Fitness Seller

Eerste kuur Dianabol + Test E

Dragan2456

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Goede avond beste mensen. Mijn naam is Gianni, en in augustus wordt ik 21.
Ik train al 5 jaar waarvan 3jaar intensief. Ik ben begonnen met trainen omdat ik veel te weinig woog. Ik woog 64KG bij 183CM. De eerste twee jaar dat ik trainde heb ik geen enkele kilo massa gewonnen. Ik vond dit zeer raar, want ik mocht zoveel eten als ik wou, maar ik kwam niets bij.

Sinds 3jaar geleden, ben ik in contact gekomen met het product "Creatine monohydraat" van uit de apotheker. Dit product heeft voor mij wonderen verricht, en het onmogelijke, mogelijk gemaakt. Ik heb op 7maanden, intensief trainen. ( 4 - 5x ) in de week, mijn gewicht kunnen verhogen van 64KG naar 77KG. Ik was zeer blij met dit resultaat. Nu de laatste twee jaar train ik al zonder ook noch maar een kilo winst te maken. De creatine helpt niet meer, ook al neem ik voldoende pauzen, en mijn proteïnen helpen ook niet super veel. Ik ben geen persoon die graag elke dag proteïne shakes drinkt omdat mijn huid hiervoor nogal gevoelig is. Ik hou liever mijn Calorieën hoog om bij te komen. Nu hoeveel, ik ook eet, ik win dus niets meer in massa.

Zover mijn verhaal.

Nu ben ik al sinds enkele maanden mijn eerste AAS kuur aan het plannen. Ik wil op dit moment Eenmalig kuren, maar ik wil het goed doen, en mijn eerste AAS kuur niet "vernken" zodat de drang naar een 2de kuur al snel groter wordt. Neen. IK wil op dit moment eenmalig kuren, en mijn doel is om op een gewicht te komen van 83KG - 85KG. Ik heb al veel research gedaan op dit forum, en heb al veel informatie gewonnen.

Ik heb vandaag besloten om op dit forum een log bij te houden I.v.m met kuur omdat ik denk dat er wel wat mensen dit interessant zullen vinden, en ook voor mensen die in de toekomst iets willen van bijleren, of weet ik veel wat.

Ik ben dus onervaren met het gebruik van AAS, en ik hoop dat er toch een aantal mensen op dit forum zijn die mij willen helpen i.v.m met Eerste kuur.

Wat mijn kuur betreft:

Ik wou eerst een Dbol only kuur doen, maar mits de vele negatieve reacties hierop i.v.m. het behouden van massa na de kuur, is mijn plan het volgende geworden:

Week 1 - 4 Dbol 20Mg E/D
Week 1 - 10 Test E 500mg E/W
Week 12 - 15 Nolvanex

Ik ben van plan mijn kuur te starten op maandag 21/06/2010. En maak vandaag mijn Log aan, om nog eventuele informatie te verzamelen.

Ik heb mijn Gear al in huis, maar ik zou graag nog van enkele mensen de bevestiging hebben of het wel zeker ECHT is.

Mag ik zeggen van welke merken mijn gear is + beschrijving?

Verder zou ik graag nog weten wat nu eigenlijk de geschikte nakuur dosering is van Nolvanex.

En hoe ik mijn Dbol het best verspreid over de dag.

Verder hoop ik dat de mensen op dit forum mij kunnen bijstaan ivm vragen tijdens mijn kuur, en in ruil daarvoor zal ik zeker een deftige log maken ;)

Groeten van Gianni.

Deze log is als voorbereiding op maandag.

Laatst bewerkt:
dbol op 40 mg

• Topic Starter Topic Starter
Sinds 3jaar geleden, ben ik in contact gekomen met het product "Creatine monohydraat" van uit de apotheker. Dit product heeft voor mij wonderen verricht, en het onmogelijke, mogelijk gemaakt. Ik heb op 7maanden, intensief trainen. ( 4 - 5x ) in de week, mijn gewicht kunnen verhogen van 64KG naar 77KG. Ik was zeer blij met dit resultaat. Nu de laatste twee jaar train ik al zonder ook noch maar een kilo winst te maken. De creatine helpt niet meer, ook al neem ik voldoende pauzen, en mijn proteïnen helpen ook niet super veel. Ik ben geen persoon die graag elke dag proteïne shakes drinkt omdat mijn huid hiervoor nogal gevoelig is. Ik hou liever mijn Calorieën hoog om bij te komen. Nu hoeveel, ik ook eet, ik win dus niets meer in massa.
Je kan sowieso nog wel bijkomen je probeert niet hard genoeg maar goed :p. Ik zou ook zeker elke dag eiwitshakes drinke in je kuur of vervange door kip. Je eiwitsynthese is vele malen beter, gebruik ze dan ook.

Voor de rest zou ik of je dianabol iets langer/hoger doen en test op 250mg houden. Of je dianabol eve lang en iets hoger (toch 30mg ofzo...) en test op 500mg .

Je kan test altijd beginnen op 1ml/week en indien je te weinig merkt verhogen. Veel succes in ieder geval; van plan om een deftige log bij te houden?

Laatst bewerkt:
zou lekker op 500 gaan knallen, niet op 250 als je niet wil dat je spijt krijgt omdat je te weining hebt gegaind, je zegt zelf al dat je het in een keer goed wil doen, dan moet je niet op 250 gaan zitten ouwe

Laatst bewerkt:
Laat je voedingsschema eens zien
Kom al 2 jaar niet aan.

he gozer,

ik ben op dit moment bezig met de nakuur, heb zelf een Test only kuur gedaan
ik begon ook op 250 mg pweek maar ben na week 4 toch gaan verhogen naar 500 mg pweek
dit kan makkelijk aangezien van die 250mg je niet heel veel merkt en dat in principe alleen maar je eigen testosteron aanmaak stil legt, gewoon 500 mg elke week doen !!!

voor de rest zoals de meesten al aangeven veel eten(goed) eiwitten heel belangrijk, goed trainen en rusten natuurlijk

het was ook mijn 1e kuur en was vooraf een beetje nerveus maar na de 1e injectie was t al snel normaal

succes en ben benieuwd naar je log
ik heb zelf ook een log bijgehouden je kan deze bekijken als je wilt

staat bij dagboeken en dan iets met test only 250mg

Thx ;), en dan injecteer je 2x of eenmalig per week indien 500mg?

---------- Toegevoegd om 14:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

Je kan sowieso nog wel bijkomen je probeert niet hard genoeg maar goed :p. Ik zou ook zeker elke dag eiwitshakes drinke in je kuur of vervange door kip. Je eiwitsynthese is vele malen beter, gebruik ze dan ook.

Voor de rest zou ik of je dianabol iets langer/hoger doen en test op 250mg houden. Of je dianabol eve lang en iets hoger (toch 30mg ofzo...) en test op 500mg .

Je kan test altijd beginnen op 1ml/week en indien je te weinig merkt verhogen. Veel succes in ieder geval; van plan om een deftige log bij te houden?

Denk dat ik dan ga voor 30mg, en 500mg test-e, en jazeker, ik ga zeker een deftige log bij houden :p

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Laat je voedingsschema eens zien
Kom al 2 jaar niet aan.

Zal het vanavond eens posten ;). Weet dat het raar klinkt. ik zal zowizo wel aankomen, maar het is er gelijk weer af dan. Het enige wat ik merk is dat men vetpercentage flink zakt, maar daar blijft het dan ook weer bij.

8.00uur
100gr. Cruesli
200gr. M. Melk
3x Bruin brood met kaas

10.00uur
4x ei eiwit
2x banaan
1x visolie cap.

12.00uur
4x rogge brood
4x plakje kipfilet
2x blikjes tonijn

15.00uur
koolvis 100gr.

16.30uur
shake whey protein 35G

19.00uur
Groente 200gr.
Kipfilet 200gr.
Rijst 100gr.

OF

Spaghetti Kilo's. :D

21.00uur
Magere kwark 250gr.
+ eventuele snacks.

even wat side info over je dbol
word in principe 3x per dag genomen
30mg is prima dosering. zelf ook goed op gegaan toen de tijd
10mg per keer. lever schijnt ook nog wat af te breken. 20mg vind ik zelf wat te laag. 40mg kan opzich ook prima beetje voorkeursafhankelijk
prima begin gewicht zijn mensen die met minder kilos eraan beginnen

denk echter wel dat wat beter bulken je ookal wat op gaat leveren.

eventueel wachten tot na de zomer met je kuur. voort geval je ernstig last krijgt van acne. das niet echt tof. en mocht je eventueel op vakantie gaan is dat ook wel k*t met trainen/ voeding etc.

even wat side info over je dbol
word in principe 3x per dag genomen
30mg is prima dosering. zelf ook goed op gegaan toen de tijd
10mg per keer. lever schijnt ook nog wat af te breken. 20mg vind ik zelf wat te laag. 40mg kan opzich ook prima beetje voorkeursafhankelijk
prima begin gewicht zijn mensen die met minder kilos eraan beginnen

denk echter wel dat wat beter bulken je ookal wat op gaat leveren.

eventueel wachten tot na de zomer met je kuur. voort geval je ernstig last krijgt van acne. das niet echt tof. en mocht je eventueel op vakantie gaan is dat ook wel k*t met trainen/ voeding etc.

Hogere dosering is meer vocht niet? Denk dat ik het op 25, 30mg houd dan.. Heb niet echt een middel in huis om vochtretentie tegen te gaan :p.

Thx voor de tips ;)

zou echt nog wachten met kuur, kan aan mijn ervaring liggen maar hield mezelf altijd voor dat ik minstens meer moest wegen dan men lichaamslengte in cm(-100) ik woog op eerste kuur (april nu) iets van 98 kilo bij 1.81 op 16%

Zelfs zonder kuren is dat veel te weinig 100gr vis daar doe je de mond toch niet voor open ? 250gr kwark maak er 500gr van en eet wat noten en drop die snacks. Die eerste 3 maaltijden zijn wel te doen en het avond eten. Maar de resterende zou ik wat meer eten

zou echt nog wachten met kuur, kan aan mijn ervaring liggen maar hield mezelf altijd voor dat ik minstens meer moest wegen dan men lichaamslengte in cm(-100) ik woog op eerste kuur (april nu) iets van 98 kilo bij 1.81 op 16%

Zou ik ook doen als ik kon. Misschien moet ik nog meer eten ja, wat ik betwijfel. Ik heb ook last van hoogmetabolisme waardoor ik al moeilijk bijkom..

Ik heb nooit met men vetpercentage boven de 13% gezeten :S. Dus ik betwijfel her zeer sterk dat ik ooit meer zal wegen dan men eigen Lichaamslengte.

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:13 ----------

Zelfs zonder kuren is dat veel te weinig 100gr vis daar doe je de mond toch niet voor open ? 250gr kwark maak er 500gr van en eet wat noten en drop die snacks. Die eerste 3 maaltijden zijn wel te doen en het avond eten. Maar de resterende zou ik wat meer eten

Men snack bestaat uit Noten, maar ik dacht het er te zetten onder de naam "snack" :p. Qua kwark kan ik inderdaad wel verdubbelen.

Oja zuivel drink maar is een halve liter melk bij een paar maaltijden. Je zult zien dat je aankomt. En die vis mag ook gerust 200-300gr zijn en wat rijst erbij.

Zou ik ook doen als ik kon. Misschien moet ik nog meer eten ja, wat ik betwijfel. Ik heb ook last van hoogmetabolisme waardoor ik al moeilijk bijkom..

Ik heb nooit met men vetpercentage boven de 13% gezeten :S. Dus ik betwijfel her zeer sterk dat ik ooit meer zal wegen dan men eigen Lichaamslengte.

ok eerlijk antwoord, maar vergeet niet kuren = nogns zoveel eten, als je niets maar dan ook niets meer aankomt en je kan naar jou mening je eten niet meer vermeerderen dan zal je dit tijdens je kuur ook niet kunnen , want dan nog meeer van belang is

Ik hoef niet eens uit te rekenen om te zien dat je te weinig eet.
En wat zit je tonijn en dergelijke cut voeding te eten terwijl je moeite hebt met bijkomen, het is heus geen zonde om er wat chocolade ofzo tussen te proppen om makkelijker aan je calorieen te komen als toch zo'n vlug metabolisme hebt.

Verhoog je eiwit inname tot +- 300gr per dag vet zet je op +-100gr per dag en koolhydraten vul je maar zelf in tot je merkt dat je bijkomt start bij +-300gr en verhoog naar behoefte.

ok eerlijk antwoord, maar vergeet niet kuren = nogns zoveel eten, als je niets maar dan ook niets meer aankomt en je kan naar jou mening je eten niet meer vermeerderen dan zal je dit tijdens je kuur ook niet kunnen , want dan nog meeer van belang is

Ik kan heus wel meer eten hoor, maar volgens mij schijt ik het gewoon weer allemaal uit.. want er veranderd nix aan men vetpercentage, en qua gewicht blijf ik schommelen.

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Ik hoef niet eens uit te rekenen om te zien dat je te weinig eet.
En wat zit je tonijn en dergelijke cut voeding te eten terwijl je moeite hebt met bijkomen, het is heus geen zonde om er wat chocolade ofzo tussen te proppen om makkelijker aan je calorieen te komen als toch zo'n vlug metabolisme hebt.

Verhoog je eiwit inname tot +- 300gr per dag vet zet je op +-100gr per dag en koolhydraten vul je maar zelf in tot je merkt dat je bijkomt start bij +-300gr en verhoog naar behoefte.

Ik zal je raad opvolgen. Dit is trouwens mijn standaard voedingsschema, en het minimum dat ik dagelijks eet. Er zijn dagen dat ik meer eet, en er een steak of 2 tussengooi :p

gewoon meer eten ben ook ecto 1 m 84 en beginnen met trainen op 62 kilo vorig jaar ben nu natuurlijk door veel eten en de juiste supplementen te gebruiken bij de 79 kilo geraakt vet percentage is wel wat verhoogd maar dat geeft niet. Aan kuren hoef ik nog niet te denken kan naturel nog genoeg massa pakken door gewoon veel te eten. Ik raad je aan hetzelfde te doen gewoon meer eten en kijke wat er nog uit te halen valt. Daarna kan je nog altijd zien of je kuurt of niet.

Terug
Naar boven