goed topic srs had ook deze vragen

Hoe kun je in godsnaam met jouw stats uberhaupt zoiets posten man :D

Ondanks z'n stats heeft ie wel gelijk. Elk topic over de 1e keer Tren staan dezelfde vragen, welke nakuur, moet ik HCG gebruiken en moet ik 500 of 250 mg Test EW pakken. Denk dat als je de afgelopen 5 pagina's nakijkt je minimaal 3 topics tegenkomt met deze vragen.

Helemaal eens met Mikie en dat TS dan gelijk zo reageerd is beetje jammer. Als je de zoekfunctie gebruikt vind je genoeg voorbeelden... Beetje zelf research is geen schande hoor :o

Helemaal eens met Mikie en dat TS dan gelijk zo reageerd is beetje jammer. Als je de zoekfunctie gebruikt vind je genoeg voorbeelden... Beetje zelf research is geen schande hoor :o

Vind dat ik met respect en niet grof heb gereageerd maar goed. In plaats van met elkaar in discussie te gaan over wat ik wel of niet had moeten toen had je ook n antwoord kunnen geven. Of gewoon niets kunnen zeggen.

Bedankt voor je inhoudelijke reactie met zoveel toegevoegde waarde. :rolleyes:

Vind dat ik met respect en niet grof heb gereageerd maar goed. In plaats van met elkaar in discussie te gaan over wat ik wel of niet had moeten toen had je ook n antwoord kunnen geven. Of gewoon niets kunnen zeggen.

Bedankt voor je inhoudelijke reactie met zoveel toegevoegde waarde. :rolleyes:

Hahaha het forum verloebert zo een beetje

Terug
Naar boven