AndroidHealthClinic

Eerste kuur Dianabol + Test E

Dbol op 30mg pd. (ochtend middag savonds)
Nolvadex op 20mg pd. (ochtend)

Commentaar op je voeding:
Cruiseli vervangen met havermout
Kaas vervangen met kipfilet (mager beleg in iedergeval)
knal er nog maar 3 bakken (a 500gr) magere kwark bij en nog wat meer koolhydraren.

Verder als je maar eenmalig wil kuren kan je beter niet kuren is mijn visie:
Daarna gaat trainen niet meer zo lekker als tijdens de kuur.
Heel lastig om nog massa te pakken of PRtjes te scoren.

Verder als je van nature last van acne hebt wacht maar tot je nakuur..

---------- Toegevoegd om 11:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

Hogere dosering is meer vocht niet? Denk dat ik het op 25, 30mg houd dan.. Heb niet echt een middel in huis om vochtretentie tegen te gaan :p.

Thx voor de tips ;)

Heb niet een middel om vocht tegen te gaan?

Je zou provi of ari kunnen kopen.

Je zou appelazijn bij de kruidvat kunnen kopen..

Je zou vocht afdrijvend voedsel kunnen eten..

Lage zout iname..

Veel water drinken..

ETc etc

Vind je het gek dat je niet aankomt met zo'n voedingsschema?

Kerel ga gewoon niet kuren want je voedingsschemais k*t. Niet moeilijk dat je geen gram aankomt. En als je al zo hard op creatine ging moet je ****ing maar dan ook ****ing hard gaan met een eiwitrijk voedingschema. Je wilt geen vocht maar je gaat voor dbol.. dat gaat je alleen maar vocht geven die je in je nakuur allemaal gaat verliezen ik vind het maar k*t spul die dbol.. maar even kuren toch voor cosmetische reasons zo werkt dat niet kerel.. neem deze advies van mij ik probeer je niet te flamen of je topic stuk te maken maar doe dit en je bedank me daarna.

• Topic Starter Topic Starter
Denk, dat ik toch ga uitstellen tot na de zomer met kuren dan.

Ben wel beetje teleurgesteld omdat ik er naar uitkeek, maar de producten zullen wel OK blijven.

Toch allemaal bedankt voor jullie bijdrage :rolleyes:

1 tip
ontbijt brinta en proteine
daarna 4 a 5 maaltijden rijst met kip
voor en na de trainng proteine
voor slapen kwark

simpel, maar je komt wel aan

• Topic Starter Topic Starter
1 tip
voor slapen kwark

Laat het ons hopen ;). Kom toch wel van ver moet ik zeggen. 64Kg, nu 77. Dus ik hoop het ten zeerste!

Thx voor de tip ;)

1 tip
voor slapen kwark

en jij denkt echt dat studentjes 4 a 5 maaltijden met rijst+kip elke dag kunnen opbrengen met hun studiefinancieering :) lol

ik hoef de 2de pagina niet te lezen om al te zien dat je voeding ronduit slecht is.
wacht nog maar met kuren en pas je voeding aan op je ecto lichaamstype

Heej, succes met de rest van je kuur zal je zeker gaan volgen. En ook van mij de TIP meer eten ouwe!

Kipfilet kopen bij de AH in de aanbieding! (€4,- per kilo) en rijst kost een euro per pak. Hier doe je al 2 dagen mee. Dat is dus 2,50 per dag. Daar komt nog bij je ontbijt (havermout kost geen drol, misschien 50 cent voor halve kilo), proteineshake (whey voordeelverpakking) Avondeten bij de ouders, of fix een goedkope pasta met gehakt. In de avond een zakje nootjes, en een bak kwark. Zit je op een dagtotaal van misschien €7,- Per maand komt dat neer op ongeveer €200,- Dit zou als een student toch wel makkelijk haalbaar moeten zijn.

ontopic: Maak je voeding in orde. Train nog even naturel met dit schema. Wat ook van groot belang is, de intensiteit van je trainingen. Doe veel compound, squat zwaar, neem 1,5 minuut rust tussen compound sets, en 45/60 seconde tussen isolatie sets. Train hard, intensief, en EET !

Mocht je nog steeds niet aankomen in massa, dan kun je een kuurtje overwegen. Persoonlijk zou ik kiezen voor Test E only, met een oestblokker als na kuur. Maar dit is persoons en mening gebonden.

Beetje late post by the way.....

Gegroet.

al dat negatieve advies over niet kuren. voor mijn kuur at ik ook niet optimaal. Op het mement dat je die spuit erin gaat zetten wordt de motivatie om goed te gaan eten, maximaal te trainen en goed op je rust letten ineens zo enorm veel groter! Dus vreet die kwark kip en pasta gewoon voorl het leven, train als een beest, pak je rust en doe die spuit erin. groeien zul je makker!

al dat negatieve advies over niet kuren. voor mijn kuur at ik ook niet optimaal. Op het mement dat je die spuit erin gaat zetten wordt de motivatie om goed te gaan eten, maximaal te trainen en goed op je rust letten ineens zo enorm veel groter! Dus vreet die kwark kip en pasta gewoon voorl het leven, train als een beest, pak je rust en doe die spuit erin. groeien zul je makker!

Weeral zo een ecto stereotype die enkel op de anabolen rekent met zijn 'spuit erin'. Kerel, voeding = alles en is anaboler dan wat er dan ook bestaat.

Laatst bewerkt:
Bump.
De laatste post van TS is van 17 juni en daarin zegt hij dat hij zijn gear voorlopig nog even opzij legt...

Terug
Naar boven