AndroidHealthClinic

Eerste kuur, Anavar en Turinabol?

haha nee :P geen zoon van coleman.. wat ik probeer te zeggen is dat je echt veel kennis moet opmaken voor je uberhaupt begint aan wat voor kuur dan ook. Dus niet alleen over dat ene kuur maar gewoon over het algemeen kuren. ik denk dat jij beter weet dan ik dat kuren niets uithaalt als je niet goed eet, rust en traint.. dus je moet niet alleen weten over je stof maar ook over hoe je gaat trainen, wat voor jouw werkt, op wat voor voedingsschema's je lekker gaat.. dit kost echt veel langer dan 1 jaar om in iedergeval de juiste voedingsschema en training te vinden... daarnaast hoe combineer je het met je omgeving wat wil je ervoor laten vallen wat wil je bereiken.. je gaat me niet zeggen dat je binnen 2 maanden dit allemaal op een rijtje hebt staan want na 1 week zeggen dat een bepaald schema niet bij je past dan heb je naar mijn mening geen research gedaan.. en met langs andere bb gaan (in de gym bijv.) helpt altijd.. zo kunnen zij hun ervaring vertellen en face 2 face je advies geven.. ik ken iemand die zelfs spijt heeft van het feit dati zo vroeg begon met AAS en hij was al 8 jaar bezig toen.. het gaat toch hier niet om zomaar een middel wat je inneemt.. er hangt echt wel meer aan.. en degene die in iedergeval een deel van deze problemen niet herkent heeft volgens mij dan ook niet goed nagedacht over wat ie aan het doen is..

nah ik was gewoon in een vervelende bui, dacht daar kan ie vast wel tegen.

ben het wel met je eens ook al begin ik kwa leeftijd ook te jong. maargoed heb me wel al zon 3/400uur ingelezen

nah ik was gewoon in een vervelende bui, dacht daar kan ie vast wel tegen.

ben het wel met je eens ook al begin ik kwa leeftijd ook te jong. maargoed heb me wel al zon 3/400uur ingelezen

XD ja ja ja geeft niet :P moet kunnen XD kijk zelf ben ik ook geen onschuldig jongetje.. ik heb dit soort dingen nog nooit gedaan maar ik sluit het neit uit.. maar als ik weet dat ik mijn lichaam eigenlijk in de war schop wil ik ook wel weten hoe ik het in de war ga schoppen :P wat mij ook irriteert is als je kijkt naar de hoofdpagina van de forum zie je hoeveel mensen aan het lezen zijn bij AAS en hoeveel bij voeding... IK WEET dat dit de BB forum is maar de meeste die vragen stellen in de AAS sectie begint van 17-zoveel jaar met heel veel tussen de 21/22 jaar.. dan denk ik kom op, ook al train je vanaf je 12de je kan me niet zeggen dat je dan al helemaal bent uit gegroeid.. geduld is een schone zaak en het brengt je uiteindelijk nog meer op...

ik ben ook te vroeg begonnen, maar als ik mezelf afvraag of ik nog 3/4 jaar clean wil trainen en dan pas beginnen denk ik, kan ik net zo goed nou beginnen want ik geloof niet dat dat over 20 jaar verschil gaat maken. ja misschien als je stopt met trainen

hmm jah man maar goed prioriteiten liggen ergens anders. t is wel leuk om te experimenteren met die dinge en bij iedereen ligt het ook anders. ik weet namelijk dat ik nog veel kan halen natuurlijk dus hoeft nog niet echt aan die dingen te beginnen :P maar dat kan altijd nog verrandere XD heb het ook nog niet helemaal op een rijtje in me kop :P Bipolair dus je snapt het :P

Hey jeroentje,
Wil je een date voor me regelen met een vriendin van je?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Tue 23 Oct 2012 om 16:28 ----------

Humm helemaal volblaffen dat gezichtje!

Fuaaaaark, is die chick legit? Pretty hot

:roflol: Daar gaan we weer!

Jong bloempje

18 jaartjes, zat bij mij op school xD

Die onderste foto gaat ze nog, die bovenste menen jullie niet serieus?:p

gaat goeie kant op dit XD

Ik sluit achteraan in de rij, regel die date! Shotgun!

Hallo,

Ben nu voor t eerst bezig met een kuur annavar.
Eerste week 30 miligram de volgende 5 weken opbouwen naar
40 miligram. Hoop dat het wat opleverd kosste 100 euro
Iemand die ook annavar gebruikt heeft?

Groet

Terug
Naar boven