Jeroenschiedam
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 96kg
gesloten
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2-3 weken anavar 50 mg gaat toch geen reet doen laat staan 4 kg vvmJe kunt hem beter helpen, hij gaat die shit toch nemen dus al die posts hebben weer geen zin zoals gewoonlijk.
Een forum is om elkaar te helpen dus denk dat jij hier de mong**l bent?Je kunt hem beter helpen, hij gaat die shit toch nemen dus al die posts hebben weer geen zin zoals gewoonlijk.
Ben jij dit Jeroentje?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en jou maat is een zoon van coleman? Of hoe gaat dat in zen werk?waarschijnlijk is je eigen testosteron productie niet eens op zijn 100% dus waarom nu al zulke zware middelen pakken? goed eten, goed rusten en ****ing hard trainen voor nog eens 6 jaar kom dan maar terug voor zulke dingen.. ik ken mensen die zich echt 2 jaar inlezen over AAS en echt langs alle pro BB gaan om te kijken wat hun mening er over is.. dus gewoon effe geduld!

en jou maat is een zoon van coleman? Of hoe gaat dat in zen werk?![]()
geen zoon van coleman.. wat ik probeer te zeggen is dat je echt veel kennis moet opmaken voor je uberhaupt begint aan wat voor kuur dan ook. Dus niet alleen over dat ene kuur maar gewoon over het algemeen kuren. ik denk dat jij beter weet dan ik dat kuren niets uithaalt als je niet goed eet, rust en traint.. dus je moet niet alleen weten over je stof maar ook over hoe je gaat trainen, wat voor jouw werkt, op wat voor voedingsschema's je lekker gaat.. dit kost echt veel langer dan 1 jaar om in iedergeval de juiste voedingsschema en training te vinden... daarnaast hoe combineer je het met je omgeving wat wil je ervoor laten vallen wat wil je bereiken.. je gaat me niet zeggen dat je binnen 2 maanden dit allemaal op een rijtje hebt staan want na 1 week zeggen dat een bepaald schema niet bij je past dan heb je naar mijn mening geen research gedaan.. en met langs andere bb gaan (in de gym bijv.) helpt altijd.. zo kunnen zij hun ervaring vertellen en face 2 face je advies geven.. ik ken iemand die zelfs spijt heeft van het feit dati zo vroeg begon met AAS en hij was al 8 jaar bezig toen.. het gaat toch hier niet om zomaar een middel wat je inneemt.. er hangt echt wel meer aan.. en degene die in iedergeval een deel van deze problemen niet herkent heeft volgens mij dan ook niet goed nagedacht over wat ie aan het doen is..Een forum is om elkaar te helpen dus denk dat jij hier de mong**l bent?