Cossieboy
Cool Novice
- Waardering
- 0
Hallo, ik ben van plan om in Februari na de carnaval te beginnen aan een eerste kuurtje.
Eerst effe wat achtergrond info.
Ik ben nu 27jaar en train nu zo'n 4 jaar waarvan 2.5 echt fanatiek.
Daarmee bedoel ik dus ook de voeding in orde.
Ben 1.83 lang, woog 71kg toen ik begon met trainen bij een BF 18% ong.
Sta nu op 84kg bij 12%, lijkt niet zo veel maar voor mijn lichaamstype en aanleg zeker niet slecht.
Ik ben ook al zo'n jaar of 2 fanatiek bezig met inwinnen van info over AAS zowel van internet als van ex- en huidige wedstrijdbb.
Afgelopen half jaar ben ik heel serieus gaan onderzoeken wat voor mij nu een geschikte stof zou zijn.
Heb besloten dat t een kuurtje moet worden dat niet al te zwaar is en waarmee ik massa van goede kwaliteit kan aanzetten.
Ik ga dus voor Boldenone en wel de 50mg/ml versie die in een 50ml. trekfles zit.
Ben van plan 7 weken te kuren(waarom? 6 weken vond ik te kort en er zit 50ml in de fles en da's dus 7 weken).
Alleen twijfel ik nog of een kickstart nodig is met dit kuurtje en zoja waarmee?
Zat zelf te denken aan evt test. prop.
Graag advies over wel/geen kickstart en zoja waarmee t beste, wil t wel een beetje mild houden.
Kuur komt er dus zo uit te zien:
Week 1tm3 - Kickstart
Week 1tm7 - 350mg Boldenone(elke dag 50mg)
Nakuur gaat bestaan uit Clomid.
Zo tis een heel verhaal, ben benieuwd naar jullie opmerkingen/advies.
Alvast bedankt!!!
Eerst effe wat achtergrond info.
Ik ben nu 27jaar en train nu zo'n 4 jaar waarvan 2.5 echt fanatiek.
Daarmee bedoel ik dus ook de voeding in orde.
Ben 1.83 lang, woog 71kg toen ik begon met trainen bij een BF 18% ong.
Sta nu op 84kg bij 12%, lijkt niet zo veel maar voor mijn lichaamstype en aanleg zeker niet slecht.
Ik ben ook al zo'n jaar of 2 fanatiek bezig met inwinnen van info over AAS zowel van internet als van ex- en huidige wedstrijdbb.
Afgelopen half jaar ben ik heel serieus gaan onderzoeken wat voor mij nu een geschikte stof zou zijn.
Heb besloten dat t een kuurtje moet worden dat niet al te zwaar is en waarmee ik massa van goede kwaliteit kan aanzetten.
Ik ga dus voor Boldenone en wel de 50mg/ml versie die in een 50ml. trekfles zit.
Ben van plan 7 weken te kuren(waarom? 6 weken vond ik te kort en er zit 50ml in de fles en da's dus 7 weken).
Alleen twijfel ik nog of een kickstart nodig is met dit kuurtje en zoja waarmee?
Zat zelf te denken aan evt test. prop.
Graag advies over wel/geen kickstart en zoja waarmee t beste, wil t wel een beetje mild houden.
Kuur komt er dus zo uit te zien:
Week 1tm3 - Kickstart

Week 1tm7 - 350mg Boldenone(elke dag 50mg)
Nakuur gaat bestaan uit Clomid.
Zo tis een heel verhaal, ben benieuwd naar jullie opmerkingen/advies.
Alvast bedankt!!!

dat zijn heel wat prikken of heel wat ML's,En als ik je advies mag geven zou ik dit doen: