AndroidHealthClinic

Eerste kuur binnenkort

Dutchd

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
74kg
Vetpercentage
8%
Hallo allemaal. Binnenkort krijg ik mijn eerste kuur. Ik begin met 250mg Test e. (10) weken En daarna een tijdje rust ongeveer 3 weken daarna is het de bedoeling om te beginnen met winstrol en misschien in combinatie met dianabol. Iemand verder nog adviezen ? -dutchd

Laatst bewerkt:
Ik zou gewoon gaan voor 500 mg test E, 10-12 weken.
3 weken rust is geen herstel en heeft dus geen zin, en winstrol met dianabol is geen goede kuur.

hoe kom je eigenlijk op het idee om zo te kuren?

• Topic Starter Topic Starter
hoe kom je eigenlijk op het idee om zo te kuren?
De test e. kreeg ik als advies van mijn dealer. De nakuur zijn we nog niet helemaal over uit omdat mijn vetpercentage laag is. En 250mg willen we als eerste doen om te kijken hoe het aanslaat.

De test e. kreeg ik als advies van mijn dealer. De nakuur zijn we nog niet helemaal over uit omdat mijn vetpercentage laag is. En 250mg willen we als eerste doen om te kijken hoe het aanslaat.
Ga je eerst maar eens goed inlezen, want de dingen die je hier zegt geven duidelijk aan dat je geen idee hebt waar je mee bezig bent. Ohja, en luister ook maar niet meer naar je dealer want die weet er zo te zien ook bedroevend weinig vanaf.

Ga je eerst maar eens goed inlezen, want de dingen die je hier zegt geven duidelijk aan dat je geen idee hebt waar je mee bezig bent. Ohja, en luister ook maar niet meer naar je dealer want die weet er zo te zien ook bedroevend weinig vanaf.

Wat is er volgens jou mis met test e. dan?

Als je eerst mijn post lees vraag ik dus ook om adviezen.
Ik ben al meer dan een jaar aan het inlezen maar kom er niet echt uit.
Dat was het advies van mijn dealer vandaar dat ik het hier post om advies/meningen te krijgen.

Dat was het advies van mijn dealer vandaar dat ik het hier post om advies/meningen te krijgen.

Ben je dyslectisch? want ik snap niet hoe je anders op het idee komt om 3 weken na een kuur nog eens een kuur te doen met 2 orals tegelijk nadat je zogenaamd meer dan een jaar hebt ingelezen

Ben je dyslectisch? want ik snap niet hoe je anders op het idee komt om 3 weken na een kuur nog eens een kuur te doen met 2 orals tegelijk nadat je zogenaamd meer dan een jaar hebt ingelezen

Het zijn injects en ik ben nog niet begonnen en de nakuur is nog onduidelijk.
Ik heb puur gezegd wat ik als advies krijg van mijn dealer.
En ik begin pas als de nakuur duidelijk is.

En probeer eerst is goed te lezen voordat je mensen in hokjes zet.
Heb je geen advies? of een nuttige reactie laat mijn post dan gewoon links liggen want hier heb ik niets aan.

Je dealer weet niks en jij weet niks, goede combi.:thumbs:

Het is duidelijk dat je zegt een jaar ingelezen te hebben maar dit niet gedaan hebt. Ik gok 1 dag.

1-12 500mg test enth ew
14-17 nolva 20mg pd

Het hoe en waarom van bovenstaande mag je zelf uit gaan zoeken. Ander advies..Nog niet aan beginnen. 1.87 bij 75kg en 5% dan heb je nog geen grammetje spier, eerder anorexia. Komende 3-5 jaar goed gaan trainen en eten dan zou je eea in overweging kunnen nemen.

Je dealer weet niks en jij weet niks, goede combi.:thumbs: Het is duidelijk dat je zegt een jaar ingelezen te hebben maar dit niet gedaan hebt. Ik gok 1 dag. 1-12 500mg test enth ew 14-17 nolva 20mg pd Het hoe en waarom van bovenstaande mag je zelf uit gaan zoeken. Ander advies..Nog niet aan beginnen. 1.87 bij 75kg en 5% dan heb je nog geen grammetje spier, eerder anorexia. Komende 3-5 jaar goed gaan trainen en eten dan zou je eea in overweging kunnen nemen.
Die 5 % is in de sportschool gemeten naja gemeten. het is met zon apparaatje gemeten wie je moet vast houden en er dan een cijfer uit komt. Daarvan is bekend dat die erg inaccuraat is

Die 5 % is in de sportschool gemeten naja gemeten. het is met zon apparaatje gemeten wie je moet vast houden en er dan een cijfer uit komt. Daarvan is bekend dat die erg inaccuraat is

Is wat voor mij zo'n apparaatje..kom ik ook een keer onder de 10% uit..

Oke even een serieuze post. Als je daadwerkelijk 76 kg op 1.87 weegt zou ik zeker nog niet gaan kuren. Naturel moet je nog makkelijk 10 kg kunnen halen. Dan heb je ook de tijd om je nog eens goed in te gaan lezen. Mocht toch beslissen om te gaan kuren, dan is 12 weken, 500 test e een goede eerste kuur. Mocht je winstrol of dianabol erbij willen pakken zou ik dit als kickstart gebruiken de eerste 4 weken. Nakuren doe je met nolvadex, en je kunt eventueel overwegen om tijdens je kuur HCG mee te laten lopen. Als je nu al termen om mijn post bent tegengekomen die je niet precies begrijpt ben je IMO nog niet klaar ervoor. Doe eerst goed research en laat je niet wat aanpraten door je dealer, weet precies waarmee je bezig bent. Dan zul je ook het meeste resultaat eruit gaan halen. Succes;)

Ik weet dat mijn lengte/gewicht niet in orde is ik train al meer dan 2.5 jaar.
Ik heb een strak voedings schema een jaar lang gehad waar ik meer dan 3500 cal per dag binnen kreeg.
En ik kwam geen kilo aan. dusja hoe dat komt weet ik ook niet.

Ik weet dat mijn lengte/gewicht niet in orde is ik train al meer dan 2.5 jaar.
Ik heb een strak voedings schema een jaar lang gehad waar ik meer dan 3500 cal per dag binnen kreeg.
En ik kwam geen kilo aan. dusja hoe dat komt weet ik ook niet.

Als je heel eerlijk bent he? Heb je je dan niet net zo lang een jaar dag in dag uit aan dat voedingsschema gehouden dan als je zegt je een jaar hebt ingelezen over een eerste kuur?;)

Oke even een serieuze post. Als je daadwerkelijk 76 kg op 1.87 weegt zou ik zeker nog niet gaan kuren. Naturel moet je nog makkelijk 10 kg kunnen halen. Dan heb je ook de tijd om je nog eens goed in te gaan lezen. Mocht toch beslissen om te gaan kuren, dan is 12 weken, 500 test e een goede eerste kuur. Mocht je winstrol of dianabol erbij willen pakken zou ik dit als kickstart gebruiken de eerste 4 weken. Nakuren doe je met nolvadex, en je kunt eventueel overwegen om tijdens je kuur HCG mee te laten lopen. Als je nu al termen om mijn post bent tegengekomen die je niet precies begrijpt ben je IMO nog niet klaar ervoor. Doe eerst goed research en laat je niet wat aanpraten door je dealer, weet precies waarmee je bezig bent. Dan zul je ook het meeste resultaat eruit gaan halen. Succes;)

Bedankte voor deze nuttige reactie de reden is dat ik ga kuren is omdat ik al mijn hele leven stabiel op 76kg blijf hangen najah sinds mijn 18e ik heb verschillende voedingsschema's gebruikt met 3500 cal per dag.
Ik groeide niets in massa en kwam niet aan. daarom heb ik besloten om een kuur te gaan nemen en te kijken hoe dat gaat.

Bedankte voor deze nuttige reactie de reden is dat ik ga kuren is omdat ik al mijn hele leven stabiel op 76kg blijf hangen najah sinds mijn 18e ik heb verschillende voedingsschema's gebruikt met 3500 cal per dag.
Ik groeide niets in massa en kwam niet aan. daarom heb ik besloten om een kuur te gaan nemen en te kijken hoe dat gaat.
Maar wel aangekomen in vet?

Als je heel eerlijk bent he? Heb je je dan niet net zo lang een jaar dag in dag uit aan dat voedingsschema gehouden dan als je zegt je een jaar hebt ingelezen over een eerste kuur?;)

Die voedings schema heb ik echt aangehouden.
En nee natuurlijk heb ik niet 24/7 een jaar lang lopen inlezen.

Ik heb echt wel gelezen maar je leest zoveel verschillende dingen.
En de anderen wie de eerste kuur doen zitten in een heel andere situatie als mij.
Je wilt niet weten hoe het voelt als je jaren lang traint en alles geprobeerd te hebben om aan te komen/groeien dat is echt om depressief van te worden je word er niet gelukkig van.

Terug
Naar boven