Fitness Seller

Eerste kuur ( sust. Anavar)

Bezoekers in dit topic

20mg anavar doet niks. Doe dan 4 weken op hogere dosis.
 
Anavar voor 4 weken op bijv 50mg gaat het m ook niet doen ben ik bang. TS kan beter 70mg ED voor 6 weken doen, zo heftig is dat spul niet.
Daarnaast zal vermoedelijk het eind resultaat met of zonder anavar niet veel anders zijn.
 
vrouwen middel dat anavar gedoe. waarom geen kleine dosis winstrol? eiwitten wat verhogen, carbs wat verlagen n je hebt in no time een afgetraint lichaam
 
vrouwen middel dat anavar gedoe. waarom geen kleine dosis winstrol? eiwitten wat verhogen, carbs wat verlagen n je hebt in no time een afgetraint lichaam


:roflol:
 
vrouwen middel dat anavar gedoe. waarom geen kleine dosis winstrol? eiwitten wat verhogen, carbs wat verlagen n je hebt in no time een afgetraint lichaam

Wat versta je onder kleine dosis winstrol? 30-40 mg als kickstart bij de sustanon?
 
Als je real deal kan krijgen; Anavar boven Winstrol verkiezen (zou ik doen dan..) en 40-50mg /dag.
 
Als je real deal kan krijgen; Anavar boven Winstrol verkiezen (zou ik doen dan..) en 40-50mg /dag.

Anavar boven winstrol en primo boven mast. Maar alleen als het de real deal is idd... en dat is de vraag eh :)
 
Anavar boven winstrol en primo boven mast. Maar alleen als het de real deal is idd... en dat is de vraag eh :)
Exact. Alhoewel.. Primo/Mast; ligt er ook aan hoeveel je moet pinnen en of je portemonnee het toe laat. Ik zal best ooit nog eens icm Primo gaan kuren maar de vele ml's en het geld is toch wel een dingetje. Icm andere gear moet je dan je injects al gauw gaan verdelen. Daarbij als je met moderate tot high dose Tren/Deca kuurt moet je voor een redelijk tot goede AE al gauw veel Primo pinnen dus. Mast minder omdat het gewoon androgener is.
 
Back
Naar boven