Fitness Seller

Eerste kuur Dianabol + Test E

Dragan2456

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
77kg
Vetpercentage
10%
Goede avond beste mensen. Mijn naam is Gianni, en in augustus wordt ik 21.
Ik train al 5 jaar waarvan 3jaar intensief. Ik ben begonnen met trainen omdat ik veel te weinig woog. Ik woog 64KG bij 183CM. De eerste twee jaar dat ik trainde heb ik geen enkele kilo massa gewonnen. Ik vond dit zeer raar, want ik mocht zoveel eten als ik wou, maar ik kwam niets bij.

Sinds 3jaar geleden, ben ik in contact gekomen met het product "Creatine monohydraat" van uit de apotheker. Dit product heeft voor mij wonderen verricht, en het onmogelijke, mogelijk gemaakt. Ik heb op 7maanden, intensief trainen. ( 4 - 5x ) in de week, mijn gewicht kunnen verhogen van 64KG naar 77KG. Ik was zeer blij met dit resultaat. Nu de laatste twee jaar train ik al zonder ook noch maar een kilo winst te maken. De creatine helpt niet meer, ook al neem ik voldoende pauzen, en mijn proteïnen helpen ook niet super veel. Ik ben geen persoon die graag elke dag proteïne shakes drinkt omdat mijn huid hiervoor nogal gevoelig is. Ik hou liever mijn Calorieën hoog om bij te komen. Nu hoeveel, ik ook eet, ik win dus niets meer in massa.

Zover mijn verhaal.

Nu ben ik al sinds enkele maanden mijn eerste AAS kuur aan het plannen. Ik wil op dit moment Eenmalig kuren, maar ik wil het goed doen, en mijn eerste AAS kuur niet "vernken" zodat de drang naar een 2de kuur al snel groter wordt. Neen. IK wil op dit moment eenmalig kuren, en mijn doel is om op een gewicht te komen van 83KG - 85KG. Ik heb al veel research gedaan op dit forum, en heb al veel informatie gewonnen.

Ik heb vandaag besloten om op dit forum een log bij te houden I.v.m met kuur omdat ik denk dat er wel wat mensen dit interessant zullen vinden, en ook voor mensen die in de toekomst iets willen van bijleren, of weet ik veel wat.