XXL Nutrition

Eerste kuur, info Ai aub

altijd ai nemen eerste kuur of niet. Het is niet omdat je geen gyno krijgt dat je e waardes niet te hoog zijn en deze gaan zowiso te hoog zijn bij deze kuur
hou ze altijd binnen de range

altijd ai nemen eerste kuur of niet. Het is niet omdat je geen gyno krijgt dat je e waardes niet te hoog zijn en deze gaan zowiso te hoog zijn bij deze kuur
hou ze altijd binnen de range
En wie zegt dat fysiologische oestrogeen waardes bij een hoog niveau van androgenen wenselijk is? Vind je het niet opmerkelijk dat mensen geen gyno krijgen bij een veelvoud van de max. ref waarde aan oestradiol, en dat de A:E ratio wellicht ook van invloed is op andere weefsels?

• Topic Starter Topic Starter
UP !

De kuur is uiteindelijk geworden :

WK 1-11 500mg Test E
WK 5-11 Proviron 50 mg ED

WK 1-11 250 iu EOD Pregnyl (Hcg)

WK 13-17 Nolvadex @ 20 mg ED

Ik wacht nu op m'n Proviron & Hcg en dan kan ik eindelijk starten !!

Let the gains be with you...ga je loggen?

Proviron van week 1 laten meelopen.
Proviron heeft meedere voordelen dan alleen gyno en vocht preventie ;)

Succes!

Ik veel hoor verschilende verhalen over provi somige zweeren der bij
andere willen er nix van weten
Wat is nu echt de meer waarden en wegen die op tegen de na delen??

Ben nu net begonen met een cycle test tren mast is provi dan een meer waarde of juist over kill?

Laatst bewerkt:
Heb je al je bloed laten checken voor je begint ?

Bepaal aan de hand van je bloedwerk wat je gaat gebruiken of niet tijdens je kuur.

Skip de sust en hou het op testE only, evt. een KS met winny.

Proviron van week 1 laten meelopen.
Proviron heeft meedere voordelen dan alleen gyno en vocht preventie ;)

Succes!

Weet ik, probleem is gwn t'geld.. wk 1-13 25 mg ED Provi zal beter zijn dan denk ik ..

Maandag begin ik eraan !

Om het topic af te sluiten -> mijn vraag was welke AI, heb dus gekozen voor Proviron

Ik veel hoor verschilende verhalen over provi somige zweeren der bij
andere willen er nix van weten
Wat is nu echt de meer waarden en wegen die op tegen de na delen??

Ben nu net begonen met een cycle test tren mast is provi dan een meer waarde of juist over kill?

Proviron heeft een vrij hoge affiniteit met SHGB, met als resultaat dat er meer vrij testosteron beschikbaar is. Je maximaliseert daarmee de efficiëntie.

Tevens zit het liever op het aromatiserende enzyme dan testosteorn, dus wederom meer vrij testosteron. Om deze reden word Proviron ook ingezet om problemen met oestrogenen te verminderen, er word tevens gesuggereerd dat het iets met de oestrogeen receptor doet, deze zou het downgraden.

Proviron word pre contest gebruikt om een droger esthetiek te presenteren, door zijn oestrogeen beperkende functie.

Ook word Proviron gebruikt om de libido te verbeteren bij mensen die hier problemen mee hebben of bij AAS cyclers.

Ik had wel een log willen bijhouden, maar ik heb niet genoeg posts :S

Ben er maandag aan begonnen voor 12 a 16 weken aan 375 mg Test E EW
Provi erbij 25 mg ED
Morgen eerste keer Hcg 250 iu, 2 x per week (maandag-donderdag)
Voel me prima, enkel de injectiespot is stijf en pijnlijk..

Training is dag 1 Push dag 2 Pull dag 3 Leg & Core

Proviron heeft een vrij hoge affiniteit met SHGB, met als resultaat dat er meer vrij testosteron beschikbaar is. Je maximaliseert daarmee de efficiëntie.

Tevens zit het liever op het aromatiserende enzyme dan testosteorn, dus wederom meer vrij testosteron. Om deze reden word Proviron ook ingezet om problemen met oestrogenen te verminderen, er word tevens gesuggereerd dat het iets met de oestrogeen receptor doet, deze zou het downgraden.

Proviron word pre contest gebruikt om een droger esthetiek te presenteren, door zijn oestrogeen beperkende functie.

Ook word Proviron gebruikt om de libido te verbeteren bij mensen die hier problemen mee hebben of bij AAS cyclers.

provi is een shbg binder, en een leuk middel voor ouwe ventjes die hun rakker niet omhoog krijgen.. meer niet.
voor pre-contest zijn er betere middelen om droog te worden.

Vandaag training moeten staken, ging van geen kanten.. Glutes te pijnlijk, kan amper zitten, staan & gaan..Hopelijk snel beterschap, volgende keer ga ik toch in het dijbeen injecteren, lijkt me veel praktischer ..

Up!

2de injectie gezet, in de dijspier.. Wederom steenharde spier, kan amper stappen.. Zeer matige start op deze manier :-(

Iemand tips?

Gaat wel over na een aantal keer.
Je kan ook proberen in de glute te zetten ;)

In je glute blijven zetten bro, wissel ze af. Eerste kuur duurde bij mij 5 weken voor ik normaal op mn benen kon staan na een inject. Ook niet slim om inject te zetten de dag voor je benendag he, doen hem dan erna.

In je glute blijven zetten bro, wissel ze af. Eerste kuur duurde bij mij 5 weken voor ik normaal op mn benen kon staan na een inject. Ook niet slim om inject te zetten de dag voor je benendag he, doen hem dan erna.
iets anders trainen ging ook niet, als ik niet degelijk kan zitten of staan kan ik niet deftig trainen, ongeacht de spiergroep

de laatste inject bevalt Me wel beter, heb er een verkoelende zalf opgedaan en regelmatig een warmte kussen opgelegd.. T gaat dus pakken beter maar....

deze nacht de ziel uit m'n lijf gezweet, ni normaal.. Alles was doornat echt ni gewoon! Op een schaal van 1 tot 10 was dit zeker een tien
.
Heb alleen de bijwerkingen en randverschijnselen dus, hoop echt dat het snel betert want op deze manier heeft het allemaal niet veel zin.
:-(

Terug
Naar boven