- Waardering
- 1.374
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
25mm niet een beetje tekort voor bijvoorbeeld glutes?
ik zou eerder 0.8x40 nemen(groen)
De kleur naalden die ik gebruik zijn blauw met de maat 0.6x25.

gebruik jij deze naald voor dezelfde plek waar ik het zou doen ?
en als ik deze er in steek,, mag deze er dan volledig in ?
kzal het eerst proberen met B12
voor 20 dagen
en hopelijk doe ik beetje prik--ervaring op![]()

Ik gebruik deze naalden idd voor dezelfde plek als jij in het begin aangaf met dat linkje.
Deze druk ik er dan helemaal in.
Werkt perfect en volgens mij zijn er meerdere die dezelfde maat gebruiken ervoor![]()

In principe móet samenspannen van de huid niet, doel is gewoon de kop van de naald in de spiermassa krijgen, en de vloeistof in de spier. Niet te moeilijk denken, er kan nauwelijks iets fout gaan. Enige wat wel belangrijk is is aspireren
okéalvast bedankt voor het antwoorden
heb alvast mn B12 en spuitjes besteld
dus kan bijna beginnen met experimenteren met het prikken
en hopelijk doe ik niets fout
trouwens iedereen die me beetje bij beetje helpte is deze topic
bedankt![]()
Graag gedaan, alleen ben het niet eens met je lijstje dat je de naald ook moet vasthouden!
Als je de naald vast houd besmet je de naald en krijg je de kans dat je micro organisme mee injecteerd en dat verhoogd de kans op een infectie.
De naald kan dan niet meer als steriel worden beschouwd!
Je stopt het naald in de dop op de spuit en trekt vervolgens de eraf zonder de naald aan te raken met je handen of elk ander voorwerp.
De naald raakt alleen het rubber waar je doorheen moet prikken welke je met een alcoholdoekje van te voren desinfecteerd en de huid die je ook van te voren desinfecteerd.
Vergeet ook niet om je handen te wassen van te voren.
Ik tik overigens ook de lucht van te voren eruit zoals viren aangeeft, nou niet meteen angstig worden als je per ongeluk wat lucht mee injecteerd.
Het gaat in de spier dus een klein luchtbelletje merk je niet.
Als je trouwens erg nerveus bent voor het steken is het misschien fijn om in plaats van een stekende beweging te maken de naald op de been te zetten waar je wilt injecteren en dan vervolgens heen en weer bewegen.
Je huid raakt beetje bij beetje doorboort waarna hij er doorheen gaat, het penetreren is minder gevoelig en als hij er eenmaal in zit voel je eigenlijk meer de naald die langs de huid schuurt.
Als je rustig prikt dan kun je ook meteen wat bijsturen mocht je een zenuw tegenkomen.

Idd ook afwisselen van injectiespot, dat is ivm littekenweefsel vorming.
Als je dat hebt prik je er moeilijker doorheen.
Wel bij de benen meer aan de buitenkant van je been doen, in het midden en aan de binnenkant van je benen lopen meer zenuwen.
Belangrijk is rustig te blijven, neem er de tijd voor.
Laat je weten hoe het is gegaan?