Fitness Seller

Eerste kuur sustanon winstrol

Bezoekers in dit topic

oke dan word dit en verleng ik mn nakuur na 4 weken
ik ben echt onder de indruk van de snelle reacties en hulp van julle guys thanks!

Als mensen normale vragen stellen komen er ook normale (en behulpzame) antwoorden :)
 
Als mensen normale vragen stellen komen er ook normale (en behulpzame) antwoorden :)

Goed gezegd Rambo ;)
Ik ga zo maar weer is kijken wat je in het topic: meisjes wat is jullie voorbeeld lichaam, geplaatst heb. :p
 
Goed gezegd Rambo ;)
Ik ga zo maar weer is kijken wat je in het topic: meisjes wat is jullie voorbeeld lichaam, geplaatst heb. :p

:thumb:

Staat weer genoeg lekkers in bro ;)
 
Goed gezegd Rambo ;)

Ik ga zo maar weer is kijken wat je in het topic: meisjes wat is jullie voorbeeld lichaam, geplaatst heb. :p


Huh? Wat? Welk topic!!?

Linkje aub!! :)
 
Zou er ook hCG bij doen, zorgt ervoor dat je sneller hersteld bent na je kuur.

Je moet het oplossen in bacteriostatisch water, en zodra je het hebt opgelost moet je het bewaren in de koelkast: houd daar rekening mee. Je zet tweemaal per week 500 IU hCG in je buikvet (dit kan met een insuline naald).
 
Ik heb weer gepraat met anderen over de kuur wie jullie mij aanraden. zou ik nog wat advies hier over kunnen krijgen?

week 1-16 sustanon 250 1x per week zetten
week 1-3 winstrol 50
week 13-16 winstrol 50
week 18-19 hcg eerste week om de dag zetten en week 19 elke dag zetten
week 20-24 nolvadex 20


Dit advies heb ik gekregen door een aantal ervaren jongens. sustanon hoef ik trouwens maar 1 x per week te zetten is me verteld
 
Ik heb weer gepraat met anderen over de kuur wie jullie mij aanraden. zou ik nog wat advies hier over kunnen krijgen?

week 1-16 sustanon 250 1x per week zetten
week 1-3 winstrol 50
week 13-16 winstrol 50
week 18-19 hcg eerste week om de dag zetten en week 19 elke dag zetten
week 20-24 nolvadex 20


Dit advies heb ik gekregen door een aantal ervaren jongens. sustanon hoef ik trouwens maar 1 x per week te zetten is me verteld

Ik ga niet alles voorkauwen maar lees je in over sustanon, het heeft meerdere esters waaronder prop die maar 1-2 dagen in je lichaam blijft, wat denk je dan dat je moet doen voor een stabiele bloedwaarde? Juist 1x per week injecteren :roflol:
 
Ik heb weer gepraat met anderen over de kuur wie jullie mij aanraden. zou ik nog wat advies hier over kunnen krijgen? week 1-16 sustanon 250 1x per week zetten week 1-3 winstrol 50 week 13-16 winstrol 50 week 18-19 hcg eerste week om de dag zetten en week 19 elke dag zetten week 20-24 nolvadex 20 Dit advies heb ik gekregen door een aantal ervaren jongens. sustanon hoef ik trouwens maar 1 x per week te zetten is me verteld

HCG vanaf week 1 laten meelopen
 
@bodybuilding198 sustaton blijft tot 3 weken in je bloed dus moet toch echt voldoende zijn voor 1 week? ik heb me uitgebreid in zitten lezen over sustaton op verschillende forums

@jusalog waarom aan het begin van de kuur al en hoevaak hoeveel?
 
@bodybuilding198 sustaton blijft tot 3 weken in je bloed dus moet toch echt voldoende zijn voor 1 week? ik heb me uitgebreid in zitten lezen over sustaton op verschillende forums

@jusalog waarom aan het begin van de kuur al en hoevaak hoeveel?

Het gaat niet om hoelang testosteron in je lichaam blijft maar of de hormoonwaardes stabiel blijven, je zult eerst een piek hebben van testosteron en het zal dan snel dalen wat bijwerkingen kan geven.
 
@bodyb oke thans voor de info ik ben ten einde raad over wat ik nu ga gebruiken sustanon winstrol of test e winstrol ik wou eigenlijk voor test e gaan maar die is er alleen van ep en mijn tussenpersoon zegt dat het troep is

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

of misschien nolvadex winstrol om maar eens rustig te beginnen
 
@bodyb oke thans voor de info ik ben ten einde raad over wat ik nu ga gebruiken sustanon winstrol of test e winstrol ik wou eigenlijk voor test e gaan maar die is er alleen van ep en mijn tussenpersoon zegt dat het troep is

---------- Toegevoegd om 14:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:01 ----------

of misschien nolvadex winstrol om maar eens rustig te beginnen


Hahaha EP is 1 van de meest gebruikte UG merken hier op het forum. Denk je nu echt dat het dan troep is?

Niet moeilijk doen en gewoon test e nemen.

Wat? Nolva en winstrol samen? Huh?? Dat slaat nergens op.
 
Hou het nu gewoon simpel man..

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Dank u! Daar gaat mijn test wel van omhoog.

Wat is "hhhnnggg" in dat topic? Heb ik iets gemist? :D

Das een blijk van waardering voor de mooie foto's :)
 
@bodybuilding198 sustaton blijft tot 3 weken in je bloed dus moet toch echt voldoende zijn voor 1 week? ik heb me uitgebreid in zitten lezen over sustaton op verschillende forums

@jusalog waarom aan het begin van de kuur al en hoevaak hoeveel?


Lees je ff in over esters bro, dan snap je wat meer van sustanon.
 
Back
Naar boven