XXL Nutrition

eerste kuur dianabol

@Ironmike86, het is duidelijk dat je er ERG weinig vanaf weet. Dat je niet eens weet hoeveel je moet eten, in welke verhoudingen en wat ??? En je wijst naar je stats, maar 102kg bij 194cm is heus niet veel. Een maat van mij weegt 95kg bij 196cm, en die traint niet en is droog...

Op jou leeftijd kan je makkelijk nog meer massa erbij krijgen door nog wat jaartjes door te trainen met een goed voedingsschema.

Maargoed, wie ben ik om jou op andere gedachten te brengen :)

Persoonlijk zou ik een constante dosis aanhouden van 30mg elke dag

Dr. Worf zei:
En hoeveel mg clomid nam je in vergelijking met de nolvadex?

Nolvadex pak ik zodra ik iets achter mn tepel voel op 40 mg per dag voor een week daarna blijf ik 20 mg per dag slikken in de hoop het een beetje in de hand te houden of om erger te voorkomen.

Als nakuur begin ik ook met 40 mg per dag de eerste week, daarna een week op 30 mg en dan nog 2 weken op 20 mg.

Clomid doe ik maar 2 weken waarvan de eerste week op 100 mg en de 2e week op 50 mg.

endymion zei:
Nolvadex pak ik zodra ik iets achter mn tepel voel op 40 mg per dag voor een week daarna blijf ik 20 mg per dag slikken in de hoop het een beetje in de hand te houden of om erger te voorkomen.
Als nakuur begin ik ook met 40 mg per dag de eerste week, daarna een week op 30 mg en dan nog 2 weken op 20 mg.
Clomid doe ik maar 2 weken waarvan de eerste week op 100 mg en de 2e week op 50 mg.

Je eigen antwoord is het bewijs. Van nolvadex heb je minder nodig omdat dit krachtiger is dan clomid.

Dr. Worf zei:
Je eigen antwoord is het bewijs. Van nolvadex heb je minder nodig omdat dit krachtiger is dan clomid.

Wat wil je nou bewijzen dan? Nolvadex is krachtiger?

Dit is appels met peren vergelijken.

Nolvadex is meer een oestrogeenblokker en clomid is om je eigen testosteron aanmaak sneller op gang te helpen.

endymion zei:
Nolvadex is meer een oestrogeenblokker en clomid is om je eigen testosteron aanmaak sneller op gang te helpen.
:rolleyes: ik weet niet als jij de laatste tijd de doorgelezen studies van big'r hebt gelezen en aandachtig hebt gevolgd....

daaruit kun je dus op maken dat clomid over bodig is geworden tegen over nolva, de slechte eigenschappen van clomid heeft nolva niet maar nolva zorgt er wel voor dat het lichaam meer LH aanmaakt dan met clomid!!!

endymion zei:

Appels met peren vergelijken? Clomid en Nolva zijn nagenoeg identiek, dus ik zou me eerst wat meer in de stof verdiepen als ik jou was want je weet duidelijk niet waar je over praat!

Nolvadex en Clomid hechten aan de oestrogeen receptoren,
dus simpel gezegd zorgt het ervoor dat de oestrogenen hun werk niet kunnen doen. De werking van bijde is identiek!

Het enige waarin ze verschillen is dat Nolvadex verhoogt het LH (luteinizing hormone) meer als clomid waardoor de Leydig's cellen meer gestimuleerd worden om testosteron te produceren.

Nolvadex is dus mg per mg krachtiger als clomid, maar het zijn vrijwel identieke produkten!

Duidelijk nu??

Leuk die studies en theorie.

Maar ik zou het toch nog maar eens goed doornemen want het klopt niet helemaal met de praktijk.

endymion zei:

Zowel Chlomid als Nolva blokkeren de oestrogeenreceptor waardoor de neg. feedback richting je hypothalumus onderbroken wordt en deze weer GnRH gaat produceren.

Daarbij zorgt Nolva ook nog eens voor een verhoogde gevoeligheid voor LH.

Dus wat je zegt is helaas niet waar.

Als voor jou clomid in de praktijk beter werkt wie ben ik dan om te zeggen dat dat niet zo is. Ik weerleg alleen jouw bewering dat het 'appels met peren' vergelijken is aangezien de produkten nagenoeg hetzelfde zijn!

endymion zei:

Nolvadex is meer een oestrogeenblokker en clomid is om je eigen testosteron aanmaak sneller op gang te helpen

• Topic Starter Topic Starter
wow,wat een discussie punt...het was hier niet mijn bedoeling om een soort interne oorlog te straten ofzo hoor ik wou juist even jullie mening weten,waarbij ik jullie bij deze bedank..;tips zijn noglatijd welkom...
cioa my friends

Bij wat zwaardere kuren gebruik ik ook altijd nolva en clomid.

Ik heb erg weinig verstand van AAS ... idd vind ik dat 3 jaar trainen veel te kort is om te gaan kuren.. je kunt er naturel veel meer uithalen..

Ben er zelf een dikke 9 maanden uitgeweest, train nu weer een maand of 5 aardig serieus .. tenminste als me werk me niet in de weg zit .. moet teringveel overwerken enzo .. maar heb toch in een maand of 5 het zaakje knap weten te rebuilden, sterker nog ben nog nooit zo gespierd en breed geweest als momenteel .. en dan train ik bijna 8 jaar

Hiekie zei:
Iktoch in een maand of 5 het zaakje knap weten te rebuilden, sterker nog ben nog nooit zo gespierd en breed geweest als momenteel .. en dan train ik bijna 8 jaar

Is spiergeheugen. Heb ik ook ervaren.

Terug
Naar boven