Fitness Seller

Eerste kuur met Boldenone

Cossieboy

Cool Novice
Waardering
0
Hallo, ik ben van plan om in Februari na de carnaval te beginnen aan een eerste kuurtje.

Eerst effe wat achtergrond info.
Ik ben nu 27jaar en train nu zo'n 4 jaar waarvan 2.5 echt fanatiek.
Daarmee bedoel ik dus ook de voeding in orde.
Ben 1.83 lang, woog 71kg toen ik begon met trainen bij een BF 18% ong.

Sta nu op 84kg bij 12%, lijkt niet zo veel maar voor mijn lichaamstype en aanleg zeker niet slecht.

Ik ben ook al zo'n jaar of 2 fanatiek bezig met inwinnen van info over AAS zowel van internet als van ex- en huidige wedstrijdbb.
Afgelopen half jaar ben ik heel serieus gaan onderzoeken wat voor mij nu een geschikte stof zou zijn.
Heb besloten dat t een kuurtje moet worden dat niet al te zwaar is en waarmee ik massa van goede kwaliteit kan aanzetten.

Ik ga dus voor Boldenone en wel de 50mg/ml versie die in een 50ml. trekfles zit.
Ben van plan 7 weken te kuren(waarom? 6 weken vond ik te kort en er zit 50ml in de fles en da's dus 7 weken).
Alleen twijfel ik nog of een kickstart nodig is met dit kuurtje en zoja waarmee?
Zat zelf te denken aan evt test. prop.

Graag advies over wel/geen kickstart en zoja waarmee t beste, wil t wel een beetje mild houden.

Kuur komt er dus zo uit te zien:

Week 1tm3 - Kickstart???
Week 1tm7 - 350mg Boldenone(elke dag 50mg)

Nakuur gaat bestaan uit Clomid.

Zo tis een heel verhaal, ben benieuwd naar jullie opmerkingen/advies.
Alvast bedankt!!!

zou beginnen met dianbol 25 mg per dag voor een week of 4 omdat de boldenonepas laat inslaat .
maar ga je alleen boldenone zetten zou je dit niet in combinatie gaan doen met een test ik zelf ga ook met zon kuur beginnen maar trek hem door naar 10 weken ivm. de late werking en welke nakuur ga jij pakken . succes .

Net wat the ossie zegt. EQ op 10 weken met test, of EQ en Winstrol.

Bro 50mg/ml EQ moet je op 400mg zetten:D dat zijn heel wat prikken of heel wat ML's,En als ik je advies mag geven zou ik dit doen:

week 1 t/m 6 25mg D-boll/day
week 1 t/m 10 400mg EQ

of:

week 1 t/m 4 25mg D-boll/day
week 1 t/m 10 400mg EQ
week 1 t/m 10 250mg testo Enanthaat

elke dag 50 mg/ml spijt met je bille, kerel

wk 1 t/m 10 -400 mg bold
wk 1 t/m 10 -250 mg test enanthaat
wk 1 t/m 4 - 30 mg d boll
en nakuren met nolva, clomid kan je meer bijwerkingen geven, of een combo hiervan hier ga ik zelf mee beginnen half januari. voor me 2 de kuur.
ik hoop weer fijne resultaten te pakken en te houden
suc6 kerel

• Topic Starter Topic Starter
balle zei:
elke dag 50 mg/ml spijt met je bille, kerel

wk 1 t/m 10 -400 mg bold
wk 1 t/m 10 -250 mg test enanthaat
wk 1 t/m 4 - 30 mg d boll
en nakuren met nolva, clomid kan je meer bijwerkingen geven, of een combo hiervan hier ga ik zelf mee beginnen half januari. voor me 2 de kuur.
ik hoop weer fijne resultaten te pakken en te houden
suc6 kerel

Tsja gelukkig zijn er nog meer plaatsen als alleen de glutes!
Ik weet dat t veel prikken is maar dat maakt me geen zak uit, liever vaak prikken en een goed eindresultaat dan gaan prullen met undergroundzooi van 200mg/ml die meestal een onbevredigend eindresultaat geeft.

Oja, voor de kickstart wil ik liever geen orals gebruiken.
Liefst alleen injects.

Wat zou dan t beste zijn om in de eerste 3-4 weken te zetten?
Dat is eigenlijk m'n grootste vraag, dat van die 350mg EQ/week dat staat voor mij vast.
T gaat me eigenlijk meer om t opstarten.

Iemand advies?

Greetz,

Cossieboy zei:
Tsja gelukkig zijn er nog meer plaatsen als alleen de glutes!
Ik weet dat t veel prikken is maar dat maakt me geen zak uit, liever vaak prikken en een goed eindresultaat dan gaan prullen met undergroundzooi van 200mg/ml die meestal een onbevredigend eindresultaat geeft.

Greetz,

Ervaring met zooi??

dan zou ik test prop nemen om op te starten bro

ik ben van mening dat als je gaat kuren, je het beter in 1 keer goed kan doen in plaats van er tijdens je kuur achter te komen dat dit eigenlijk niet is wat je in gedachten had, en dus gelijk je volgende kuur gaat plannen

daarom wil ik net als alle anderre jongens hier zeggen....
zet er test bij, als je toch van plan bent om alle dagen te gaan prikken zou ik lekker de test prop de gehele kuur ernaast zetten, en of je nou 1 of 2 ml per dag zet, dat maakt geen flaus aus bro

ikzelf heb ook mijn 1e kuurtj met prop gedaan, beviel me heel goed op het prikken na...

eq stand alone is waanzin in mijn ogen, en zal zich niet van zijn beste kant laten zien zonder test....

• Topic Starter Topic Starter
BigMaus zei:

Ikzelf gelukkig niet BigMaus, heb zelf zoals gezegd nog niet eerder gekuurt.

Weet alleen van ervaringen van anderen dat de meeste 200mg/ml varianten vaak niet werken zoals t behoort te doen.
De meesten kiezen ook voor 200mg/ml omdat ze dan minder vaak/veel hoeven te zetten.

Terug
Naar boven