MuscleMeat

Eerste kuur & nakuur - kritiek gevraagd

Anoniem_1989_

Novice
uitgeschakeld
Waardering
0
Heb een tijdje zitten rondneuzen en dit was voorlopig mijn idee:

Kuur
Testosteron Enanthaat : 500mg/week gedurende 10 weken (moest suspensie beter zijn zie ik het best zitten, heb niet zo'n probleem met injecteren)
HCG : laatste 3 weken, 500IU per week
lichte dosis proviron?

Nakuur
Nolvadex : 40mg de eerste week, 20mg / week gedurende volgende 2 weken
Creatine : 10gr/dag
evt. Glutamine : 20gr / dag

Hoe het nu zit met anti-e tijdens of na de kuur weet ik niet goed, bepaalde posts hebben mij wat verward in verband hiermee.

alle kritiek / opmerkingen / tips zijn van harte welkom!

Laatst bewerkt:
Waarom HCG de laatste weken? Om je ballen op te krikken?

Eet gewoon clean en de vochtretentie zal wel meevallen. Dus proviron hoef je echt niet te nemen. Vervuil je lichaam zo min mogelijk ;)

Waarom nolva afbouwen? Neem gewoon 4 weken 30-40mg p/d.
Creatine en glutamine tijdens nakuur is prima. Eventueel wat tribulus om je eigen test weer snel op peil te krijgen. Neem ook veel vetten in je voeding. Helpen ook je test weer wat opkrikken.

anti E alleen nemen als je gyno krijgt tijdens een kuur. Ter preventie anti-e nemen, kan je gains in de weg staan.

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

[/COLOR]Oh en als iemand een ruwe schatting heeft van wat zo'n kuur kost mag ie die altijd geven :). Dat is iets waar hier weinig over gerept wordt imo.

Dat mag hier ook niet....

1-10 test e 500mg
12-16 20mg nolvadex

Hou de suspensie maar voor veel later, en 2*per dag injecteren is geen pretje.

Zou wel een frontload of een kickstart pakken.

• Topic Starter Topic Starter
Waarom HCG de laatste weken? Om je ballen op te krikken?
Dat men balle zoude krimpe kan me weinig schele, me vriendin moet het maar goed vinden.
Zou een groot verschil maken in behoud van massa na de kuur zoals terug te vinden is in het profile van Big Cat (http://www.bodybuilding.com/fun/cathcg.htm) en zoals Big T schreef in een sticky (http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/beste-manieren-om-nieuwe-spieren-behouden-na-kuur-21361/)

Eet gewoon clean en de vochtretentie zal wel meevallen. Dus proviron hoef je echt niet te nemen. Vervuil je lichaam zo min mogelijk ;)
Aight got it :).

Waarom nolva afbouwen? Neem gewoon 4 weken 30-40mg p/d.
Had dat ergens gevonden, vraag me niet meer waar :s. Zal ik doen.

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

je hebt gelijk, sorry was het vergeten.

Ga voor mijn eerste kuur geen kickstart proberen, zo basic mogelijk houden en zien wat het geeft.

@Knikker: jup nog geen 21 maar ben ook nog niet van plan er onmiddellijk mee te beginnen. Voel dat ik nog lang niet op mn max zit ;).

20 jaar jammer kerel

succes bro, ziet er netjes uit

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven