XXL Nutrition

Eerste kuur binnenkort

Als je niet aankomt > Meer eten tot je wél aankomt.

Iedereen kan aankomen, de een wat makkelijker dan de ander. Die 3500kcal waren voor jou blijkbaar niet genoeg, gooi er eens 500 bij en kijk wat er dan gebeurd. Nog niks? Nog 500.

Als je goed eet en traint zal je zien dat ook jij aan kan komen en dan is het opeens wel leuk.

Focus je nou maar goed op je voeding en zet die (flut)kuur voorlopig maar uit je hoofd. Totaal niet nodig en je zal na je kuur weer binnen no-time terug bij af zijn.

Hallo allemaal. Binnenkort krijg ik mijn eerste kuur. Ik begin met 250mg Test e. (10) weken En daarna een tijdje rust ongeveer 3 weken daarna is het de bedoeling om te beginnen met winstrol en misschien in combinatie met dianabol. Iemand verder nog adviezen ? -dutchd

De test e. kreeg ik als advies van mijn dealer. De nakuur zijn we nog niet helemaal over uit omdat mijn vetpercentage laag is. En 250mg willen we als eerste doen om te kijken hoe het aanslaat.

succes met je kuur!:roflol:

big cat's persoonlijke opinie over AAS

Dutchd, je zou Big Cat's laatste artikel eens moeten lezen, het is behoorlijk informatief. Het heet " persoonlijke opinie over verschillende AAS ". Staat in de sectie geavanceerd aas-gebruik, zoek het effe op, is een echte eyeopener. Geluk man.

Laatst bewerkt door een moderator:
De test e. kreeg ik als advies van mijn dealer. De nakuur zijn we nog niet helemaal over uit omdat mijn vetpercentage laag is. En 250mg willen we als eerste doen om te kijken hoe het aanslaat.
Weet je wat er in mijn omgeving werd aangeraden als eerste kuur? Een cocktail van Test, Deca & Sustanon. Net zo'n onzin kuur als die van jou. Wat je moet begrijpen is dat de meeste kuurders in de sportschool, of waar dan ook, de ballen verstand hebben van de middelen die ze gebruiken en verkopen. Vandaar dat ze meestal alle gains na de kuur ook weer verliezen, mede omdat AAS gebruik een vervanger is van goede voeding. Goede voeding is wat er in eerste instantie al aan schort, daarom grijpen ze maar naar de AAS. En daar halen ze uiteindelijk ook geen ene moer uit, behalve de drie maandjes dat ze even tof kunnen doen.

Zie je dat verband ook bij jezelf? Ga je eerst maar eens leren te trainen en eten. Lees je in in de sticky's, kijk naar wie die sticky's hebben geschreven en ga je daarna inlezen wat die mensen weer over andere onderwerpen te melden hebben. Dan ben je wel even zoet. Mocht je na en jaartje of 2 a 3 nog het idee hebben dat je het allemaal niet snapt of de gains achterwegen blijven.. Blijf dan maar van de AAS af, want dan kan ik je nu al vertellen dat het je niks gaat brengen, behalve die drie maandjes dat je tof kan doen in de sportschool.

Owja en zoek een dealer die je kan vertrouwen en zelf ook een bijbehorend fysiek heeft, das zegt ook het een en ander. Maar ook dat is weer te lezen in de sticky's ;)

• Topic Starter Topic Starter
Weet je wat er in mijn omgeving werd aangeraden als eerste kuur? Een cocktail van Test, Deca & Sustanon. Net zo'n onzin kuur als die van jou. Wat je moet begrijpen is dat de meeste kuurders in de sportschool, of waar dan ook, de ballen verstand hebben van de middelen die ze gebruiken en verkopen. Vandaar dat ze meestal alle gains na de kuur ook weer verliezen, mede omdat AAS gebruik een vervanger is van goede voeding. Goede voeding is wat er in eerste instantie al aan schort, daarom grijpen ze maar naar de AAS. En daar halen ze uiteindelijk ook geen ene moer uit, behalve de drie maandjes dat ze even tof kunnen doen. Zie je dat verband ook bij jezelf? Ga je eerst maar eens leren te trainen en eten. Lees je in in de sticky's, kijk naar wie die sticky's hebben geschreven en ga je daarna inlezen wat die mensen weer over andere onderwerpen te melden hebben. Dan ben je wel even zoet. Mocht je na en jaartje of 2 a 3 nog het idee hebben dat je het allemaal niet snapt of de gains achterwegen blijven.. Blijf dan maar van de AAS af, want dan kan ik je nu al vertellen dat het je niks gaat brengen, behalve die drie maandjes dat je tof kan doen in de sportschool. Owja en zoek een dealer die je kan vertrouwen en zelf ook een bijbehorend fysiek heeft, das zegt ook het een en ander. Maar ook dat is weer te lezen in de sticky's ;)

Dankje voor alle informatie maar aankomen is echt onmogelijk voor mij lijkt het wel.
Ik probeer het al jaren ik heb bijvoorbeeld ook 10 maanden geen werk gehad en in die 10 maanden echt niets gedaan toen was ik 18 en ik at vrij veel zon beetje altijd op de bank gezeten en nog geen gram aangekomen. als een gemiddeld mens dat zou doen zou die super veel aankomen.
Daarom ben ik van mening dat het echt niet bij mijn voeding ligt.
Maar waar het wel aan ligt durf ik ook niet te zeggen ik ben vrij machteloos op het moment

Dankje voor alle informatie maar aankomen is echt onmogelijk voor mij lijkt het wel.
Ik probeer het al jaren ik heb bijvoorbeeld ook 10 maanden geen werk gehad en in die 10 maanden echt niets gedaan toen was ik 18 en ik at vrij veel zon beetje altijd op de bank gezeten en nog geen gram aangekomen. als een gemiddeld mens dat zou doen zou die super veel aankomen.
Maar waar het wel aan ligt durf ik ook niet te zeggen ik ben vrij machteloos op het moment

Ja maar dan niet, je moet gewoon meer eten!!
Ga gewoon natural bezig een jaartje o.i.d. en eet rond de 3800kcal voor jouw lengte & gewicht.
Wedden dat je aankomt

M'n broertje moet meer dan 4000 kcal eten om aan te komen @ 75 kg. Nogmaals, je eet te weinig.

Ja maar dan niet, je moet gewoon meer eten!!
Ga gewoon natural bezig een jaartje o.i.d. en eet rond de 3800kcal voor jouw lengte & gewicht.
Wedden dat je aankomt

Lief hoor dat je wilt helpen. Maar je bent 17. Om in deze sectie te komen adviseren lijkt me niet nodig..

Dankje voor alle informatie maar aankomen is echt onmogelijk voor mij lijkt het wel. Ik probeer het al jaren ik heb bijvoorbeeld ook 10 maanden geen werk gehad en in die 10 maanden echt niets gedaan toen was ik 18 en ik at vrij veel zon beetje altijd op de bank gezeten en nog geen gram aangekomen. als een gemiddeld mens dat zou doen zou die super veel aankomen. Daarom ben ik van mening dat het echt niet bij mijn voeding ligt. Maar waar het wel aan ligt durf ik ook niet te zeggen ik ben vrij machteloos op het moment

Oke, maar als je nu niet aankomt met eten, kom je dus ook niet aan als je eet bij AAS gebruik. Heeft het dus geen nut om berhaupt eraan te beginnen.

Ga nou maar eerst nog meer eten. Durf te wedden dat je nog niet eens aan de 2500kcal komt op een dag.

En voordat je komt met 3500, post dan je schema eens.

Waarschijnlijk ben je gewoon een ecto, ecto's moeten nou eenmaal meer eten.

Die 5 is in de sportschool gemeten naja gemeten. het is met zon apparaatje gemeten wie je moet vast houden en er dan een cijfer uit komt. Daarvan is bekend dat die erg inaccuraat is
Ik heb laast ook een meting op een apparaat gedaan, en toen kwam ik op 15,8. Twee dagen geleden heb ik een huidplooi meting gedaan, toen kwam ik op 20,8%. Dus doe eerst een huidplooi meting voordat je begint met kuren.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Oke, maar als je nu niet aankomt met eten, kom je dus ook niet aan als je eet bij AAS gebruik. Heeft het dus geen nut om berhaupt eraan te beginnen. Ga nou maar eerst nog meer eten. Durf te wedden dat je nog niet eens aan de 2500kcal komt op een dag. En voordat je komt met 3500, post dan je schema eens. Waarschijnlijk ben je gewoon een ecto, ecto's moeten nou eenmaal meer eten.

Tja waarschijnlijk wel ik wil best nog wel een poging wagen.
En me misschien maar is iemand zoeken die er echt verstand van heeft van voedingschema's
En wie weet dat het dan wel lukt dat zou natuurlijk heel mooi zijn.

En gelukkig zie ik dat mensen hier toch behulpzaam zijn in het begin twijfelde ik wel even ;)

---------- Toegevoegd om 19:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:54 ----------

Ik heb laast ook een meting op een apparaat gedaan, en toen kwam ik op 15,8. Twee dagen geleden heb ik een huidplooi meting gedaan, toen kwam ik op 20,8%. Dus doe eerst een huidplooi meting voordat je begint met kuren.
Dat is idd waar

''Misschien maar ff iemand zoeken die verstand heeft van voedingsschema's?'' Dude, op de eerste plaats zou jijzelf gewoon moeten weten hoe je een goed voedingsschema moet maken, en al helemaal als je naar AAS wilt grijpen. En als je een schema hebt gemaakt, kan je het gewoon hier op het forum zetten, want er zijn gelukkig nog genoeg forumleden die wel weten waar ze over praten en dit ook kunnen onderbouwen. Je zal niet de eerste zijn wiens 'voedingsschema' bestaat uit: McDonalds, eiwitshake, pizza, eiwitshake, 2 sneetjes (wit)brood met hagelslag, super turbo mass gainer, zak chips, eiwitshake. Dan heb je natuurlijk weer de mensen die zeggen kcal = kcal (zelf ook een tijd geroepen), maar in de praktijk merk je wel degelijk verschil.

En daarnaast denk jij volgens mij alleen aan de mogelijke positieve effecten van AAS, maar ben jezelf wel bewust van de mogelijke bijwerkingen? Lees sowieso http://forum.dutchbodybuilding.com/...ene-steroiden-voor-beginners-notendop-372680/ maar eens aandachtig door. Ik zou dus eerst zorgen dat de basis die bij jou op dit moment nog ontbreekt gewoon klopt, dus voedingschema, correcte vetpercentagemeting, en nog veel meer verdiepen in AAS. Als je maar 1 minuut in deze sectie had gelezen, had je al tot de conclusie kunnen zijn gekomen dat je dealer jou onzin aanpraat.

je zou 500mg/week 10 weken lang kunnen pakken met 4 weken winny kickstart dan heb je geen dianabol nodig

Terug
Naar boven