animal1984
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wie zegt dat fysiologische oestrogeen waardes bij een hoog niveau van androgenen wenselijk is? Vind je het niet opmerkelijk dat mensen geen gyno krijgen bij een veelvoud van de max. ref waarde aan oestradiol, en dat de A:E ratio wellicht ook van invloed is op andere weefsels?altijd ai nemen eerste kuur of niet. Het is niet omdat je geen gyno krijgt dat je e waardes niet te hoog zijn en deze gaan zowiso te hoog zijn bij deze kuur
hou ze altijd binnen de range
Proviron van week 1 laten meelopen.
Proviron heeft meedere voordelen dan alleen gyno en vocht preventie
Succes!
Ik veel hoor verschilende verhalen over provi somige zweeren der bij
andere willen er nix van weten
Wat is nu echt de meer waarden en wegen die op tegen de na delen??
Ben nu net begonen met een cycle test tren mast is provi dan een meer waarde of juist over kill?
Proviron heeft een vrij hoge affiniteit met SHGB, met als resultaat dat er meer vrij testosteron beschikbaar is. Je maximaliseert daarmee de efficiëntie.
Tevens zit het liever op het aromatiserende enzyme dan testosteorn, dus wederom meer vrij testosteron. Om deze reden word Proviron ook ingezet om problemen met oestrogenen te verminderen, er word tevens gesuggereerd dat het iets met de oestrogeen receptor doet, deze zou het downgraden.
Proviron word pre contest gebruikt om een droger esthetiek te presenteren, door zijn oestrogeen beperkende functie.
Ook word Proviron gebruikt om de libido te verbeteren bij mensen die hier problemen mee hebben of bij AAS cyclers.
iets anders trainen ging ook niet, als ik niet degelijk kan zitten of staan kan ik niet deftig trainen, ongeacht de spiergroepIn je glute blijven zetten bro, wissel ze af. Eerste kuur duurde bij mij 5 weken voor ik normaal op mn benen kon staan na een inject. Ook niet slim om inject te zetten de dag voor je benendag he, doen hem dan erna.