Hallo allemaal,
Ik ben 33 jaar en train nu 'n jaartje of drie, vier redelijk fanatiek waarbij ik ook op mn voeding let.
Vroeger 'n jaar of veertien geleden heb ik al eens een jaar redelijk fanatiek getraind, ben toen tot 'n lichaamsgewicht van 91 kilo gekomen, maar toen kreeg het feestleven de overhand en werd er niet meer getraind en gegeten, op m'n "dieptepunt" woog ik nog maar 82 kilo.
Ik ben 1.88 m, gewicht 97 kilo,
krachttraining 4x p/week, train altijd met korte pauzes tussen de sets van 45 sec. tot max 90 sec.
cardio rennen 5,5 km 2x tot 4x p/week
lichaamsvet geen idee maar als ik verglijk met foto's hier denk(hoop) ik zo'n 16/18 %
M'n voeding zal ongeveer zitten op 3200 Calorie. p/dag
ew 188gr. - kh 412gr. - v 78gr.
(dit zijn wel de betere dagen, dus geen fritepan)
Ik wil nu (maandag) gaan starten met
week 1 tot 10 2ml nandrolone decanoate 200mg p/week norma hellas
week 1 tot 5 1ml sustanon 250mg p/week organon pakistan
week 6 tot 10 1ml cidoteston 250mg p/week Chemical Idustries Development ? pakistan.
3 weken nakuur
Ik zal proberen foto's van de hierboven omschreven producten te plaatsen ivm. fake of niet alhoewel 't er allemaal goed uit ziet, maarja.
Ben op het gebied van as nieuw, wel bekend met de eventuele bijwerkingen
Opmerkingen of advies zijn welkom.
Alvast bedankt !!!
Ik ben 33 jaar en train nu 'n jaartje of drie, vier redelijk fanatiek waarbij ik ook op mn voeding let.
Vroeger 'n jaar of veertien geleden heb ik al eens een jaar redelijk fanatiek getraind, ben toen tot 'n lichaamsgewicht van 91 kilo gekomen, maar toen kreeg het feestleven de overhand en werd er niet meer getraind en gegeten, op m'n "dieptepunt" woog ik nog maar 82 kilo.
Ik ben 1.88 m, gewicht 97 kilo,
krachttraining 4x p/week, train altijd met korte pauzes tussen de sets van 45 sec. tot max 90 sec.
cardio rennen 5,5 km 2x tot 4x p/week
lichaamsvet geen idee maar als ik verglijk met foto's hier denk(hoop) ik zo'n 16/18 %
M'n voeding zal ongeveer zitten op 3200 Calorie. p/dag
ew 188gr. - kh 412gr. - v 78gr.
(dit zijn wel de betere dagen, dus geen fritepan)
Ik wil nu (maandag) gaan starten met
week 1 tot 10 2ml nandrolone decanoate 200mg p/week norma hellas
week 1 tot 5 1ml sustanon 250mg p/week organon pakistan
week 6 tot 10 1ml cidoteston 250mg p/week Chemical Idustries Development ? pakistan.
3 weken nakuur
Ik zal proberen foto's van de hierboven omschreven producten te plaatsen ivm. fake of niet alhoewel 't er allemaal goed uit ziet, maarja.
Ben op het gebied van as nieuw, wel bekend met de eventuele bijwerkingen
Opmerkingen of advies zijn welkom.
Alvast bedankt !!!