- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
O?dr nobel zei:als je clomid gebruikt heb je aan 1x 50 mg genoeg per dag en dat 3 weken lang. en je herstel is sneller dan bij nolvadex
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
O?dr nobel zei:als je clomid gebruikt heb je aan 1x 50 mg genoeg per dag en dat 3 weken lang. en je herstel is sneller dan bij nolvadex
En je wijst naar je stats, maar 102kg bij 194cm is heus niet veel. Een maat van mij weegt 95kg bij 196cm, en die traint niet en is droog...
Dr. Worf zei:En hoeveel mg clomid nam je in vergelijking met de nolvadex?
endymion zei:Nolvadex pak ik zodra ik iets achter mn tepel voel op 40 mg per dag voor een week daarna blijf ik 20 mg per dag slikken in de hoop het een beetje in de hand te houden of om erger te voorkomen.
Als nakuur begin ik ook met 40 mg per dag de eerste week, daarna een week op 30 mg en dan nog 2 weken op 20 mg.
Clomid doe ik maar 2 weken waarvan de eerste week op 100 mg en de 2e week op 50 mg.
Dr. Worf zei:Je eigen antwoord is het bewijs. Van nolvadex heb je minder nodig omdat dit krachtiger is dan clomid.
endymion zei:Wat wil je nou bewijzen dan? Nolvadex is krachtiger?
Dit is appels met peren vergelijken.
Nolvadex is meer een oestrogeenblokker en clomid is om je eigen testosteron aanmaak sneller op gang te helpen.
ik weet niet als jij de laatste tijd de doorgelezen studies van big'r hebt gelezen en aandachtig hebt gevolgd....endymion zei:Wat wil je nou bewijzen dan? Nolvadex is krachtiger?
Nolvadex is meer een oestrogeenblokker en clomid is om je eigen testosteron aanmaak sneller op gang te helpen.
endymion zei:Wat wil je nou bewijzen dan? Nolvadex is krachtiger?
endymion zei:Dit is appels met peren vergelijken.
Nolvadex is meer een oestrogeenblokker en clomid is om je eigen testosteron aanmaak sneller op gang te helpen
gurumaster zei:Bij wat zwaardere kuren gebruik ik ook altijd nolva en clomid.
Hiekie zei:Iktoch in een maand of 5 het zaakje knap weten te rebuilden, sterker nog ben nog nooit zo gespierd en breed geweest als momenteel .. en dan train ik bijna 8 jaar