XXL Nutrition

Eerste kuur hulp gevraagd...

MarcoDL

Novice
Waardering
30
Lengte
1m68
Massa
80kg
Vetpercentage
13%
Goedemorgen,

Ik heb na goed nadenken besloten om een kuur te beginnen, omdat ik niet goed weet of ik het gewoon bij 1 keer wil houden of vaker wil kuren, wil ik het eigenlijk meteen goed aanpakken en beginnen met een Trenbolone - testosteron kuur met uiteraard een goede nakuur (bijvoorbeeld nolvadex)

Als ik dan al een tren kuur zou pakken, denk ik dat ik sowieso voor de Tren-A ga, omdat deze na een paar dagen uit het lichaam is ''verdwenen'' mocht ik het toch niet helemaal geestelijk trekken... (nadeel is dan dat ik wat vaker moet spuiten, maar hier heb ik niet echt problemen mee)

Wat gegevens: 28jaar, op het moment 12% vp, 80kg en 168cm. Bench zit ik nu op 6x120kg en squat op ongeveer 8x130kg. Vorig jaar eerst droog getraind naar 9% en 74kg, nu na de winter zit ik dus zoals boven geschreven op 12% met 80kg.

Het kuurschema wat ik had bedacht:

Week 1 tm 10 550mg Tren-a en 250mg test-a (om de dag 140mg tren en 60mg test-a spuiten)
en dan vanaf week 10 tm week 14-15 ongeveer 20mg nolvadex per dag

Ik weet door het forum door te spitten dat het normaal gesproken wordt afgeraden om met tren te beginnen als eerst kuur, maar ik wil (omdat het misschien maar bij 1 keer blijft) echt een goede kuur doen.

Ook zal ik hier een kuurlog van bijhouden op het forum!!

Feedback is zeer welkom!!!

Alvast bedankt!!

Groetjes Marco

Laatst bewerkt:
Het blijft nooit bij één kuur.

Om je kuurwinst van deze ene kuur te behouden zal je wrs nog moeten kuren. Das toch wat ik gezien heb bij veel mensen. Ookal was hun training en voeding in orde.

Als eerste kuur zal tren je idd ook afgeraden en met reden.

Tren A eerste kuur.
Denk dat 95% hier het afraad, zeker op die dosis, maar mocht he het toch doen, ga AUB loggen.

Goede beginstats en leeftijd voor een eerste kuur, maar zou toch zeggen neem gewoon 500mg test.

Test A bestaat trouwens niet, dan zou je test P (Propionate) moeten nemen

• Topic Starter Topic Starter
Tren A eerste kuur.
Denk dat 95% hier het afraad, zeker op die dosis, maar mocht he het toch doen, ga AUB loggen.

Goede beginstats en leeftijd voor een eerste kuur, maar zou toch zeggen neem gewoon 500mg test.

Thnx! Maar de reden dat het echt afgeraden wordt... is dat puur vanuit geestelijk perspectief of omdat het je lichaam compleet overhoop gooit? En ik ga het zeker loggen op het forum!

Gr Marco

Tren A eerste kuur.

Test acetate bestaat wel....

Thnx! Maar de reden dat het echt afgeraden wordt... is dat puur vanuit geestelijk perspectief of omdat het je lichaam compleet overhoop gooit? En ik ga het zeker loggen op het forum!

Gr Marco

ikzelf heb er geen ervaring mee. Maar volgens wat ik gelezen heb als je van de eerste keer meerdere middelen neemt en er ontstaan problemen je moeilijk kan inschatten door welke het komt.

En mss dat er bij tren ook een psychologisch kantje aan zit. Maar daar gaan de ervaringsdeskundigen meer over kunnen zeggen. :)

Gr Marco

Gedurfd dat je direct aan de tren gaat! Ik zou het zelf gewoon bij test only houden. 500 mg per week is meer dan voldoende als eerste kuur. Als je je voeding, trainen en rust op orde hebt, dan kan je hier nog behoorlijk wat uithalen. Daarbij moet je ook nadenken over een eventuele volgende keer (wat vaak het geval is). De volgende keer dat je gaat kuren zal je waarschijnlijk wat meer moeten gaan gebruiken dan de vorige kuur om massa te kunnen behouden en aankomen. Je wilt in je eerste kuur dus niet al gelijk een flink plateau bereiken, waar je de tweede kuur moeizaam overheen komt. Tren is een van de zwaarste middelen. Je kan beter opbouwen, zowel met middelen als het aantal mg.

Succes!

"ik wil het meteen goed aanpakken" *grijpt naar tren*
Sorry, maar tren is de meest fuckedup shit die je kan nemen met ook flinke sides naast het geestelijke (waar ik dan weer geen last van had).
Sorry, maar als je het goed zou aanpakken, dan zou je iets verantwoordelijks doen.
Wat jij bedoeld is: "ik wil het meteen hard aanpakken"
Goed en sterk zijn 2 totaal verschillende dingen.
Bijna elke noob heeft het alleen nog maar over tren tegenwoordig.
Bijna elke noob die zich niet inleest begint ook met tren in eerste kuur want: MATTIE! TREN IS FUCKING GOED SPUL JONGUH!!

Je moet het lekker zelf weten, het is niet alsof je dood zal gaan, maar er zitten wel meer nadelen aan tren dan alleen mentaal.

Ohja, nakuur pas 2 weken na je kuur inzetten... Goed aanpakken...

"ik wil het meteen goed aanpakken" *grijpt naar tren*
Sorry, maar tren is de meest fuckedup shit die je kan nemen met ook flinke sides naast het geestelijke (waar ik dan weer geen last van had).
Sorry, maar als je het goed zou aanpakken, dan zou je iets verantwoordelijks doen.
Wat jij bedoeld is: "ik wil het meteen hard aanpakken"
Goed en sterk zijn 2 totaal verschillende dingen.
Bijna elke noob heeft het alleen nog maar over tren tegenwoordig.
Bijna elke noob die zich niet inleest begint ook met tren in eerste kuur want: MATTIE! TREN IS FUCKING GOED SPUL JONGUH!!

Je moet het lekker zelf weten, het is niet alsof je dood zal gaan, maar er zitten wel meer nadelen aan tren dan alleen mentaal.

Ohja, nakuur pas 2 weken na je kuur inzetten... Goed aanpakken...

En voor de eerste maal zal je wel zeer goede resultaten kunnen boeken op test only.

Hoezo nakuur pas na 2 weken inzetten? Hij wil alleen maar korte esthers gaan gebruiken.

@MarcoDL Wees eerlijk, je begint in je post dat het "je enige kuurtje gaat worden" waarna je dit al weer een beertje ontkracht met "(omdat het misschien maar bij 1 keer blijft)." Geloof me, het blijft er niet bij één, dus neem de raad van de wijze jongens hier een beetje aan en begin wat milder ;-)
Succes met je kuur anyway!

Thnx voor de feedback! Ga het inderdaad bij test only houden de eerste keer... bedoelde inderdaad niet goed maar hard aanpakken inderdaad ;). Dan wordt het 500mg test per week voor 10 weken en dan nog nolvadex 4 weken! Ga sowieso een log bijhouden op de site!

Nogmaals bedankt!

Gr Marco

Omdat je niet weet hoe je reageerd op AAS, lichamelijk en geestelijk, dus om meteen een van de sterkste gebruiken op redelijk hoge dosis is niet echt slim.

Omdat je niet weet hoe je reageerd op AAS, lichamelijk en geestelijk, dus om meteen een van de sterkste gebruiken op redelijk hoge dosis is niet echt slim.

Nee jullie hebben gelijk! Ik hou het inderdaad de eerste keer bij Test only... ben al redelijk opvliegerig van mezelf en kan beter eerst kijken hoe ik op een """lichtere""" kuur functioneer.

Bedankt nogmaals!

Ik zit nu ook in me eerste kuurtje ook tren en test, tren 300mg per week en test 250. Gaat tot nu toe nog lekker... begin het al beetje te voelen werd vanacht redelijk nat wakker. Ik zeg doen :)

Ik zit nu ook in me eerste kuurtje ook tren en test, tren 300mg per week en test 250. Gaat tot nu toe nog lekker... begin het al beetje te voelen werd vanacht redelijk nat wakker. Ik zeg doen :)
Hij heeft er wel de stats voor.

Maar dan nog als 1e kuur neen niet doen.

Hoezo nakuur pas na 2 weken inzetten? Hij wil alleen maar korte esthers gaan gebruiken.

@MarcoDL Wees eerlijk, je begint in je post dat het "je enige kuurtje gaat worden" waarna je dit al weer een beertje ontkracht met "(omdat het misschien maar bij 1 keer blijft)." Geloof me, het blijft er niet bij één, dus neem de raad van de wijze jongens hier een beetje aan en begin wat milder ;-)
Succes met je kuur anyway!
Dacht test E te lezen met tren A.
My bad, maar eigenlijk denk ik dat ie test-e bedoeld :p

Terug
Naar boven