AndroidHealthClinic

Eerste kuur even nachecken

AlphaTaurus

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m81
Heb besloten om nog even flink door te bulken, en dat ook met een nodig hulpmiddeltje. :rolleyes:
Hier is wat ik van plan ben:
wk 1-5: Test E 250 mg
wk 5-10: Test E 500 mg
wk 13-16: nolva 20 mg/ dag

Geen hcg?
En waarom niet meteen 500 p week elke week.

Prima.
Test kan je ook gelijk beginnen op 500mg of 250mg 2xpw.
En neem hcg.

Dat 250 - 500 is echt waardeloos. Dan is 500 - 250 nog 'normaler' :p gewoon beginnen op 500, ga je geen spijt van krijgen

Dat 250 - 500 is echt waardeloos. Dan is 500 - 250 nog 'normaler' :p gewoon beginnen op 500, ga je geen spijt van krijgen

Wat ik mij afvraag.. (weet jij misschien wel)

Stel dat je een gram zet oid, begin je dan alsnog na 2 weken stoppen met prikken met nolva, of wacht je in dat geval 3 weken ?

Zou je niet eerst nog 2 jaartjes wachten? je goed inlezen, zorgen dat je je voeding op orde hebt...

Wat ik mij afvraag.. (weet jij misschien wel)

Stel dat je een gram zet oid, begin je dan alsnog na 2 weken stoppen met prikken met nolva, of wacht je in dat geval 3 weken ?

Na 1g test heb ik 2 weken later een nakuur gedaan maar dit zou je zeker later kunnen doen. Ik merkte dat de test pas veel later uit m'n systeem was

Hcg vanaf week 1 tot EN MET de eerste week van de nakuur
Zeker aangeraden, ik kuur nooit meer zonder

500mg vanaf week 1 bro. Ook met HCG meteen beginnen

Of je gaat gewoon eten vanaf week 1 en dat hou je vol tot week 104.

Iedere maandag en donderdag zet ik 500iu. De meeste vullen 10 spuitjes per keer en leggen deze in de vriezer maar ik heb mini vials van 2000iu en zet deze gewoon in de koelkast. Dat 5000iu in bac water niet mee gaat in de koelkast vind ik ook overdreven. Vaak genoeg gedaan en gevoelsmatig doet het gewoon z'n werk

• Topic Starter Topic Starter
Iedere maandag en donderdag zet ik 500iu. De meeste vullen 10 spuitjes per keer en leggen deze in de vriezer maar ik heb mini vials van 2000iu en zet deze gewoon in de koelkast. Dat 5000iu in bac water niet mee gaat in de koelkast vind ik ook overdreven. Vaak genoeg gedaan en gevoelsmatig doet het gewoon z'n werk

1000 iu per week gaat een aardige duit kosten... Maar wat moet moet

??? Nog geen briefje per week

• Topic Starter Topic Starter
Ik betaal veel te veel

Laatst bewerkt:
Dan betaal je dus echt teveel..

pak er wat tren bij heerlijke shit!!

Terug
Naar boven